По въпроса с проблемите под маследния термостат има един О прсътен , той се одървя и почва да тече , другото е дифтунгите на болтовете към маслления радиаторс тая сълфетка не разбрах какво точно търсишп.с. от 2 гидини и аз нямам никакъв проблем с колата :0
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два проблема с пунто гт
Collapse
X
-
Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
Коментар
-
gituli написа:Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:gituli написа:Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
Коментар
-
gituli написа:Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпранекви насипно даже не са в пликче :P .
мма ти ще споделиш после как са Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Дано нямаш проблеми занапред :D
Коментар
-
gituli написа:Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
Коментар
-
biser_as написа:gituli написа:Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар