Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем-Загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pugsy написа:
    пич отвори термостата и погледнина мен миналото лято ми ебаваше така,оказа се че гумичката вътре е залепнала за корпуса и не пуска вода към радиатора,и при мен на отворена капачка се пускаше перкатавместо да го пращате по сервизи му дайте някой съвет на пича,нали за това е форума,а не при такъв проблем обади се на незнам си кой и отиди в сервиз
    ok мерси ще го погледна

    Коментар


      #17
      Не изключвай причината и във водната помпа! Аз така смених термостата и чак тогава се оказа, че проблема не е в него, а помпата!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Vladim написа:
        Не изключвай причината и във водната помпа! Аз така смених термостата и чак тогава се оказа, че проблема не е в него, а помпата!
        помпата е нова на 2 месеца е

        Коментар


          #19
          Kolega, prednoto lqto imah syshtiq problem. I nishto ne pomogna, dokato ne iztochih antifriza i ne nalqh voda. Cqlo lqto beshe dobre. Zimata i nalqh antifriz i sega otnovo se mychi da mi pravi syshtite nomera. Zatova shte i nalivam voda. Opitai i ti i nadqvam se da pomogne.

          Коментар


            #20
            оправих го като махнах тялото от главата и видях че термостата се изместил в затворено положение и за това неможе да отваря

            Коментар


              #21
              BAMZI написа:
              Kolega, prednoto lqto imah syshtiq problem. I nishto ne pomogna, dokato ne iztochih antifriza i ne nalqh voda. Cqlo lqto beshe dobre. Zimata i nalqh antifriz i sega otnovo se mychi da mi pravi syshtite nomera. Zatova shte i nalivam voda. Opitai i ti i nadqvam se da pomogne.
              нали знаеш, че не е добре да караш с вода?температурата на кипене е по-ниска
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Така си е - температурата на кипене на водата е по - ниска. За сметка на това, по - нисък е и нейния вискозитет. По този начин много по -голямо количество вода циркулира през системата за едно и също време./това дава голямо предимство при охлаждане на двигателя в градско движение/ От няколко дни карам с вода и вентилатора ми вече не се включва дори и след 20 минутно чакане из задръстванията по сфетофарите. Преди 2 дни на дълъг път извън града, при 33 градуса температура на въздуха, температурата на охлаждащата вода беше около 65 градуса. Преди това с антифриз и при по - хладно време не съм я виждал да пада под 75.

                Коментар


                  #23
                  дестилирана вода ли сложи?по принцип ако антифриза е качествен не би трябвало да имаш проблеми с циркулацията и топлообменаи при мен има нещо подобно и мисля скоро да го сменя
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #24
                    Да, сложих дестилирана вода за да нямам проблеми с котления камък.Относно антифриза мога да ти гарантирам, че бях с възможно най - качествения произвеждан в България. Правят го в съседното производство и си взех от най - качествената партида автобоблен антифриз/тестван в лаборатория/. Но с него пак си загряваше.

                    Коментар

                    Working...
                    X