Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатичен радиатор - що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатичен радиатор - що е то?

    Днес водих колата в клима-сервиз. Показаха ми, че климатичния радиатор е омаслен в единия край - било нормално да изгният за 10години според тях.Фреона излизал оттам и "повличал масло от компресора" - затова и омасляването.Наистина ли са 18 атмосфери вътре ?!!?!Някой от вас чувал ли е подобно нещо ?Откъде да търся климатичен радиатор ?
    Fiat Bravo GT -> дзверчето

    #2
    това трябва да е кондензатораа налягането може да стигне и 30 атмосфериточно като радиатор работино ще е най-добре да търсиш нов, защото втора употреба не се знае докога ще изкара
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Може, при мен налягането на трета степен достига до около 28-31 бара. Както писа sev, има голям риск при 2-ра употреба, но ако попаднеш на читав...

      Коментар


        #4
        Еми hit-ko вече каза цена, но все пак ми е едно такова ...В сервиза казаха, че ще го сменят за 50лв ... после ще го напълнят за 80 ...И какво ако се окаже, че не е радиатора ... или пък още по лошо - не е САМО радиатора ...Надявах се някой от вас да е имал същия проблем за да се уверя, че това омасляване в края на радиатора е ясен знак, че е изгнил.Т.е. сумата се заформя доста прилична и ако вземе да не проработи после ще е много мизерно ...
        Fiat Bravo GT -> дзверчето

        Коментар


          #5
          oduh написа:
          Еми hit-ko вече каза цена, но все пак ми е едно такова ...В сервиза казаха, че ще го сменят за 50лв ... после ще го напълнят за 80 ...И какво ако се окаже, че не е радиатора ... или пък още по лошо - не е САМО радиатора ...Надявах се някой от вас да е имал същия проблем за да се уверя, че това омасляване в края на радиатора е ясен знак, че е изгнил.Т.е. сумата се заформя доста прилична и ако вземе да не проработи после ще е много мизерно ...
          а защо не поразпиташ за ремонт на твоя
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            stef написа:
            oduh написа:
            Еми hit-ko вече каза цена, но все пак ми е едно такова ...В сервиза казаха, че ще го сменят за 50лв ... после ще го напълнят за 80 ...И какво ако се окаже, че не е радиатора ... или пък още по лошо - не е САМО радиатора ...Надявах се някой от вас да е имал същия проблем за да се уверя, че това омасляване в края на радиатора е ясен знак, че е изгнил.Т.е. сумата се заформя доста прилична и ако вземе да не проработи после ще е много мизерно ...
            а защо не поразпиташ за ремонт на твоя
            Ами в същия сервиз ми обясниха, че след 10тата година си гният наистина. Нямало смисъл да опитвам да го спася. Много им били минали през ръцете.
            Fiat Bravo GT -> дзверчето

            Коментар


              #7
              Не вярвам да е само от годинките и точно на 10-тат да си гният. Ето на Типото си е още здрав. По-скоро от много използване.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Не зависи толкова от годинките колкото от това каде е карана колата.Ако е карана в страна където зимата хвърлят луга (солта го разяжда)може и 10 год. да не изкара.А по принцип повечето се оправят с малко съкращаване. Аз от 2 години заварям кондензатори.Е верно някои наистина не си заслужава да се правят. Лошото че съм в Ст.Загора .Така че може да се заинтересуваш дали може да се оправи.
                125s/1600ccm/100ps

                Коментар


                  #9
                  FIAT 125s написа:
                  А по принцип повечето се оправят с малко съкращаване.
                  Това ще ми го обясниш ли по-подробно?Защото звучи като спестяване на 200лв
                  Fiat Bravo GT -> дзверчето

                  Коментар


                    #10
                    Ами основно са два вида.Едните тръбичките на питата са серпентина(една тръбичка отива от единия до другия край после пак се връща и така от горе до долу),при тях поправянето е малко по кофти.Другите има две големи тръби в краищата и между тях вървят хоризонтално плоските тръбички(подобно на радиатора за антифриза),те се правят като се изолира проблемната тръбичка.По принцип до 3 изолирани тръбички не се усеща като намаляване на изтудяването,само трябва да се сложи по-малко фреон.
                    125s/1600ccm/100ps

                    Коментар


                      #11
                      радиатор

                      За радиатора Зависи от повредата някой път ги лепят .За слагането на фреона :Преди да се сложи се надува да се види дали не е пробит и тогава се пълни Трябва всичко да е добле иначе си губи смисъла от пълненето .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        За съжаление климатиковите радиатори не стават с лепене.Лепилото не издържа на 20+атм. и на постоянното сменяне на топло студено.
                        125s/1600ccm/100ps

                        Коментар

                        Working...
                        X