Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Два проблема с пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Два проблема с пунто гт

    Единия проблем е свързан с бръмченето на колата.Когато колата е на свободна работи и звучи перфектно,дори и да я форсирам пак е ок.Но когато включа на скорост в движение,без значение коя предавка,колата започва да пърпори едно особено като боксер.Няма никаква промяна в работата и вървежа на колата,само това пърпорене.Аз предполагам,че е духнала някоя гарнитура по генерацията,но немога да видя нищо.Другия проблем е със стрелката за налягането на маслото.Когато колата е изгасена стрелката пада нормално под 0,като включа на контакт застава на 0,и като запаля отива почти на 3 (2,9).Но като загре е колата налягането непада както преди на 2,а стрелката си остава горе на 3.Кажете от какво може да е.

    #2
    Re: Два проблема с пунто гт

    gituli написа:
    Другия проблем е със стрелката за налягането на маслото.Когато колата е изгасена стрелката пада нормално под 0,като включа на контакт застава на 0,и като запаля отива почти на 3 (2,9).Но като загре е колата налягането непада както преди на 2,а стрелката си остава горе на 3.Кажете от какво може да е.
    Най-лесно и сигурно ще се ориентираш какво се случва като закачиш външен манометър и си премериш налягането на маслото на загряло масло, ако той показва 2 бар-а, а уреда на таблото е на 3 бар-а много вероятно е датчика за налягане да се е повредил (често срещан проблем при ГТ-то ). Лошото е, че тоз датчик е малко скъп Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 над 150-ина лева е по спомен Да си сменял маслото скоро с различно от това, което си ползвал преди?

    Коментар


      #3
      И аз мисля,че е датчика.Маслото ми е на 5 000км.И друг път съм карал с такова масло.Нещо за боксера да кажеш ?А къде се намира този датчик?Това ли е датчика?
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        gituli написа:
        И аз мисля,че е датчика.Маслото ми е на 5 000км.И друг път съм карал с такова масло.А къде се намира този датчик?
        Много вероятно е да е от датчика, но аз бих проверил с друг манометър (по възможност марков и точен) и тогава да правиш изводи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Датчика се намира завит на лапата, която държи мотора (откъм ангренажа) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 прикачил съм ти снимка Тоя датчик дето си го оградил е за лампата на маслото на таблото Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , не е за уреда за налягане!
        gituli написа:
        Нещо за боксера да кажеш ?
        Ммми за боксера ненам кво да ти кажа, хората дават пари колата им да вади такъв звук, пък ти му се дразниш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , шегувам се де Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Прегледай си хубаво от изпускателния колектор назад всичко по генерацията, сигурно ще установиш окъде идва Интересно е, що го няма този звук макар и по-слаб при форсиране на място, мма имайки в предвид, че колата е пунто ГТ, нищо чудно да се случват необясними и странни неща Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Успех и сподели после кви са били решенията на проблемите ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Мерси за снимката на датчика.Само за инфо,моя датчик се намира точно до филтъра отпред а не ка то на снимката отстрани.Сега ходих на един канал да я погледна отдолу.С помоща на една дълга клечка и закрепено на нея парче от салфетка,стигнах до задната страна на колектора :D .Така движеики сълфетката останових,че на едно място сълфетката започна да се вее яко.След това извадих буксата на датчика,и както се очакваше само при контакт без да паля отиде веднага на 3.Значи съм за нов датчик.Затова реших да ида до прословутия италянски център Италбулком в Плевен.Та там пичовете,наистина свесни момчета,голямо търсене търсиха тоя датчик и ненамериха,но поне цената откриха 130лв. :D След това ги попитах за гарнитури и пак нямат,и започнаха да звънят по телефоните на разни магазини в Плевен и познаите пак никои няма такива гарнитури. Сега искам жокер ’’помощ от приятел’’някой от София да ми вземе две гарнитурки и да ми ги прати по куриер .Даже открих и още нещо като се наврях отдолу.До масления филтър там дето излизат двата маркуча за масления радиатор тече масло,и май е от тях.

          Коментар


            #6
            gituli написа:
            След това извадих буксата на датчика,и както се очакваше само при контакт без да паля отиде веднага на 3.Значи съм за нов датчик.
            Тоз експеримент дет си напраил, ненам дали е достатъчно показателен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 По спомен..........при работещ и читав датчик ако откачиш буксата се получава същото със стрелката Ммма ако държиш да се ръснеш за нов датчик без да си на 100% сигурен......нема ти преча Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

            Коментар


              #7
              Аз с 130лв.за датчик няма да се ръсна,да не съм луд :D .Сега само едни гарнитурки да намеря и почвам да разглабам.А тези маркучи дето са за масления радиатор,там дето излизат до филтъра,с некви уплатнения ли са?Гледам,че тече масло от там някъде,може и от филтъра да е или от самия модул там(плочка).Може ли заради този теч да не ми показва уреда за маслото?Я кажи ти колко кончета искара на дино теста?

              Коментар


                #8
                gituli написа:
                Я кажи ти колко кончета искара на дино теста?
                Мми щом знаеш, че колата ми е била на дино-то, значи знаеш и колко коня е изкарала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Нищо интересно, тия мощности си ги дава от 4 години насам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Малко ..... но от сърце Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , важното е тва инженерно творение да е здраво колко се може по-дълго време Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  #9
                  важното е тва инженерно творение да е здраво колко се може по-дълго време Yellow_Flash_Colorz_PDT_16[/quote]Като гледам май ти си единствения дето не се оплаква от колата си. :D Или поне като се чупи не се оплакваш като нас .

                  Коментар


                    #10
                    gituli написа:
                    А тези маркучи дето са за масления радиатор,там дето излизат до филтъра,с некви уплатнения ли са?Гледам,че тече масло от там някъде,може и от филтъра да е или от самия модул там(плочка).Може ли заради този теч да не ми показва уреда за маслото?
                    От картинките можеш да се ориентираш къде по тия маркучи и конзоли какви уплътнения има

                    Коментар


                      #11
                      gituli написа:
                      Като гледам май ти си единствения дето не се оплаква от колата си. :D Или поне като се чупи не се оплакваш като нас .
                      Мми да чукам на мноо дебело дърво Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 за 4+ години и 40 000+ км. съжителство с туй творение, несъм имал некви сериозни проблеми (надявам се и да нямам де Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), мма полагам дооста грижи за него Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 кат гаджета сме Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                      Коментар


                        #12
                        biser_as написа:
                        gituli написа:
                        Като гледам май ти си единствения дето не се оплаква от колата си. :D Или поне като се чупи не се оплакваш като нас .
                        Мми да чукам на мноо дебело дърво Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 за 4+ години и 40 000+ км. съжителство с туй творение, несъм имал некви сериозни проблеми (надявам се и да нямам де Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), мма полагам дооста грижи за него Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 кат гаджета сме Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        И аз така като теб,3 години мирно и щастливо съжителствос без никви проблеми. :P Но последните две години направо ми разказа играта тва животно. Първо спука радиатор,после протече радиаторчето на парното,накрая духна гарнитурата на главата.Зимата в най големия студ на 27 декември скъса шарнирен болт,сега тече масло от всякъде и неработи тоя датчик за 130лв. и за капак и тея гарнитури на колекторите.Поне тях сега успях да ги намеря. :D Сега само да се оправи малко времето и я почвам.

                        Коментар


                          #13
                          gituli написа:
                          и за капак и тея гарнитури на колекторите.Поне тях сега успях да ги намеря. :D Сега само да се оправи малко времето и я почвам.
                          Хубаво е тия гарнитури дет ше слагаш да са некви истински и маркови-Victor Reinz примерно, щот ако са GUARNITAUTO или Glaser, много вероятно е скоро пак да имаш терзания с тях Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Успех и късмет от мен

                          Коментар


                            #14
                            Оп,сега видях темата в тунинг форума :D .Искарал си 122 коня на колелата,а на мотора колко са?И на кой е другото пунто,на колега от форума ли е? Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпра некви насипно даже не са в пликче :P .

                            Коментар


                              #15
                              gituli написа:
                              Искарал си 122 коня на колелата,а на мотора колко са?
                              Мми нямам си и на идея Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 на мотора колко са, таз машина мери мощност на колелата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              gituli написа:
                              И на кой е другото пунто,на колега от форума ли е?
                              Другото пунто е тва: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=65228
                              gituli написа:
                              Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпра некви насипно даже не са в пликче
                              Мми дано си късметлия тогаз Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                              Коментар

                              Working...
                              X