Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)

    Здравейте колеги, на моята красавица, кака Темпра, нещо и се поразвали май...Появиха се два проблема:1. след като смених бенз.помпа (понеже забравих да я карам на бензин че то 2 лева... и един слънчев ден помпичката здала фира ), та като сложих новата помпа, сега неще да върви на бензин, като спъната е, дори понякога загасва, иначе докато карам на газ и като я вкарам на бензин на по високи обороти, се получава едно подръпване, все едно съм пуснал половината коне на мотора да пасат, и от време на време се събират и колата пак върви както трябва, после пак спира.....луда работа, а на празни обороти, все едно че единия цилиндър прекъсва, но като мина на газ, и спи мотора, без да потрепне работи, а и лампата дето е за инжекциона свети когато си кефне....забелязах че като дам пълна газ , до ламарината, докато карам на 5-та и загасва.....незнам дали има връзкаАко се сещате за причина казвайте (преди време пак ми направи тази магария, ама зато заредих на ШЕЛ супер пауър 100 октана и някак си се оправи, незнам, може да има нещо запушено.)2. Другото, след като смених четките на алтернатора преди седмици, сега пак ми свети лампата че не зарежда.....? Ако знаете как да я пооправя казвайте
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Re: Две проблемчета на Темпрата (обороти и алтернатор)

    phoenix написа:
    Здравейте колеги, на моята красавица, кака Темпра, нещо и се поразвали май...Появиха се два проблема:1. след като смених бенз.помпа (понеже забравих да я карам на бензин че то 2 лева... и един слънчев ден помпичката здала фира ), та като сложих новата помпа, сега неще да върви на бензин, като спъната е, дори понякога загасва, иначе докато карам на газ и като я вкарам на бензин на по високи обороти, се получава едно подръпване, все едно съм пуснал половината коне на мотора да пасат, и от време на време се събират и колата пак върви както трябва, после пак спира.....луда работа, а на празни обороти, все едно че единия цилиндър прекъсва, но като мина на газ, и спи мотора, без да потрепне работи, а и лампата дето е за инжекциона свети когато си кефне....забелязах че като дам пълна газ , до ламарината, докато карам на 5-та и загасва.....незнам дали има връзкаАко се сещате за причина казвайте (преди време пак ми направи тази магария, ама зато заредих на ШЕЛ супер пауър 100 октана и някак си се оправи, незнам, може да има нещо запушено.)2. Другото, след като смених четките на алтернатора преди седмици, сега пак ми свети лампата че не зарежда.....? Ако знаете как да я пооправя казвайте
    по първия проблем пробвай първо да откачиш клемата на акумолатора за известно време да се ресетне компа и виж дали няма да се оправи , на приятел с 1,6 темпра така му прави проблем няколко пъти и така си решава проблема, ако не стане, нещо се е позапушило сигурно
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Честно казано това го пробвах даже цял един ден колата стоя без акомулатор, нали ремонтирах алтернатора, само че след това всичко си беше както преди, а след няколко дена пак взе да ми присветва и лампата на динамото
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        хайде де колеги, дайте още съвети
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          За алтернатора мисля че мога да ти помогна поне малко ама ми дай малко повечко инфо - откакто смени четките загасвала ли е лампата или все си свети (т.е. чудя се дали е в тях проблема или не).Другото което е запали я и с едно уредче премери колко V имаш на клемите на акомулатора - тя може да си свети лампата ама да си зарежда безупречно.По принцип в блокчето с четките е и реглулатора на напрежението.То тука на мойта картинка (ако искаш пиши и ще ти я споделя) не е много подробно дадено ама май извода за лампата излиза от регулатора при което ако зарежда алтернатора може да експериментираш да откачиш самата жичка да видиш дали ще изгасне (не съм сигурен дали е към маса или към + тази лампа при този тип алтернатор).Да обобщя - ако зарежда алтернатора коректно (в диапазона 13-15 волта) и лампата си свети откачаш жичката да видиш ще загасне ли - ако не загасне проблема не е в алтернатора.Ако зарежда ама като откачиш жичката лампата загасне проблема е в регулатора (отзад на алтернатора блока с четките).Ако не заежда и си убеден в коректността на регулатора (който си сменил) търси друг проблем - липсващ + на алтернатора,повреден ротор или статор и т.н.Успех!
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            мерси колега, утре ще провря тези неща, само да кажа че смених целия блок на четките(в смисъл не съм си играл да разпоявам и запоявам) и че лампата си светва и загасва от време на време, но без ток не съм оставал откакто смених четките, също така като вдигна оборотите и лампичката си позагасва,
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              Някаква идея за лампата на инжекциона
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар

              Working...
              X