Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охлаждане Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охлаждане Темпра

    Здравейте,Бих искал да попитам нещо знаещите. Смених гарнитурата на термостата на Темпрата. При смяната изтече антифриз и после долях през разширителния съд. Трябва ли отнякъде да обезвъздушавам системата?
    Не остана време за подпис ...

    #2
    Re: Охлаждане Темпра

    Nasko_Bs написа:
    Трябва ли отнякъде да обезвъздушавам системата?
    Не, не трябва. Просто я остави да поработи малко на място при отворена капачка на разширителния съд. Ако се наложи след това - доливаш.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Благодаря!
      Не остана време за подпис ...

      Коментар


        #4
        Re: Охлаждане Темпра

        Esper написа:
        Nasko_Bs написа:
        Трябва ли отнякъде да обезвъздушавам системата?
        Не, не трябва. Просто я остави да поработи малко на място при отворена капачка на разширителния съд. Ако се наложи след това - доливаш.
        Според мен трябва да обезвъздушиш системата.Има две кранчета-едното е на радиатора,другото-на по-високия маркуч,отиващ към радиаторчето на парното.Като я обезвъздушиш,остави я да поработи на празен ход,докато вентилатора включи и изключи.Успех
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #5
          Нямам идея как стоят нещата при бензинов агрегат - сега обърнах внимание на мотора за който пита колегата.При системата за охлаждане на дизеловия, най-високата точка е свързана с един тънък маркуч към разширителния съд - това е атоматична система за обезвъздушаване. Виж пробката на радиатора може да се отвърти малко, така че да протече от там при напълването. И то само ако течноста е източена напълно - нещо което е излишно при смяна на термостата.Освен това Митко, не мисля че че регулатора за температурата спира циркулацията на вода в радиатора на парното. Според мен просто мести клапа, регулираща въздушния поток към купето дали да влиза отвън, или затоплен от радиатора на парното.Тоест няма остование да се дуе парното при тази процедура.Аз съм източвал антифриза 2 пъти и освен това което съм написал по-горе, не съм правил други процедури.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Esper написа:
            Освен това Митко, не мисля че че регулатора за температурата спира циркулацията на вода в радиатора на парното. Според мен просто мести клапа, регулираща въздушния поток към купето дали да влиза отвън, или затоплен от радиатора на парното.
            Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)
            Tipo 1.6 [149C2046]

            Коментар


              #7
              null написа:
              Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)
              Не съм сигурен дали има кран - ако е така, Митко печели по точки
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Esper написа:
                null написа:
                Аз мисля, че това за парното е правилна забележкаРегулатора за температура освен клапата за въздуха спира и пуска водата в малкото радиаторче (има кран за водата дето е свързан с регулатора)
                Не съм сигурен дали има кран - ако е така, Митко печели по точки
                Ми вече спечели!Дай си му наградата!
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Не знам за 1.4, но моята 1.8 също си има маркуч за автоматично обезвъздушаване от най-високата точка, както я е описал колегата с дизеловия двигател. А за парното - Митко е прав.

                  Коментар

                  Working...
                  X