Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите на брава 1.6

    Здравейте, колеги.Минавам директно към проблема.До преди 1 седмица колата си вървеше идеално на газ и няма никакви проблеми.Вчера сложих нова бензинова помпа(старата се стопи в резервоара...) и колата заработи идеално(и газ, и бензин).Проблема се появи след малко каране в града.Ако примерно карам с около 2000 оборота и изключа от скорост оборотите падат до към 500 и ако не и подам малко газ изгасва.Това се получава само на топъл двигател.Сутринта като я изкарах нямаше проблема, но веднага след като стрелката за температурата се "отлепи" започна да губи обороти при изключване от скорост.Като колкото по-топла е толкова повече играят.Дано сте ме разбрали.При работа на ниски обороти изключих стъпковото моторче, но промяна нямаше.Предполагам, че проблема е в него, но може да е и нещо друго.Благодаря предварително.П.П Колата е брава 1.6 16v и преди слагането на бензиновата помпа си работеше на газ без проблеми.Може и да е съвпадение но е факт че преди това работеше без проблеми.

    #2
    Това което си го написал на какво се проявява - газ / бензин / газ и бензин без разлика?Първото което се сещам е да направиш едно обучение на стъпковото моторче. Като изключиш от скорост моторът е на празен ход и не държи 850 оборота. На студен и топъл двигател ЕКУ-то управлява моторчето по различен начин, понеже отчита температурата на двигателя. Затова при обучението остави двигателя да загрее докато се включи първата степен на перката на радиатора. След това като е загряла колата и е на газ изключи захранването на бензиновата помпа да видиш дали има разлика. Като не работи бензиновата помпа и пада налягането в рейката с бензиновите дюзи. За да си сигурен че като работи на газ няма някоя дюза която изпуска бензин и бърка изчислената от ЕКУ-то смес гориво-въздух.Ако проблемът е само на бензин възможно е от стопената помпа нещо да е попаднало в бензинопровода помпа-горивен филтър. Само предполагам.Друго - добре е да погледнеш датчика на коляновия вал и да се убедиш че е добре. Вероятно там нямаш проблем след като колата е вървяла добре преди това. Това е последно защото иска разглобяване, и ако всичко друго е проверено.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #3
      Проблема го има на газ и бензин, без разлика.Преди малко изключих бензиновата помпа и заработи нормално на газ.Запушен бензинопровод ме съмнява да е, защото колата си върви съвсем нормално на бензин.Проблема, е че при движение като се изключи от скорост оборотите падат до такава степен, че ако не се попаде малко газ, угасва(в случай, че се подаде си закрепва ниски обороти).Може ли проблема при газ да е изпускаща дюза, а при работа на бензин да изпуска от някъде газ и да бърка ЕКУ-то.Имал ли е някой подобен проблем?

      Коментар


        #4
        Ако си с обикновенна уредба може и симулаторите на дюзите да създават подобни проблеми.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          Ако си с обикновенна уредба може и симулаторите на дюзите да създават подобни проблеми.
          Обикновена е.Как може да се провери?

          Коментар


            #6
            vikktor написа:
            eh4ev07 написа:
            Ако си с обикновенна уредба може и симулаторите на дюзите да създават подобни проблеми.
            Обикновена е.Как може да се провери?
            Ако можеш да палиш на газ изключи жака на дюзите и запали на газ при наличие на проблема търси причината в дюзите или регулатора а при отсъствие сменяш симулаторите ..... Но си премери и налягането в реиката - и от там могат да изкочат доста проблеми.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар

            Working...
            X