Да де именно има луфт във волана ама ако е разбит шарнир също може да се получи хлабина.Не съм я чул да тропа предницата само луфта дето го има.Съществъва ли някаво натягане на рейката или тука няма такива неща?Става дума за обикновенна рейка на Типо (не е хидравлична).Аз ще се заема да си прегледам накрайниците и да видя дали рамената на рейката се местят като мърдам волана.Карето е добре гледам съм го няколко пъти поради други причини.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луфт-че из предницата ама къде?!?
Collapse
X
-
zfa159 написа:Да де именно има луфт във волана ама ако е разбит шарнир също може да се получи хлабина.Не съм я чул да тропа предницата само луфта дето го има.Съществъва ли някаво натягане на рейката или тука няма такива неща? Става дума за обикновенна рейка на Типо (не е хидравлична). Аз ще се заема да си прегледам накрайниците и да видя дали рамената на рейката се местят като мърдам волана.Карето е добре гледам съм го няколко пъти поради други причини.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
zfa159 написа:е ше видя накрайниците и ако не е от тях ебал съм го ще си го карам така все пак е много малко луфтчето пък като започне да става по-зле ще събера пари за една нова рейка и така.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ема аз се съмянвам да има нещо по самата рейка в смисъл изронени зъби и т.н. защото щеше да тропа много здраво.Иначе съм чувал че ремонтираните не изкарват много дълго а цената на новата е средно 120-200лв така че се чудя дали има смисъл да я ремонтирам ако е от нея.Другото което си мисля е че има връзка хлопането със скъсаните тампони на двигателя (отпред всичко си се суче както си иска) и мисля да сменя като за начало тях и после да се насоча към накрайниците и накрая към рейката и да го оправя по някое време.Благодаря на всички за съветите!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар