Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с бенз. помпа на 1.4i.e.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с бенз. помпа на 1.4i.e.

    Колеги имам един проблем с типажа,ама не съм много сигурен как да процедирам.В високите обороти колата е малко мудна и рекох да проверя примерно бенз. помпа какво налягане дава.Закачих манометъра-давам на контакт-1 атмосвера.Паля пак 1 атмосвера-подавам газ-пак си стои на 1 атмосвера.И вече идва интересното.Гася колата и стрелката пада мигновено.Това ме озадачи малко.Поразпитах тук там познати наясно с нещата и ми обясниха,че стрялката не трябва да пада изведнъж рязко,а плавно и не веднага.Посъветваха ме да погледна една оранжева мембранка точно зад дюзата в едно корпусче и да си я сменя.Отворих аз погледнах,видя ми се наред мембранката-не е скъсана.Друг е въпроса,че едва ли мога да си я купя някъде.Преди да почна тази манипулация с прегледа на помпата съм измерил стойностите на всички датчици по автомобила и всичко е наред.Захванах се с тия прегледи на нещата,защото преди време ми мериха компресията и показа 6.После я премерих пак в два независими сервиза и стойностите се оказаха съвсем други-7.5 .Незнам как да разбера дали помпата и моно инжекциона са наред.п.п.пробвах и без горивен филтър-същата работа.п.п.имах под ръка и 2 други дюзи-пак същата работа.Идеи нещо ?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Преди да тръгна да сменям мотора му мерих компресията и беше над 7.5 на най-слабия цилиндър, помня нещо от рода на 8 и нещо до към 10 по цилиндрите 71кс мотора с катализатор
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      S.W.A.T. написа:
      Преди да тръгна да сменям мотора му мерих компресията и беше над 7.5 на най-слабия цилиндър
      Е то и аз имам намерение да сменяма мотора с по голям,проучил съм нещата,но няма да стане в близките 6-7 месеца.А за това време бих искал да си отстраня (ако успея) проблема.Е колко трябва да му е компресията на тоя мотор?
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=10733;)След консултация от аутодата и 9,2 съотнощение, означава че под 8,8 атмосфери бягаш по тъч линията Каран ли е на гас този мотор ?
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          S.W.A.T. написа:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=10733След консултация от аутодата и 9,2 съотнощение, означава че под 8,8 атмосфери бягаш по тъч линията Каран ли е на гас този мотор ?
          Никога не е помирисвал газ.Нещо не те разбрах-под 8.8 значи че нещата са плачевни ли ?п.п.Видях линка и разбрах какво имаш впредвид.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Дам ако уреда им е точен, 7,5 атмосфери е около 7,6 бара и хич не ми се нрави, меренето при студен или загрял мотор беше ?
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              При загрял на 85-90 градуса.(а всъщност на какъв трябва да се мери за да покаже реално стойностите?)
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                ами не знам аз 1.4ката я мерих при 50-60 градуса иначе при напълно загрял двигател се предполага че е постигнато максимално оплътняване Помисли си да и свалиш главата за нова гарнитура, пасване клапани и може би лек шлайф
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  Е ще има ли някъкъ ефект от цялата работа с главата?
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    най-вероятно да иначе сегменти, а като отвориш ще глътне много пари, така, че с минимални средства и труд от твоя страна можеш да се заемеш с главата
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #11
                      тц.Трябва да преценя какво ще правя.Ще ми се да сменя мотора,ама за да стане всичко както му е реда трябва да имам 2000лв.Нямам ги,а и неми се дават толкова много.Все си мисля,че да го оправя този мотор,едва ли ще ми излезне 2000.(въпреки,че не съм гледал цени на лагери,сегменти,гарнитури)
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        Лесно ще я разглобя главата,ще я дам да я шлаифнат леко,ама незнам как се напасват клапаните,изисква ли смециализиран инструмент!Хлабини,стойности...!Като я сваля главата ще погледна и блока и ако има елипса нещата отиват на хонинговане,нови бутала и т.н.-ремонт в който няма да се хвърлям.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #13
                          трябват ти шлайф пасти и може да имат нужда от райберене леглата на клапаните, но зависи какво е положението, трябва ти инструмент за демонтажа на клапаните и ако не искаш да напасваш на ръка по добре си намери регулеруема от към обороти дрелка Разбира се и динамометричен за стягането на главата.. В бургас това с клапаните и шлайфане + проверка за пукнатини струва от 80-100лв. При разглобяването е добре да не сменящ местата на пуловете и е добре да ти регулират хлабината точно
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #14
                            В Бургас за 80-100 звучи идеално,ама ме съмнява,че тук ще ми даде някой такава цена.А и по важното е,че бих дал и 150,ама да съм сигурен че е свършено качествено.Работата по главата си е "финна механика" и не всеки автомонтьор може да я свърши качествено.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #15
                              Ами шлайф и надуване е към 50тина лв, пасването на клапани не е трудно но си иска леки познания и после да провериш резултата, ако не пак в началото
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар

                              Working...
                              X