Става дума за следното - имам луфт-че във волана и може би по-скоро трябва да кажа Луфт ама спрямо соц возилото ми не е нищо .Та се съмнявам дали е от рейката или е от накрайниците.Исках да запитам как да стана сигурен от кое е за да го оправям навреме.Иначе по предницата всичко е новичко (носачи,амортисьори,спирачни дискове,балансираща щанга,биалетки,тампоните им).Не съм пипал само рейката,накрайниците и лагерите на предницата (малко вият ама нямах парички да ми ги сменят и тях).Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луфт-че из предницата ама къде?!?
Collapse
X
-
на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
[quote="ForceWere"]на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.[/qименно, ако има луфт - ляво дясно или ако тропа почти 100 % е втулка на рейката. имам приятели в пловдив който ремонтират хидравлики, рейки и окачване и за смяна на втулка взимат около 50 лв.
Коментар
-
[quote="everton"]ForceWere написа:на мен рейката ми беше тогава към 250-270лв.такаче ремонта беше за предпочитане.иначе втулката е вътре в рейката незнам точно как действа, но трудно се износва така че може да не е от нея. А и тя като се разбие повечко се получава като празен ход на волана, ти го мърдаш леко а гумите нереагират.[/qименно, ако има луфт - ляво дясно или ако тропа почти 100 % е втулка на рейката. имам приятели в пловдив който ремонтират хидравлики, рейки и окачване и за смяна на втулка взимат около 50 лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар