Единия проблем е свързан с бръмченето на колата.Когато колата е на свободна работи и звучи перфектно,дори и да я форсирам пак е ок.Но когато включа на скорост в движение,без значение коя предавка,колата започва да пърпори едно особено като боксер.Няма никаква промяна в работата и вървежа на колата,само това пърпорене.Аз предполагам,че е духнала някоя гарнитура по генерацията,но немога да видя нищо.Другия проблем е със стрелката за налягането на маслото.Когато колата е изгасена стрелката пада нормално под 0,като включа на контакт застава на 0,и като запаля отива почти на 3 (2,9).Но като загре е колата налягането непада както преди на 2,а стрелката си остава горе на 3.Кажете от какво може да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два проблема с пунто гт
Collapse
X
-
Re: Два проблема с пунто гт
gituli написа:Другия проблем е със стрелката за налягането на маслото.Когато колата е изгасена стрелката пада нормално под 0,като включа на контакт застава на 0,и като запаля отива почти на 3 (2,9).Но като загре е колата налягането непада както преди на 2,а стрелката си остава горе на 3.Кажете от какво може да е.
-
gituli написа:И аз мисля,че е датчика.Маслото ми е на 5 000км.И друг път съм карал с такова масло.А къде се намира този датчик?gituli написа:Нещо за боксера да кажеш ?
Коментар
-
Мерси за снимката на датчика.Само за инфо,моя датчик се намира точно до филтъра отпред а не ка то на снимката отстрани.Сега ходих на един канал да я погледна отдолу.С помоща на една дълга клечка и закрепено на нея парче от салфетка,стигнах до задната страна на колектора :D .Така движеики сълфетката останових,че на едно място сълфетката започна да се вее яко.След това извадих буксата на датчика,и както се очакваше само при контакт без да паля отиде веднага на 3.Значи съм за нов датчик.Затова реших да ида до прословутия италянски център Италбулком в Плевен.Та там пичовете,наистина свесни момчета,голямо търсене търсиха тоя датчик и ненамериха,но поне цената откриха 130лв. :D След това ги попитах за гарнитури и пак нямат,и започнаха да звънят по телефоните на разни магазини в Плевен и познаите пак никои няма такива гарнитури. Сега искам жокер ’’помощ от приятел’’някой от София да ми вземе две гарнитурки и да ми ги прати по куриер .Даже открих и още нещо като се наврях отдолу.До масления филтър там дето излизат двата маркуча за масления радиатор тече масло,и май е от тях.
Коментар
-
gituli написа:След това извадих буксата на датчика,и както се очакваше само при контакт без да паля отиде веднага на 3.Значи съм за нов датчик.
Коментар
-
Аз с 130лв.за датчик няма да се ръсна,да не съм луд :D .Сега само едни гарнитурки да намеря и почвам да разглабам.А тези маркучи дето са за масления радиатор,там дето излизат до филтъра,с некви уплатнения ли са?Гледам,че тече масло от там някъде,може и от филтъра да е или от самия модул там(плочка).Може ли заради този теч да не ми показва уреда за маслото?Я кажи ти колко кончета искара на дино теста?
Коментар
-
gituli написа:Я кажи ти колко кончета искара на дино теста?
Коментар
-
gituli написа:А тези маркучи дето са за масления радиатор,там дето излизат до филтъра,с некви уплатнения ли са?Гледам,че тече масло от там някъде,може и от филтъра да е или от самия модул там(плочка).Може ли заради този теч да не ми показва уреда за маслото?
Коментар
-
gituli написа:Като гледам май ти си единствения дето не се оплаква от колата си. :D Или поне като се чупи не се оплакваш като нас .
Коментар
-
biser_as написа:gituli написа:Като гледам май ти си единствения дето не се оплаква от колата си. :D Или поне като се чупи не се оплакваш като нас .
Коментар
-
gituli написа:и за капак и тея гарнитури на колекторите.Поне тях сега успях да ги намеря. :D Сега само да се оправи малко времето и я почвам.
Коментар
-
gituli написа:Искарал си 122 коня на колелата,а на мотора колко са?gituli написа:И на кой е другото пунто,на колега от форума ли е?gituli написа:Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпра некви насипно даже не са в пликче
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар