Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луфт-че из предницата ама къде?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да де именно има луфт във волана ама ако е разбит шарнир също може да се получи хлабина.Не съм я чул да тропа предницата само луфта дето го има.Съществъва ли някаво натягане на рейката или тука няма такива неща?Става дума за обикновенна рейка на Типо (не е хидравлична).Аз ще се заема да си прегледам накрайниците и да видя дали рамената на рейката се местят като мърдам волана.Карето е добре гледам съм го няколко пъти поради други причини.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #17
      zfa159 написа:
      Да де именно има луфт във волана ама ако е разбит шарнир също може да се получи хлабина.Не съм я чул да тропа предницата само луфта дето го има.Съществъва ли някаво натягане на рейката или тука няма такива неща? Става дума за обикновенна рейка на Типо (не е хидравлична). Аз ще се заема да си прегледам накрайниците и да видя дали рамената на рейката се местят като мърдам волана.Карето е добре гледам съм го няколко пъти поради други причини.
      Да има натягане на рейката и с тази операция трябва да се прави ИЗКЛЮЧИТЕЛНО внимателно по метода "ПРОБА-ГРЕШКА-КОРЕКЦИЯ"... сори не знам за по-съвършен,може и да има.Сиреч, като се постави ремонтираната вече рейка, или натегната... при най-малкият опит за мудно САМОизправяне на волана,при излизане от завой трябва да се коригира натягането.Щото при пренатегната, може "да се изправи някой завой" с всичките произтичащи от това последствия!Именно за механична рейка и аз говоря... Фиати и Застави.. принципно еднакви.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        е ше видя накрайниците и ако не е от тях ебал съм го ще си го карам така все пак е много малко луфтчето пък като започне да става по-зле ще събера пари за една нова рейка и така.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #19
          zfa159 написа:
          е ше видя накрайниците и ако не е от тях ебал съм го ще си го карам така все пак е много малко луфтчето пък като започне да става по-зле ще събера пари за една нова рейка и така.
          Споко бе човек! И аз като теб ги бях прежалил тези пари... последно я намерих за 280 лв с 40 дневно,чакане.В този сервиз за който пиша в препратката отидох по съвсем друга причина.. сменях си задните накладки.Та им се оплаках на момчетата... те видяха, послушаха и казаха..."утре събота обратно в бокса при нас".Рейка се хвърля само ако имаш "наядени" зъби на "гребена" и "червяка", но това се установява.Ако не са износени всичко е ремонтируемо, за разлика примерно от рейките на Рено.Но ти най-добре си знаеш.ПП.. Даже видяхме,че и "ОПОРАТА" е сменяема... т.е за нея има ремонтен комплект.А не съм сигурен дали за ТИПОТО няма да се продава и "червяк" като рез.част.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            Ема аз се съмянвам да има нещо по самата рейка в смисъл изронени зъби и т.н. защото щеше да тропа много здраво.Иначе съм чувал че ремонтираните не изкарват много дълго а цената на новата е средно 120-200лв така че се чудя дали има смисъл да я ремонтирам ако е от нея.Другото което си мисля е че има връзка хлопането със скъсаните тампони на двигателя (отпред всичко си се суче както си иска) и мисля да сменя като за начало тях и после да се насоча към накрайниците и накрая към рейката и да го оправя по някое време.Благодаря на всички за съветите!
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар

            Working...
            X