Да му се притеснявам ли особено или да му дам шанс да изкара още някоя хилядарка? .Притеснява ме да не стане някоя поразия в движение, но и разправията с майстори също си е за притеснение...та не знам кое е по-опасното вече :D .
Моя шуми, когато педала не е натиснат. При натискане, шумът изчезва. Знам защо е така, но не му обръщам внимание. Вече 4 години..
Е кажи защо е така де?
Реглаж на съеденителя. Натегнат е на допустимия макс, тъй като е за смяна. Играл съм си, когато ровичках педала на съеденителя - регулирам го до степен да няма никакъв шум, но пък тогава скоростите се включват с пениз. Това е. В изкл. положение допира леко. Някога, когато феродовия напълно сдаде багажа, ще му мисля.
Моя шуми, когато педала не е натиснат. При натискане, шумът изчезва. Знам защо е така, но не му обръщам внимание. Вече 4 години..
Е кажи защо е така де?
Реглаж на съеденителя. Натегнат е на допустимия макс, тъй като е за смяна. Играл съм си, когато ровичках педала на съеденителя - регулирам го до степен да няма никакъв шум, но пък тогава скоростите се включват с пениз. Това е. В изкл. положение допира леко. Някога, когато феродовия напълно сдаде багажа, ще му мисля.
Даже да допира,при условие че лагера е добре шумове няма...
Абе аз да прочета темата, качвам се в колата... той и моя вие като прахосмукачка.Има ли някаква опасност за сериозна поразия или така да карам?Виенето се чува само при натиснат съединител.
Едно време имах форд дизел, като загрееше и като е на неутрална се чуваше тракане, при натиснат съединител изчезваше. Беше от първичния вал на скоростите, на който се оказа че немогат да му се сменят лагерите.Карах го така около 5000 км и нищо не стана.От егн-то на колата си е, карай и не го мисли.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Ново 20 от моя кошник, това, което се чува при мен, май въобще не е от аксиалния лагер.Чува се леко виене, само когато скоростния лост е в крайно ляво или крайно дясно положение (на място, примерно като тръгна да включвам на първа или задна).Чувал съм го по-силно при натиснат съединител, просто защото тогава колата утихва малко...Предполагам, че нещо някъде опира, но къде, какво, опасно ли е? Че никой не го купи тоя кошник,когато трябваше, сега след като го обслужих и взе да се чува от разните му там места.... Моля за съвети!
На моето типо съединителя е сменян преди 5 години комплект. Последните 4 год. лагера си шуми. Не е като ермомелка поносимо е но се чува. мисля че просто си е бил менте. Ама пък за толкова години да кара незнам..... И още нещо като се разглобява такова нещо като има предвид сваляне на кутия полуоски и т.н. Парите за труд са доста - Според мен си струва макар че е финансово натоварващо да се смени всичко. Да не се налага всяка година да се разглабя. Ако си го правите сами иди доди ама ако се ходи по сервизи....., но е по добре да се изчака месец два да се посъберат парички и с едно отваряне всичко. За пример скоро правих двигателя на колата на баща ми и макар да ми беше на зор покрай свалянето на кутията (така и така беше извадена и си влиза в цената за труд) смених и съединител.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар