Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

един тъп въпрос за 2140Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    u_bo написа:
    а за този 2140Д - идея как се долива на него масло на скоростите?
    Много е лесно, колега :D Дърпаш предните седалки назад до край, след което вадиш една пластмасова облицовка, която е на тунела пред седалките /налича се самар/. Тя не е хваната, просто я вдигаш нагоре като започваш от към седалките. На тунела има продълговат отвор, който има гумена тапа. махаш тапата и ще видиш пробка за ключ с четириграм - има го към комплекта ключове към Москвето. Да, този модел нама щека и отделна капачка на самара, затова трябва да го махнеш целия. Успех :D

    Коментар


      #17
      аз съм имал 21412 и там също е с четириграм та ключа е в комплекта - като го видях ... едни спомени ме налегнаха ЕЙ това е форума с най-готините потребители !!!

      Коментар


        #18
        носталгията ме превзе тотално / как ли е москвича на село ?

        Коментар


          #19
          На този "четириграм", не му ли се вика квадрат, бе колеги Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
          Fiat Forum Bulgaria

          Прекаленият светец и богу не е драг !

          Коментар


            #20
            Скоростните кутии за двигателя УЗАМ-412 са 4 модела.Първия модел е предназначен за 412 със скоростен лост на кормилната колонка. Втория е за 412 със скорости на пода. Пробката е отгоре. Третия се монтира на 2140 и е подобрен модел на предната, пак пробката е отгоре. А четвъртия модел не знам кога започва да се монтира, но може твоето дефорсе да е с такава - пробката за наливане е някъде от страни, достъпа не е от купето а като легнеш отдолу.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #21
              Надявам се,че ще се ориентираш...
              Прикачени файлове
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар


                #22
                Извън темата на колегата, но пак по темата за Москвич. Искам да ви се похваля, че днес ми подариха "малко" части от които някой са и чисто нови. Най много се зарадвах на една малка и тежка кутийка в която имаше биелни лагери с размер +0,25 спрямо оригиналните. И още нови и стари, но запазени части. А най гадното е, че не е в движение класиката ми и мога да го карам само по нивите(и не само де) .Отново сори за :D .

                Коментар


                  #23
                  И моя беше бракуван, няма да се плашиш. Ама на дали някой ще набута толкова пари за да си регистрира москвича.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #24
                    Tempras написа:
                    Ама на дали някой ще набута толкова пари за да си регистрира москвича.
                    Ти ми дай парите пък то другото не ме бърка, че било Москвич или, че било стара кола. Малко са способните фиати на годините на москвича (пък и по нов), който да издържи това което моско може да издържи .Ама дай да спираме, че на колегата темата я оср**ме

                    Коментар


                      #25
                      Защо аз да ти давам парите. Ще се наложи сам да ги извадиш - 150лв. за Технотест и после вече се регистрира в КАТ. Преглед, гражданска, номера, такси разни в КАТ и май 350лв те оправят. Минах през тази процедура с моя москвич, който също беше бракуван.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #26
                        москвето е с платена ГО до 12.2011 и преглед до 10.2011 джитка се ,обявен е за продажба и технотест го не плаши Последно, на Приста видях разни масла за скоростиhttp://www.prista-oil.com/bg/product...-20.htmlкое е по-добре?

                        Коментар


                          #27
                          Москвича не е чак толкова капризна машина, важното е масло да има и да отговаря на изискванията. Най често слаганото е на Приста ЕР90/80 мисля че беше, но може и да го бъркам. А колега Tempras като казах пари ставаше въпрос, че ще трябват "малко" повече. За един стабилен ремонт с някой подобрения, изкърпвания където има изгнило и други работи. Аз го смятах приблизително м/ду 1500-3000лв за да мога да си карам стабилна машина.

                          Коментар


                            #28
                            Отиваш примерно на бензиностанция Лукойл и купуваш някакво трансмисионно масло, например 80W90, може и 75W90 или каквото има. Само да не е едносезонно (пр. 80W).
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #29
                              Колега до колкото си спомням на по-новите нямаше пробка и щека отгоре - тяхната пробка е от дясно на кутията и се налива отдолу. С помпа или шприц ... Дано съм бил полезен.Пък ако не можеш да се ориентираш (ако правилно съм разбрал си от Пловдив) Звънни с радост ще помогна .0885302022 . Успех
                              Ремонти на всичко и по всяко време

                              Коментар


                                #30
                                с шприца му сипах масло, но имаше нужда от 50-тина грама.явно теча е толкова - за 5 месеца само там имаше леко петно.ако някой търси москве, в движение + ГО + преглед + АГУ + теглич + багажник на покрива за под 700 / цена за форума/ да се обажда Колата е продадена!

                                Коментар

                                Working...
                                X