Здравейте колеги!Искам да попитам как се справяте с проблема, защото предполагам се е появявал и при други, освен мен. Случая е следния: кабелите при фаровете и стоповете контактуват лошо и при друсането по дупки и т.н. често се случва някоя лампа да угасне. После или си светва сама на друга дупка, или като се размърда кабелчето, но е крайно неприятно. Пробвах да зачиствам клемите с тънка отверка, но единствения резултат от това беше, че си счупих една от буксите, щото очевидно са прегорели за толкова време. До скоро проблема се появяваше само при предните габарити и не ми пукаше особено, но нопоследък и късите почнаха да го правят, а също и стоповете. Писна ми всеки ден да бъркам насам-натам за да намествам клеми, та ме интересува има ли някакво по-трайно решение на въпроса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лош контакт на кабелите
Collapse
X
-
Re: Лош контакт на кабелите
ivjordan написа:Здравейте колеги!Искам да попитам как се справяте с проблема, защото предполагам се е появявал и при други, освен мен. Случая е следния: кабелите при фаровете и стоповете контактуват лошо и при друсането по дупки и т.н. често се случва някоя лампа да угасне. После или си светва сама на друга дупка, или като се размърда кабелчето, но е крайно неприятно. Пробвах да зачиствам клемите с тънка отверка, но единствения резултат от това беше, че си счупих една от буксите, щото очевидно са прегорели за толкова време. До скоро проблема се появяваше само при предните габарити и не ми пукаше особено, но нопоследък и късите почнаха да го правят, а също и стоповете. Писна ми всеки ден да бъркам насам-натам за да намествам клеми, та ме интересува има ли някакво по-трайно решение на въпроса.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Това за новите букси ми мина през ума, но нямам идея как ще ги прикача към кабелите. Не ми се иска да режа старите и да ги връзвам и изолирбанд, а друг начин не виждам. Освен това, нямам никаква идея къде да си намеря такива. Предполагам, че при италианеца ще са също толкова износени, колкото и моите или поне почти толкова, а за нови ми се струва малко вероятно да могат да се открият по магазините. Спомнам си, че за кръглия мигач на калника обиколих цяла София и нямаше никъде, та накрая взех точно от италианеца. Мисля си по-скоро за някакъв контактен спрей, но не знам какъв, или пък за парчета от карфица в клемите, за да притиснат, но искам да се консултирам все пак.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
ivjordan написа:Това за новите букси ми мина през ума, но нямам идея как ще ги прикача към кабелите. Не ми се иска да режа старите и да ги връзвам и изолирбанд, а друг начин не виждам. Освен това, нямам никаква идея къде да си намеря такива. Предполагам, че при италианеца ще са също толкова износени, колкото и моите или поне почти толкова, а за нови ми се струва малко вероятно да могат да се открият по магазините. Спомнам си, че за кръглия мигач на калника обиколих цяла София и нямаше никъде, та накрая взех точно от италианеца.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
ivjordan написа:Мерси, ще потърся, дано успея да намеря накъде, но съм малко скептично настроен.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Такаааа, значи, одисеята продължава. Смених буксите (наистина се намират лестно), но проблема не се разреши. Сега нямам къси на десния фар. Всичко друго си работи, не е бушон, пробвах го. Просто няма къси. Та, въпросът ми е, някой има ли си идея къде да търся проблема, или единственото разрешение е при жичкаджия? Мина ми на ум, че ако е прекъснат кабела, който дава късите, би могло същия да се смени, но нито си имам представа кой от трите кабела към крушката е за къси, нито къде му е другия край, т.е. откъде се взима ток за фаровете? Ще бъда благодарен на някакви идеи, че хич не ми се обикаля по ел. майстори, като ги знам какви са майстори всъщност.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
ivjordan написа:Такаааа, значи, одисеята продължава. Смених буксите (наистина се намират лестно), но проблема не се разреши. Сега нямам къси на десния фар. Всичко друго си работи, не е бушон, пробвах го. Просто няма къси. Та, въпросът ми е, някой има ли си идея къде да търся проблема, или единственото разрешение е при жичкаджия? Мина ми на ум, че ако е прекъснат кабела, който дава късите, би могло същия да се смени, но нито си имам представа кой от трите кабела към крушката е за къси, нито къде му е другия край, т.е. откъде се взима ток за фаровете? Ще бъда благодарен на някакви идеи, че хич не ми се обикаля по ел. майстори, като ги знам какви са майстори всъщност.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Еми да, проверих. В смисъл, смених и крушката, ама нищо не се промени. Сега малко ме е яд, че купих букси, купих крушка, а фар пак немам, ама кво да се прави, като все така правя, първо купувам, после проверявам.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Провери добре дали си сложил всеки кабел на място то си , ако имаш мултицет провери дали идва ток до там трабва да има на два кабела + на един - ако сам разбрал правилно 4е крушката е H4. Ако няма ток провери до бушона дали има ,ако там има тарси проблема по тази верига бушон фар .FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Обарни внимание 4е късите са на два бушона за ляв фар и за десен както и дългите . Не се съмнявам 4е знаеш но ас самия по- някога се замислям за проблема 4е не обръштам внимание на това . и после се смея сам на себе си.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Да, проверих и двата бушона, като им размених местата и при това положение пак десния не работеше, така че реших, че не е бушон, кабелите мисля, че съм ги свързал правилно, защото ги откачах един по един като сменях буксата. Остава да се измери напрежението, но нямам уред, така че явно ще се ходи на жичкаджия.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар