Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа - съждения относно охлаждането й!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    бензинова помпа - съждения относно охлаждането й!

    Колеги кажете еднозначно вярно ли е това, че ако се кара бензинова кола дълго време все в червения сектор на нивото на гориво, тоест около 4-5 литра, е опасно от прегряване на бензиновата помпа , защото се била охлаждала от по високо ниво на бензина от горепосоченото! Да се знае това! Ако темата не е на подходящо място нека я изместят модераторите на форума!! Поздрави!

    #2
    вярно е, ако си на гас задължително слагай реле да я спира докато караш на газ и няма проблем, нито с маркучите, нито с живота на помпата, нито с охлаждането й

    Коментар


      #3
      Без газ съм, но карам все в резерва градско!

      Коментар


        #4
        Наскоро имаше случай от малко бензин една Киа беше изгоряла помпата и от това стопила половината инсталация. Не е ли едно и също да се сипят 15литра и да са долна граница те , вместо всеки път да остават 3-4 литра и тогава да се сипва?
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Ако е вярно това, че се опича помпата, ще го направя, макар, че това си е чисто блокиране на 30-40лв, ако няма значение нивото за помпата!!!

          Коментар


            #6
            Направо си нямаш на идея как горят помпи от малко бензин в резервоара- примери от един сервиз на таксита (те тия коли бензин повече от 5л наведнъж не са виждали) , там помпите ги сменят като консумативи щото са турбо гъзета и не сипват бензин.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              помпа

              Трябва винаги да има бензин порен 5литра дори и повече Хубаво е около 10литра Ако остане без бензин и върти на празно пластмасата се нагрява и където са водачите на четките се деформираПласмасата неможе да изгори а става като тебешир Също така товари много инсталацията и ако не изгори бушона тя се стопява
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Малкото бензин може да не е добре, но ако има какво да върти ще се охлажда. Остане ли без бензин за 5-10 минути на газ помпата си заминава.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Основно правило е,че докато колата работи и се движи на таблото не трябва да свети нито една лампа(освен за габарити и фарове)така че подържай бензин за да не свети лампата,а дори и повече.От време на време подкарвай на бензин и доливай свеж.
                  FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                  Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                  Коментар


                    #10
                    За пръв път чувам че помпата се охлажда от горивото и гори от липса на ниво това са тротоарни митове гори само ако остане на сухо а и дори да не може да засмуче гориво в резервоара остават около 5/6 литра.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      То без бензин няма да допусна, въпроса е че я оставям често с по 3-4 литра !

                      Коментар


                        #12
                        dani389, ако имате газова уредба и помпата ви върти докато карате на газ, карайте на бензин докато предръпне т.е докато свърши бензина, и след това карайте 10 минути на газ, заредете бензин, и кажете дали са тротоарни митове

                        Коментар


                          #13
                          dani389 написа:
                          За пръв път чувам че помпата се охлажда от горивото и гори от липса на ниво това са тротоарни митове гори само ако остане на сухо а и дори да не може да засмуче гориво в резервоара остават около 5/6 литра.
                          Помпата не само, че се охлажда от горивото, но се и смазва от него. В момента в който остане на сухо започва да стават белите. Нали се сещаш, че в една такава помпа има четки и колектор, при тези две неща има искрене когато не са натопени е бензина.А бензина предполагам знаеш от какво се пали когато имаме и още няколко неща на лице. Виждал съм досега две горящи коли от бензинови помпи

                          Коментар


                            #14
                            На сина купето като го купихме в Германия и в Румъния ни прекъсна на няколко пъти и има няма седмица две след това се скапа помпата. Оказа се стопена като от огъм а колата и Германия едва ли е оставяна без бензин дори беше с почти пълен резервар.
                            Обичам си работата.

                            Коментар


                              #15
                              svetljotod написа:
                              Ако е вярно това, че се опича помпата, ще го направя, макар, че това си е чисто блокиране на 30-40лв, ако няма значение нивото за помпата!!!
                              "Блокирането" на 30-40 лева колега, води до "блокирането" на 150 - 200 лева по-късно и то за много дълъг период! Резервата ти е 10 литра, което е 25 лева - не е болка за умиране. А и колкото и да налееш, все ти ще си го гориш! Поздрави!
                              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                              Коментар

                              Working...
                              X