Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работа на три цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работа на три цилиндъра

    От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!

    #2
    Ако са клапаните няма ли да има почукване и загуба на мощността. При работа на двигателя не се чува чукане от клапаните, а мощноста си е като преди не виждам характерна разлика.

    Коментар


      #3
      Re: Работа на три цилиндъра

      iko79 написа:
      От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!
      колега аз имам подобен проблем но при мен колата постоядно работи на 3 цилиндара.когато премерих компресията на 1ви ми показа 2 атмосвери ими казаха 4е трябва да се смени клапан.но в4ера като я оставих на майстора май се оказа 4е не е това.може да се окаже 4е е от някаква опте6ка на ангренажния ремак.когато погледнал майстора ремака видял 4е е хлабав и е прехварлил 1 зьб.направи нова центровка и колата пак си заработи перфекно но след 300-400 метра пак запо4на на 3 цилиндара.когато погледнахме ремака пак се бе охлабила опте6ката .та днес 6те ходя да вида да ли са я сменили и какво е дереджето и пак 6те ти пи6а
      brava 1.4 12v.sx
      drive fast or go home

      Коментар


        #4
        Re: Работа на три цилиндъра

        skier написа:
        iko79 написа:
        От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!
        колега аз имам подобен проблем но при мен колата постоядно работи на 3 цилиндара.когато премерих компресията на 1ви ми показа 2 атмосвери ими казаха 4е трябва да се смени клапан.но в4ера като я оставих на майстора май се оказа 4е не е това.може да се окаже 4е е от някаква опте6ка на ангренажния ремак.когато погледнал майстора ремака видял 4е е хлабав и е прехварлил 1 зьб.направи нова центровка и колата пак си заработи перфекно но след 300-400 метра пак запо4на на 3 цилиндара.когато погледнахме ремака пак се бе охлабила опте6ката .та днес 6те ходя да вида да ли са я сменили и какво е дереджето и пак 6те ти пи6а
        колега днес си взех колата от майстора но както си бе казал 1-вя път клапан.колата сега върви както никога.
        brava 1.4 12v.sx
        drive fast or go home

        Коментар


          #5
          може и бобина да е, но щом е първи цилиндър според мен повредата е механична.

          Коментар


            #6
            Смених кабела на първия цилиндър и колата заработи добре. Ще видя дали не се е износил и клапан. Бихте ли ми казали колко струва процедурата по смяна на клапан. И като отвориш капака какви са индикациите че е за смяна.

            Коментар


              #7
              iko79 написа:
              Смених кабела на първия цилиндър и колата заработи добре. Ще видя дали не се е износил и клапан. Бихте ли ми казали колко струва процедурата по смяна на клапан. И като отвориш капака какви са индикациите че е за смяна.
              преди да свалиш главата 1-во измери компресията и тогава.аз купих гарнитурата за 22 лв а клапаните са от 6-8 лв но зависи какъв е клапана
              brava 1.4 12v.sx
              drive fast or go home

              Коментар


                #8
                Днес ходих на сервиз. Оказа се че имам натрупани 3 грешки ( за сместа, температулен датчик и оборотите). Премериха и компресията само че незнам дали това е добре. Питах ги но не ми казаха нищо( това е спасявай се) Показанията са:1 - 11,52 - 12,53 - 12,54 - 12,5Като позачетох из форума май са добри показателите?!Разпределителният вал ми казаха че е на шест, няма износване и се смазва добре.Та засега май съм в разход с кабели и сервиз

                Коментар


                  #9
                  За вала за да се увериш наистина че е на 6, махни капачката за маслото и погледни гърбицата на вала(вижда се само една от 8-те, обикновено се износва първа). Ако не е завъртяна нагоре си поиграй лекичко на стартер докато я нагодиш да гледа нагоре. След това бръкни с пръст и усещай за неравности... Не можеш да си представиш колко е коварен тоя вал. При мене се беше износила гърбицата 3-4 милиметра преди да го усетя. Нямаше никакво щракане или тракане, просто от време на време работеше на 3 цилиндъра и пукаше при рязко подаване на газ. А тези в сервиза съм почти сигурен че не са ти погледнали вала. Ако повредата не е механична, друго което се сещам в твоя случай е бобина...

                  Коментар


                    #10
                    iko 79 каква кола имаш и колко кубика е?

                    Коментар


                      #11
                      NixXxan_Racing написа:
                      iko 79 каква кола имаш и колко кубика е?
                      Сляп ли си Е първия си пост човека е написал!

                      Коментар


                        #12
                        Гледали са вала, аз също в събота го отворих. Няма проблеми ( поне за сега). Двигателя коренно промени работата си пък и разхода значително намаля. Една тръбичка вътре маже вала и ми обясниха че обикновенно тя се пукала(или късала) след което пуска маслото до вала и така се износвали. Припоръчаха ми да го следя от време на време.За сега мърка като коте , и да ви кажа честно мисля да не и се вглеждам чак толкова ми само газ и каквото ще да става :P Благодаря ви че се включихте за съвет. Надявам се да не ви го връщам а да си карате колиците безаварийно.

                        Коментар

                        Working...
                        X