Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък на Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан ангренажен ремък на Stilo

    Здравейте колеги,В петък сутринта, както си карам по околовръстното, колата ми огасна в движение и после не успя да запали. Както се опасявах, оказа се агренажният ремък. Майстора не можа да ми каже точно дали е скъсан или изронен - по-точно каза, че бил поизронен, а дали е скъсан не стана съвсем ясно. Утре сутринта уж трябва да ми каже, какви точно са пораженията, но много ме бави пък и не изглежда много компетентен и май ще го сменям. Та по този въпрос се надявах някой да ме посъветва, къде може да отида за евентуалния ремонт, който следва от тук нататък. До колкото разбрах от приятели и от темите във форума, които прочетох, това което може да се очаква са изкривени клапани и евентуално други неща по двигателя - смяна на гарнитура, пилене на глави(?). Всъщност се надявах някои по-компетентен да уточни така ли е наистина, какво мога да очаквам и горе-долу какви пари може да излезе цялата работа. Също, ако някои може да препоръча сервиз, където да закарам колата ще е супер. Такива неща по двигателя не ми се ще да ги прави кой да е. Ако има проверен сервиз, в който да правят фиати и да правят двигатели ще е супер. За сега от това, което намерих май този на лисан се препоръчва често - става ли за такива неща? Други предложения?Благодаря много на всички, които ще се включат в темата - нямам много опит с тия работи, а нещата гледам не отиват никак на добре Междудругото да дам и малко повече информация - колата е Fiat Stilo 1.8 16v 2004 година. Когато се скъса ремъка, точно приближавах светофара на Бъкстон и тъкмо почвах да намалявам за да спирам. Не си спомням точни скорост и обороти, но едва ли е било повече от 60 км/ч, а за обороти или съм бил на свободна, т.е малко под 1000 или на 5 и да кажем малко под 2000. Междудругото това ми е надеждата да мина по-тънко - ниските обороти и неголяма скорост. Дано се измъкна някак

    #2
    На двуваливите бензинки само подгъва клапаните, понеже са под ъгъл спрямо оста на буталото - нищо опасно за бутала/мотовилки/разпределителни валове. Това което ще се наложи са смяна са няколко клапана, гарнитура на главата, шлайфа не е задължителен, ако е лягала перфектно главата. Добре е да се сменят гумичките на клапаните, така и така ще се отваря. Обаче най трудното е да попаднеш на читав майстор, така че това ще ти е по-големия проблем. За цена на материали (клапани гарнитура и гумички) - не повече от 100-150 лв.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Мерси много, дано наистина мина само с това. Много се надявам да не се стига до шлайфа, защото ми се струва, че там шанса да не го направят като хората става доста по-голям. Но казваш, че и в по-добрия вариант (да сменя само клапани, гумички и гарнитура) пак трябва да е читав майстора, а? Това ме притеснява и мене, дано може някой да препоръча такъв, който да разбира точно от това, защото наистина си е важно и не знам на къде да я карам колата.Мерси пак за отговора

      Коментар


        #4
        абе 100-150 лева, то само гарнитурата на главата е 85 лева, ангренажния комплект ти е 200 лева, болтове за глава 54 лева, гумичките за клапаните 16 лева, и 16 клапана те сигурно 12 са ти ударени ама сменяй всички като ще сменяш още около 150 лева, така че само частите според мен са ти около 400 лева + труд 150-200 абе приготви си 500-600 лева

        Коментар


          #5
          И аз така мисля . че най-добре приготви минимум 600 кинта за да няма припадъци при майстора! Смятай ,че колата ще стои в сервиза не един ден и няма кой да се занимава за някакви си 100 лева работа. Успех все пак и дано да няма много поразии!
          Живей живота си, втора серия няма!

          Коментар


            #6
            Хора, никъде не съм казал че цената е с ангренажния комплект, а точно поради тази причина, за да му излезе по евтино, му казах да търси читав майстор, който знае какво прави. От къв зор да сменя и здравите клапани - припасване му е майката. Не забравяйте че от оригиналното по добро няма. Друго - защо да сменя болтовете???? От някъде сте чули че на някой коли се сменят, ама не и при фиата. Ако някой бай майстор ги стегне на око щото много разбира и ги разпъне - тогава може и да се наложи. Справка в аутодатат показва какво трябва да се прави. Някъде да пише че се сменят?
            Прикачени файлове
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Здравейте и мерси за отговорите вече добих представа горе-долу какво да очаквамЗа парите - да, май някъде към 600 отиват. Аз и преди бях гледал ангренажен комплект + смяна за около 300, така че то е ясно, че това е абсолютният минимум, от който се почва Още сутринта Жоро като каза 100-150 лева само за другите части си ги сметнах някъде там, защото то като добявиш и тия 300 и още стотина за работа и те си излизат баш толкова.иначе днес бях при майстора и видях ремъка - не е скъсан, но са изронени доста зъби и явно е превъртял. Май ефекта е същия като при скъсан обаче или поне така разбрах. Все пак майстора смята, че има някакъв макар и минимален шанс да няма повреди по двигателя и иска утре да смени ремъка и да видим дали ще тръгне. Звучеше като добър вариант и се съгласих като изрично съм питал дали има шанс като запалим колата с новия ремък нещо да стане по-зле и той казва, че няма. Някои може ли да потвърди?Обаче, ако не се оправи само така, което е по-вероятно ще трябва да се сменят клапани, гарнитура и т.н. както казахте (майстора също не е споменавал за болтове или поне за сега не е). Някои може ли да каже обаче това нещо като интервенция колко е сериозно? Смисъл мога ли да го оставя при този майстор при положение, че фиат не е правил преди и не знам дали има опит с подобни неща. Има ли какво да се обърка? Много се чудя какво да правя, защото си е сложно да я местя, но и не ми се рискува. Човека изглежда свестен, но ако е нещо специфично и не го направи добре - май ще стане по-лошо Мерси пак за мненията и дано имам късмет утре като вече стане ясно, какви точно са пораженията А само последно да задам и един малко тъп въпрос, ако трябва да се отваря двигателя, какво се прави с маслото по принцип. Питам, защото го смених съвсем наскро (няколко седмици) и не ми се ще сега допълнително да давам пари и за ново масло.

              Коментар


                #8
                Маслото го източваш в една туба и след ремонта си го наливаш отново.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  А така ... а утре се обади на лисан, или още по-добре ... иди на място, кажи му кво е станало и го помоли да ти каже някаква цена ... като частите ги вземи от него ... Предполага се, че и другият майстор може да ти свърши работа, но ние няма как да ти го гарантираме това :D А за да се изронят зъбите на един ангренаж ... вариантите са 2 ... и според мен и сам ще се сетиш ...
                  Fiat Forum Bulgaria

                  Прекаленият светец и богу не е драг !

                  Коментар


                    #10
                    Няма какво да му стане на двигателя допълнително при посавяне на здрав ремък, ако се зацепи правилно.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Joro написа:
                      Няма какво да му стане на двигателя допълнително при посавяне на здрав ремък, ако се зацепи правилно.
                      С още една ръка за. Веднъж така спасихме Мария без да сваляме главата след полет на паразитната ролка

                      Коментар


                        #12
                        Маслото го източваш в една туба и след ремонта си го наливаш отново.
                        Еее, супер, поне за това да не давам излишни пари Ichkin, да, сещам се сравнително наскоро съм я взел колата и си знаех, че трябва да го сменя и даже щях да ходя тази събота.. аз съм си виновен, че го отлагах толкова, ама станалото станало, няма да се ядосвам повече.
                        Няма какво да му стане на двигателя допълнително при посавяне на здрав ремък, ако се зацепи правилно.
                        С още една ръка за. Веднъж така спасихме Мария без да сваляме главата след полет на паразитната ролка
                        Супер, това е добра новина значи днес ще го пробвам този вариант и ако имам късмет ще е страхотно А ако не, местя колата при лисан направо няма какво да се чудя. Само че ще се обадя по телефона, че ми е доста далече да ходя от работа до там, пък дано я приеме. Ще пиша довечера дали е станало само с ремък.

                        Коментар


                          #13
                          Колега, би ли споделил с нас какъв ремък си сложил при последната му подмяна и колко хиляди километра си минал от тогава?

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            Колега, би ли споделил с нас какъв ремък си сложил при последната му подмяна и колко хиляди километра си минал от тогава?
                            колегата пише, че не го е сменял до сега.
                            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                            Коментар


                              #15
                              Да, не съм го сменял. Евентуално като го свалят майсторите, ако могат да ми кажат нещо повече, ще пиша. Колата е на 85000 км според компютъра и подозирам, че може да си с оригиналния ремък още.

                              Коментар

                              Working...
                              X