Значи има въпрос за моята Темпра (1.4 - ’95). Съединителя се е поизносил и трябва да натисна педала до долу и дори тогава пак малко трудно влизат скоростите ( особенно 1-ва и 2-ра ). Та въпроса ми целия съединител си да сменям + аксиалния лагер или да го сваля майстора и ако се окаже само притискателния или феродовия диск да се сменя само той ?Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител на Темпра ?
Collapse
X
-
Най-вероятно ти са за смяна само феродов+лагер. Проблема е обаче, че по отделно се продават само феродови MecArm и лагери Breda, които са глеми боклуци. Аз нямах пари и така направих. Вече 30 000 км. нямам никакви оплаквания, но едвали ще изкарат много. Общата стойност беше 60лв.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
-
Няма как да разбереш кое е за смяна,без да си отворил и погледнал.По добре си купи цял комплект.Заложи на нещо качествено.Аз като колегата reter сменявах само феродов и лагер и след 2 месеца пак отварях за смяна на лагер (отново),взех си направо цял комплект.Златен ми излезе тоя съединител.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар