преди около месец, поради проблеми с оборотите и гасненето на колата (фиат крома 2.0 CHT, бензин, карбуратор, 1989 г.) и ходене на няколко майстора, сервото на спирачките се развали.Чисто ново серво не можах да намеря и тръгнах по моргите.Намерих едно, монираха го и 2-3 дена спирачките работеха. Забелязах, чепри напомпване на спирачките оборотие се качваха. Майстора каза, че това било от серво апрата - вероятно не бил много наред. Преди 2 дена заминах в командировкаи оставих колата в гаража на един приятел. Снощи се пробрах и като отидох да я взема, трудно запали и за моя изненада сервото свистеше яко. Според майстора, сервото отново се било "развалило" без да може ясно да ми обясникак така се е развалило като колата 2 дена беше в гаража... Днес отново по моргите, отново серво апарат. Отново забелязах, че при напомпване на спирачките оборотие се качваха. Преди малко както карах и отказа...Нямам инженерно образование, но все повече започвам да си мисля, че едва ли серво апаратите са развалени. Може ли да има някаква друга повреда, коятода влияе на серво апaрата?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дайте съвет за проблеми със сервото
Collapse
X
-
Не можах да разбера как"отказа"(сервото)!!!Относно оборотите-сместа ти е богата и помпайки педала на спирачките вкарваш допълнително количество въздух(при добре регулирана смес оборотите трябва леко да паднат ).Свистенето най вероятно идва от лошо уплътняване на спирачната помпа към сервоусилвателя и би трябвало двигателя ти да работи неравномерно (ако разбира се сместа ти не е много богата,а ако е-то тогава ще работи на повечко обороти на празен ход) или проблем с маркуча(или клапана) който свързва всмук.колектор със сервоусилвателя.
-
u1315 написа:stef написа:колега я по добре преди да търсиш серво огледай маркуча който свързва сервото с мотора почти съм сигурен че от някъде е спуканTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
майстора го е.и в г.за свали го на две скобички е и го разгледай внимателно даже ако имаш мъркуч с подходящ диаметър и дължина може да го замениш за проба
Коментар
-
Ами ако наистина свисти сервото се е развалило.А за маркуча наистина го свали и огледай като го пристискаш там кадето са били скобите.Провери и дали не е заседнал клапана на маркуча.А ако сервото е в ред не трябва да смуче въздух м/у него и спир.помпа,дори и последната да е свалена от към сервото.(абе по принцип не трябва да смуче от никъде външен въздух)125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
u1315 написа:колеги, пропуснах да кажа нещо, което може би е важно.момчето от сервиза ми каза, че като сваляло повредените серво апарати,в тях имало бензин... възможно ли е от някъде да се пълнат с бензин и това да е причината да се развалят?!125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
pugsy написа:нали вакума се прави от входящие колектори,от там минава бензин ама чак да пълни сервото125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Може да има бензин, а ако не знаеш откъде може да дойде-просто си отвори капака,погледни двигателя и ако не видиш откъде евентуално би се пълнило сервото-затвори капака и не се занимавай с неща който не разбираш.Ако искаш да ти се помогне-първо си помогни малко сам(четете книги дявол да го вземе).
Коментар
-
kaci написа:Може да има бензин, а ако не знаеш откъде може да дойде-просто си отвори капака,погледни двигателя и ако не видиш откъде евентуално би се пълнило сервото-затвори капака и не се занимавай с неща който не разбираш.Ако искаш да ти се помогне-първо си помогни малко сам(четете книги дявол да го вземе).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар