Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа - съждения относно охлаждането й!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз карам пета година Пунтото на газ,има няма 90хил.км. за този период и километри бензиновата помпа е работила.Карам понякога и с два три литра бензин досега проблеми съм нямал,но винаги паля на бензин няма значениетопъл или студен мотор!
    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

    Коментар


      #17
      Аз все още си мисля, че при спад до 3-4 литра в резервоара няма какво толкова да се случи, аз година и половина зареждам когато съм па 13 от резервата, която е 8 литра при Стило по книжка, а и щяха да напишат в книжката да не се кара в такива случай с малко гориво, и как така ще загрява, че тя нали ще загрее бензина така а той е безспорно взривоопасен, как ги виждате тия работи не знам!!

      Коментар


        #18
        Ами като си знаеш защо питаш? Карай си без бензин и това е. Един хитрец така учил магарето си да не яде, тъкмо се научило хайванчето и взело, че умряло.

        Коментар


          #19
          В интернационалния форум поставих въпроса за бензиновата помпа и нивото на горивото, казаха че тя се охлажда като работи и минава горивото през нея, а не от обкръжаващото я ниво, и няма проблем да се кара с малко гориво в червената зона, също така се обадих и на сервиза на Фиат в Плевен, там казаха същото, че не е толкова криво направена, че да гори бензинова помпа от ниско ниво на горивото!

          Коментар


            #20
            svetljotod написа:
            В интернационалния форум поставих въпроса за бензиновата помпа и нивото на горивото, казаха че тя се охлажда като работи и минава горивото през нея, а не от обкръжаващото я ниво, и няма проблем да се кара с малко гориво в червената зона, също така се обадих и на сервиза на Фиат в Плевен, там казаха същото, че не е толкова криво направена, че да гори бензинова помпа от ниско ниво на горивото!
            Ами карай си така тогава, даже оставяй по 200гр и тогава зареждай помпата и колата са си твои
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #21
              колега аз пък ще ти кажа че каквото и да ти кажат всичко е просто слухове и догатки на разни измислени майстори. По тая логика лятно време като стои на слънце колата и вътре като е 70 градуса и значи помпата трябва да е прегряла без да работи колата а като заработи може и да се запали. Карай си и не мисли глупости, важното е ние да сме здрави на другото майната му...аз нямам мнение по въпроса но карам на газ и като прехвърля на газ имам копче което си спирам помпата с него. Ако все пак някой твърди че прегрява помпата нека го докаже с факти
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #22
                и не е вярно че нова помпа струва 200 лева. като искате да храните гладни магазини си давайте парите аз моята помпа като изгоря преди 3 години си купих някаква италианска за 86 лева и вече три години до сега сигурно 5 пъти съм присушавал резервоара и няма проблем
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #23
                  помпа

                  Трябва да има бензин като работи помпата другото е смяна на помпа Ами ако глътне въздух кво правим тогава тя си върти ама не подкачва и на помпата не може да изгори пластмасата а става на прах иначе нали ще се запали и бензина а тя държи на доста градуси .И е около 180лв пада и до 58 лв с 30 % отстъпките някъде и повечето са с незнаен произход дори и да пише няква голяма марка така че може втора употреба по да е читава
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Помпата на Уното като изгоря, свалих я и гледам беше се спекла, все едно залепена с епоксидна смола.а без бензин никога не съм карал, винаги имаше поне 15 л. в резервоара, карах на газ.купих нова, а старата я занесох на един майстор, който ги прави да каже защо е изгоряла.а той гледа и вика- помпата не е изгоряла, а се стопили пластмасовите елементи и е спекла.и всичко това не от недостиг на бензин, а от нискокачествен бензин с голямо съдържание на ацетон.зареждал съм само по големите вериги бензиностанции.така че смятайте какъв бензин ни предлагат и на каква цена.за нафтата да не говорим.
                    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                    Коментар


                      #25
                      nedialk00 написа:
                      dani389, ако имате газова уредба и помпата ви върти докато карате на газ, карайте на бензин докато предръпне т.е докато свърши бензина, и след това карайте 10 минути на газ, заредете бензин, и кажете дали са тротоарни митове
                      Ами аз каво съм написал или няма кой да чете,че помпата изгаря когато остане на сухо .Нямам газова уредба и никога няма да сложа от 5 години като карам в града и лампатра ми свети помпата си работи и това не само моята кола повечето ми познати карат по същия начин и колите им вървят .И колегата които е автор на темата пита дали ако кара с мало безин ще му изгори помпата а не карам на гас и резервоара ми е сух .
                      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                      Коментар


                        #26
                        така съм съгласен

                        Коментар


                          #27
                          dani389 написа:
                          а не карам на гас и резервоара ми е сух .
                          тва изкърти сякви мифки във моето съзнание иначе по темата кой от вас колеги е ... как да го кажа виждал "топал" бензин ? Да охлаждането на помпата главно става от циркулиращия през нея бензин , но голямо значение има и околната за нея температура , а 3-та страна идва и факта че на масовите автомобили самата помпа стои в едно пластмасово тяло иначе казано " кошница " която кошница се пълни от обратния бензин тоест и литар бензин да има в резервоара той ще е в кошницата .... та .... всичко е вапрос на вкус , със светеща лампа или не

                          Коментар

                          Working...
                          X