Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко питания за Купе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко питания за Купе

    Свалях резервоара и след като го качих почна да мирише в колата на бензин и да харчи повече(харчи силно казано изпарява го явно)Оказа се, че едно като клапан от който излиза един син мъркуч пластмасов не уплътнява добре и от там се изпарява бензин...та въпроса ми е как да го уплътня защото с О-пръстен не става като надуя резервоара и изпуска пак по-малко е но си изпуска!Възможно ли е разхода от това нещо да ми стане 20 като на същото каране преди да свалям резервоара харчеше 15?Ако не други причини...кабели и свещи са за смяна но не мисля че при същото вървене както преди 2 седмици и при същото каране от свещи или кабели може да се дигне разхода с 5 литра!Ще съм много благодарен ако нямой може да помогне!
    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

    #2
    Никой ли няма представа?
    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

    Коментар


      #3
      Възможно е да не държи сега точно налягане в системата и вместо да впръскват дюзите да текат и да увеличи разхода.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #4
        Valentin_V написа:
        Възможно е да не държи сега точно налягане в системата и вместо да впръскват дюзите да текат и да увеличи разхода.
        А от тва, че не впръскват хубаво може ли да ми играят оборотите?
        Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

        Коментар


          #5
          Ако си мислите, че от налягането в резервоара се определя налягането в горивната система , смятам че просто няма как да ви се помогне. :D :D :D Защо си свалял резервоар?

          Коментар


            #6
            Сменях задния мост...и след като всичко закачих онова нещо дето се завърта и се вади нямам идея точно какво е не иска да уплътни...и питането ми е какво да сложа защото О-пръстен не помогна!
            Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

            Коментар


              #7
              Налягането не е в резервуара а в системата след помпата до дюзите и мисля че е 2-2,5бара. Е ми да ще играят оборотите като не работят правилно дюзите.
              Обичам си работата.

              Коментар


                #8
                Значи щом е след помпата няма логика да няма налягане щот тя трябва да го прави!друг е въпроса че горивния филтър е за смяна и свещите...може и от тях да е..
                Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                Коментар


                  #9
                  Колега, вземи подходящ силикон и мацай с него. И с какво каране разход 15? Аз съм с 2.0 20В и с нормално каране разхода ми е 10/100 и до 12/100 със средно настъпване в града. 18/100 ми е с каране до ламарината и в лютеницата Нещо май горивната система ти е прецакана. И да, смени си филтрите. То и от мръсен въздушен филтър вдига разхода.
                  Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                  Къде отиваш ти, може би?

                  Коментар


                    #10
                    Налягането е 3 бара на рейката .Я дай една снимка на детайла че нещо не се сещам точно,пък може и да измислим решение :D
                    NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                    Коментар


                      #11
                      spirit76 написа:
                      Налягането е 3 бара на рейката .Я дай една снимка на детайла че нещо не се сещам точно,пък може и да измислим решение :D
                      Ще го продавам колега щот ми трябват пари...след година 2 ще си вкарам някое турбо щот тия атмосверни двигатели за нищо не стават ако не е някой 3000 кубика поне
                      Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                      Коментар

                      Working...
                      X