та значи сутринта запалвам колата и забелязвам че от аспуха си излиза стабилно пара, особенно като се подаде газ. Не съм сигурен да ли не са изпарения от аспуха, но ми се струва че и нивото на маслото се е повишило и като че ли седи като разредено, а и от казанчето за антифриза ми липсват около 2 пръста. Какво да права, а и да карам ли колата до някой сервиз или да хвана някой да я задърпаме.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно, хвърля пара кото тец.
Collapse
X
-
А възможно ли е от този проблем да ми прескачат цилиндри, защото преди няколко дена се бях оплакал в форума за този проблем. Припоръчайте какво масло да взема, до сега е карана с минерално 10/15w-40 обикновенно е слагано мобил 1 или на шел маслата, двигатела е на 114000км.колко пари горе долу да приготва за смяната на гарнитурата- само за работа, аз гарнитура имам.Tofas- Sahin 1.6 карб.
-
има малко развитие. Значи за сега май ще се окаже някаква повреда по испаритела на газта, в сервиза ми обясниха че се случвало рядко- някакви шупли се получавали и испускало антифриз при менбраните, и обратното газ при антифриза. Маслото казаха че си било почти нормално. И ми казаха да покарам 2-3 дни само на бензин, и ако пак дими вече щяло да бъде гарнитурата на главата. И вече 10-15км. няма и следа от парата като се кара на бензин.Сега ако кажете колко пари е един свестен испарител + работата по заменянето.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
Не бързай да купваш изпарител.На някои изпарители антифриза се отделя от газта с гума.Тоест отиди при газаджия да ти каже твоя изпарител какъв тип е и ако трябва си смени комплекта с мембрани,тая също я има в комплекта. :D .А при други изпарители като българските например този проблем става от едно "О" пръстенче.125s/1600ccm/100ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар