Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дайте съвет за проблеми със сервото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дайте съвет за проблеми със сервото

    преди около месец, поради проблеми с оборотите и гасненето на колата (фиат крома 2.0 CHT, бензин, карбуратор, 1989 г.) и ходене на няколко майстора, сервото на спирачките се развали.Чисто ново серво не можах да намеря и тръгнах по моргите.Намерих едно, монираха го и 2-3 дена спирачките работеха. Забелязах, чепри напомпване на спирачките оборотие се качваха. Майстора каза, че това било от серво апрата - вероятно не бил много наред. Преди 2 дена заминах в командировкаи оставих колата в гаража на един приятел. Снощи се пробрах и като отидох да я взема, трудно запали и за моя изненада сервото свистеше яко. Според майстора, сервото отново се било "развалило" без да може ясно да ми обясникак така се е развалило като колата 2 дена беше в гаража... Днес отново по моргите, отново серво апарат. Отново забелязах, че при напомпване на спирачките оборотие се качваха. Преди малко както карах и отказа...Нямам инженерно образование, но все повече започвам да си мисля, че едва ли серво апаратите са развалени. Може ли да има някаква друга повреда, коятода влияе на серво апaрата?!

    #2
    Не можах да разбера как"отказа"(сервото)!!!Относно оборотите-сместа ти е богата и помпайки педала на спирачките вкарваш допълнително количество въздух(при добре регулирана смес оборотите трябва леко да паднат ).Свистенето най вероятно идва от лошо уплътняване на спирачната помпа към сервоусилвателя и би трябвало двигателя ти да работи неравномерно (ако разбира се сместа ти не е много богата,а ако е-то тогава ще работи на повечко обороти на празен ход) или проблем с маркуча(или клапана) който свързва всмук.колектор със сервоусилвателя.

    Коментар


      #3
      колега я по добре преди да търсиш серво огледай маркуча който свързва сервото с мотора почти съм сигурен че от някъде е спукан
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        stef написа:
        колега я по добре преди да търсиш серво огледай маркуча който свързва сервото с мотора почти съм сигурен че от някъде е спукан
        точно това казах на майстора днес. според неко, маркуча бил наред иначе наистина колата работи неравномерно...

        Коментар


          #5
          u1315 написа:
          stef написа:
          колега я по добре преди да търсиш серво огледай маркуча който свързва сервото с мотора почти съм сигурен че от някъде е спукан
          точно това казах на майстора днес. според неко, маркуча бил наред иначе наистина колата работи неравномерно...
          майстора го е.и в г.за свали го на две скобички е и го разгледай внимателно даже ако имаш мъркуч с подходящ диаметър и дължина може да го замениш за проба
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            майстора го е.и в г.за свали го на две скобички е и го разгледай внимателно даже ако имаш мъркуч с подходящ диаметър и дължина може да го замениш за проба
            при положение, че сервото вече свисти и проблема не е в в него, ако сменя маркуча трябва ли да се оправи?а инак така ми писна от "майстори", че ако ти кажа каквото ми е на езика, админите ще ме ban-нат от форума

            Коментар


              #7
              Ами ако наистина свисти сервото се е развалило.А за маркуча наистина го свали и огледай като го пристискаш там кадето са били скобите.Провери и дали не е заседнал клапана на маркуча.А ако сервото е в ред не трябва да смуче въздух м/у него и спир.помпа,дори и последната да е свалена от към сервото.(абе по принцип не трябва да смуче от никъде външен въздух)
              125s/1600ccm/100ps

              Коментар


                #8
                колеги, пропуснах да кажа нещо, което може би е важно.момчето от сервиза ми каза, че като сваляло повредените серво апарати,в тях имало бензин... възможно ли е от някъде да се пълнат с бензин и това да е причината да се развалят?!

                Коментар


                  #9
                  u1315 написа:
                  колеги, пропуснах да кажа нещо, което може би е важно.момчето от сервиза ми каза, че като сваляло повредените серво апарати,в тях имало бензин... възможно ли е от някъде да се пълнат с бензин и това да е причината да се развалят?!
                  Бензин чудна работа.Според мен няма от де да се вземе,по възможно да е пълно със спирачна течност ако някоя гумичка на спир.помпа се е преебала ама тогава би трябвало да забележиш че като натиснеш спирачките от ауспуха да излиза яко син дим.(мотора засмуква теноста кочто е попаднала в сервото).П.С.Провери ли си клапанана сервото?
                  125s/1600ccm/100ps

                  Коментар


                    #10
                    нали вакума се прави от входящие колектори,от там минава бензин ама чак да пълни сервото

                    Коментар


                      #11
                      pugsy написа:
                      нали вакума се прави от входящие колектори,от там минава бензин ама чак да пълни сервото
                      Така е да ама посоката на сместа е към двигателя а сервото е в обратна(т.е.мотора смуче от сервото и така създава в него ваккум и ако има нещо в него то ще бъде засмукано в двигателя).Освен това нали сервото има клапан който пуска само в едната посока(аз за товапопитах дали не е запецнал или дали изобщо го има)
                      125s/1600ccm/100ps

                      Коментар


                        #12
                        принципа на сервото го знам наистина клапана може да го няма,но пак да влиза бензин там

                        Коментар


                          #13
                          pugsy написа:
                          принципа на сервото го знам наистина клапана може да го няма,но пак да влиза бензин там
                          в крайна сметка може ли да има бензин в сервото и ако да, от къде е дошъл?

                          Коментар


                            #14
                            Може да има бензин, а ако не знаеш откъде може да дойде-просто си отвори капака,погледни двигателя и ако не видиш откъде евентуално би се пълнило сервото-затвори капака и не се занимавай с неща който не разбираш.Ако искаш да ти се помогне-първо си помогни малко сам(четете книги дявол да го вземе).

                            Коментар


                              #15
                              kaci написа:
                              Може да има бензин, а ако не знаеш откъде може да дойде-просто си отвори капака,погледни двигателя и ако не видиш откъде евентуално би се пълнило сервото-затвори капака и не се занимавай с неща който не разбираш.Ако искаш да ти се помогне-първо си помогни малко сам(четете книги дявол да го вземе).
                              колега, проблема не е там, че аз не знам откъде има безнин в сервото, а това, че "майстори" от 3 сервизасъщо не знаят... ако можех сам да си ремонтирам колата, нямаше да ходя по сервизи да не говорим, че ако бяхме нормална държава и всеки си работеше съвестно работата, това което ми се случи вчера да ми откажат спирачките 3 часа след като съм си взел колата от сервиза щеше дазавърши в съда....

                              Коментар

                              Working...
                              X