От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работа на три цилиндъра
Collapse
X
-
Re: Работа на три цилиндъра
iko79 написа:От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Re: Работа на три цилиндъра
skier написа:iko79 написа:От вчера колата започна да работи на три цилиндъра на тихи обороти. Като подам газ се включват всичките. Проблема е само на тихите. 1 -ви цилиндър ми прави проблем. Свалих свеща и видимо тя е работила перфектно, но за всеки случай я замених с друга. Работата е същата. Бихте ли ми казали дали е възможно да е от клапаните на 1-ви цилиндър или е от кабелите на свещите. Колата е Брава 1,4 Благодаря!brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
iko79 написа:Смених кабела на първия цилиндър и колата заработи добре. Ще видя дали не се е износил и клапан. Бихте ли ми казали колко струва процедурата по смяна на клапан. И като отвориш капака какви са индикациите че е за смяна.brava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Днес ходих на сервиз. Оказа се че имам натрупани 3 грешки ( за сместа, температулен датчик и оборотите). Премериха и компресията само че незнам дали това е добре. Питах ги но не ми казаха нищо( това е спасявай се) Показанията са:1 - 11,52 - 12,53 - 12,54 - 12,5Като позачетох из форума май са добри показателите?!Разпределителният вал ми казаха че е на шест, няма износване и се смазва добре.Та засега май съм в разход с кабели и сервиз
Коментар
-
За вала за да се увериш наистина че е на 6, махни капачката за маслото и погледни гърбицата на вала(вижда се само една от 8-те, обикновено се износва първа). Ако не е завъртяна нагоре си поиграй лекичко на стартер докато я нагодиш да гледа нагоре. След това бръкни с пръст и усещай за неравности... Не можеш да си представиш колко е коварен тоя вал. При мене се беше износила гърбицата 3-4 милиметра преди да го усетя. Нямаше никакво щракане или тракане, просто от време на време работеше на 3 цилиндъра и пукаше при рязко подаване на газ. А тези в сервиза съм почти сигурен че не са ти погледнали вала. Ако повредата не е механична, друго което се сещам в твоя случай е бобина...
Коментар
-
Гледали са вала, аз също в събота го отворих. Няма проблеми ( поне за сега). Двигателя коренно промени работата си пък и разхода значително намаля. Една тръбичка вътре маже вала и ми обясниха че обикновенно тя се пукала(или късала) след което пуска маслото до вала и така се износвали. Припоръчаха ми да го следя от време на време.За сега мърка като коте , и да ви кажа честно мисля да не и се вглеждам чак толкова ми само газ и каквото ще да става :P Благодаря ви че се включихте за съвет. Надявам се да не ви го връщам а да си карате колиците безаварийно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар