Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Два проблема с пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По въпроса с проблемите под маследния термостат има един О прсътен , той се одървя и почва да тече , другото е дифтунгите на болтовете към маслления радиаторс тая сълфетка не разбрах какво точно търсишп.с. от 2 гидини и аз нямам никакъв проблем с колата :0
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?

      Коментар


        #18
        gituli написа:
        Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
        е тва за гайките не го знаех иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          gituli написа:
          Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
          е тва за гайките не го знаех иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
          И аз не го знаех това за гайките,не че знам нещо де :P .Там горе зад колекторите не духа от ремаците,а и без това при мен духа от другата страна към термостата.Там е работата,че аз поне немога да чуя дали духа от някъде а и не се вижда нищо отзад.Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?

          Коментар


            #20
            gituli написа:
            Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпра некви насипно даже не са в пликче :P .
            Принципно гарнитурите за пунто ГТ са еднакви само с на Уно Турбо 1.4, тия от темпра не ги дават да са същите мма ти ще споделиш после как са Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Дано нямаш проблеми занапред :D

            Коментар


              #21
              gituli написа:
              Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
              На масления филтър слагаш ли силикон на уплътнението като го сменяш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що първо не измиеш и изчистиш хубаво маслото за да видиш откъде тече и тогава да сменяш о-пръстени, дифтунги и т.н.? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                #22
                biser_as написа:
                gituli написа:
                Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
                На масления филтър слагаш ли силикон на уплътнението като го сменяш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що първо не измиеш и изчистиш хубаво маслото за да видиш откъде тече и тогава да сменяш о-пръстени, дифтунги и т.н.? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Ей ти ме взе за мезе :D .Верно,че задавам тъпи въпроси,ма не така де. :D Предложиха ми и гарнитури за пунто гт,но средните дупки дето са за смукателния колектор небяха кръгли а елипсовидни :P .Аз ще измия първо маслото за да видя от къде тече,но искам да се подготвя защото ще я разглабям на село.

                Коментар


                  #23
                  ако са елипсовидни с метални рингове са от най кенефните , на една кола смених 2 такива за 2 седмици , а разглабянето знаете както е и най накрая намерих на спессо , ееегати оргомната разлика , родих се
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Колко струват тия на спессо,и от къде ги взе ако не е тайна :D ?Аз тук едвам намерих тия за типо-темпра.

                    Коментар


                      #25
                      gituli написа:
                      Колко струват тия на спессо,и от къде ги взе ако не е тайна :D ?Аз тук едвам намерих тия за типо-темпра.
                      ми аз взех последните 2 от Т&Н кар но можеш да им се обадиш да ги питаш
                      Power Under Pressure

                      Коментар

                      Working...
                      X