Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луфт-че из предницата ама къде?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Луфт-че из предницата ама къде?!?

    Става дума за следното - имам луфт-че във волана и може би по-скоро трябва да кажа Луфт ама спрямо соц возилото ми не е нищо .Та се съмнявам дали е от рейката или е от накрайниците.Исках да запитам как да стана сигурен от кое е за да го оправям навреме.Иначе по предницата всичко е новичко (носачи,амортисьори,спирачни дискове,балансираща щанга,биалетки,тампоните им).Не съм пипал само рейката,накрайниците и лагерите на предницата (малко вият ама нямах парички да ми ги сменят и тях).Благодаря предварително!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    ами най лесно е виж кои маншони са скъсани и най- вероятно е от там. До сега несъм имал проблем при здрави маншони, каквото и да има развалено се маншоните са били скъсани и са влизали боклуци
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      Не,аз говорех по-скоро за крайиня накрайник дето със шарнирчето се закрепя за шенкела.Маншоните са ми здрави и двата (ако маш в предвид тези на рейката).Мисля си дали не е разбит някой от тея накрайниците при шенкелите и да хлопа оттам...
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        ами нали и на шарнирните болтове отгоре има като маншонче, някакво гумено уплатнение, при мен на единия болт преди ми беше скъсан и се беше разбил.
        Tofas- Sahin 1.6 карб.

        Коментар


          #5
          Ето снимчица за къде говоря :Не съм заглеждал как са ми маншончетата на шарнирите честно казано.
          Прикачени файлове
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            аз те разбрах още с първия пост. Виж как са, при мен единия го видях че е скъсан от както вече се беше разхлопала. Сега съм забелязъл че на единия носач при мен е скъсан и ще видя кога го сменям. А ако можете да кажете от каде може да си взема такива маншончета
            Tofas- Sahin 1.6 карб.

            Коментар


              #7
              Еми има много в Евро07 и Александър Ауто както и в T&N Cars.Там винаги съм намирал каквито ми трябват.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                проблема най-вероятно е във втулката на рейката.
                UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                Коментар


                  #9
                  Втулка,рейка?Къде се намира тая втулка и за какво служи?Рейката я нямам на картинка и не съм разглобявал никога Може ли една бърза лекциика по темата.Благодаря!
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    незнам какво представлява тази втулка, но при мен този ремонт на втулката с работата ми излезна 150лв.така че по добре се моли да не е втулката
                    Tofas- Sahin 1.6 карб.

                    Коментар


                      #11
                      Че то за Типо цялата рейка е 150 лева чисто нова.
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.
                        Tofas- Sahin 1.6 карб.

                        Коментар


                          #13
                          [quote="ForceWere"]на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.[/qименно, ако има луфт - ляво дясно или ако тропа почти 100 % е втулка на рейката. имам приятели в пловдив който ремонтират хидравлики, рейки и окачване и за смяна на втулка взимат около 50 лв.
                          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                          Коментар


                            #14
                            сега се сещам погледни си карето при мен и от него е тропало
                            Tofas- Sahin 1.6 карб.

                            Коментар


                              #15
                              [quote="everton"]
                              ForceWere написа:
                              на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.[/qименно, ако има луфт - ляво дясно или ако тропа почти 100 % е втулка на рейката. имам приятели в пловдив който ремонтират хидравлики, рейки и окачване и за смяна на втулка взимат около 50 лв.
                              Случват се и такива неща, но преди всичко да се свали рейката и прегледа ОСНОВНО.Щото ремонта на нея ми излезе около 40лв, като преди това ми бяха заразправяли такива неща и цифри, че да ти настръхне косата!!!! Иде реч за Пунто-2 http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=6577&start=15
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X