Здравейте колеги, на моята красавица, кака Темпра, нещо и се поразвали май...Появиха се два проблема:1. след като смених бенз.помпа (понеже забравих да я карам на бензин че то 2 лева... и един слънчев ден помпичката здала фира ), та като сложих новата помпа, сега неще да върви на бензин, като спъната е, дори понякога загасва, иначе докато карам на газ и като я вкарам на бензин на по високи обороти, се получава едно подръпване, все едно съм пуснал половината коне на мотора да пасат, и от време на време се събират и колата пак върви както трябва, после пак спира.....луда работа, а на празни обороти, все едно че единия цилиндър прекъсва, но като мина на газ, и спи мотора, без да потрепне работи, а и лампата дето е за инжекциона свети когато си кефне....забелязах че като дам пълна газ , до ламарината, докато карам на 5-та и загасва.....незнам дали има връзкаАко се сещате за причина казвайте (преди време пак ми направи тази магария, ама зато заредих на ШЕЛ супер пауър 100 октана и някак си се оправи, незнам, може да има нещо запушено.)2. Другото, след като смених четките на алтернатора преди седмици, сега пак ми свети лампата че не зарежда.....? Ако знаете как да я пооправя казвайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)
Collapse
X
-
Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
Re: Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)
phoenix написа:Здравейте колеги, на моята красавица, кака Темпра, нещо и се поразвали май...Появиха се два проблема:1. след като смених бенз.помпа (понеже забравих да я карам на бензин че то 2 лева... и един слънчев ден помпичката здала фира ), та като сложих новата помпа, сега неще да върви на бензин, като спъната е, дори понякога загасва, иначе докато карам на газ и като я вкарам на бензин на по високи обороти, се получава едно подръпване, все едно съм пуснал половината коне на мотора да пасат, и от време на време се събират и колата пак върви както трябва, после пак спира.....луда работа, а на празни обороти, все едно че единия цилиндър прекъсва, но като мина на газ, и спи мотора, без да потрепне работи, а и лампата дето е за инжекциона свети когато си кефне....забелязах че като дам пълна газ , до ламарината, докато карам на 5-та и загасва.....незнам дали има връзкаАко се сещате за причина казвайте (преди време пак ми направи тази магария, ама зато заредих на ШЕЛ супер пауър 100 октана и някак си се оправи, незнам, може да има нещо запушено.)2. Другото, след като смених четките на алтернатора преди седмици, сега пак ми свети лампата че не зарежда.....? Ако знаете как да я пооправя казвайтеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Честно казано това го пробвах даже цял един ден колата стоя без акомулатор, нали ремонтирах алтернатора, само че след това всичко си беше както преди, а след няколко дена пак взе да ми присветва и лампата на динамотоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
хайде де колеги, дайте още съветиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
За алтернатора мисля че мога да ти помогна поне малко ама ми дай малко повечко инфо - откакто смени четките загасвала ли е лампата или все си свети (т.е. чудя се дали е в тях проблема или не).Другото което е запали я и с едно уредче премери колко V имаш на клемите на акомулатора - тя може да си свети лампата ама да си зарежда безупречно.По принцип в блокчето с четките е и реглулатора на напрежението.То тука на мойта картинка (ако искаш пиши и ще ти я споделя) не е много подробно дадено ама май извода за лампата излиза от регулатора при което ако зарежда алтернатора може да експериментираш да откачиш самата жичка да видиш дали ще изгасне (не съм сигурен дали е към маса или към + тази лампа при този тип алтернатор).Да обобщя - ако зарежда алтернатора коректно (в диапазона 13-15 волта) и лампата си свети откачаш жичката да видиш ще загасне ли - ако не загасне проблема не е в алтернатора.Ако зарежда ама като откачиш жичката лампата загасне проблема е в регулатора (отзад на алтернатора блока с четките).Ако не заежда и си убеден в коректността на регулатора (който си сменил) търси друг проблем - липсващ + на алтернатора,повреден ротор или статор и т.н.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
мерси колега, утре ще провря тези неща, само да кажа че смених целия блок на четките(в смисъл не съм си играл да разпоявам и запоявам) и че лампата си светва и загасва от време на време, но без ток не съм оставал откакто смених четките, също така като вдигна оборотите и лампичката си позагасва,СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Някаква идея за лампата на инжекционаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар