Колеги имам един проблем с типажа,ама не съм много сигурен как да процедирам.В високите обороти колата е малко мудна и рекох да проверя примерно бенз. помпа какво налягане дава.Закачих манометъра-давам на контакт-1 атмосвера.Паля пак 1 атмосвера-подавам газ-пак си стои на 1 атмосвера.И вече идва интересното.Гася колата и стрелката пада мигновено.Това ме озадачи малко.Поразпитах тук там познати наясно с нещата и ми обясниха,че стрялката не трябва да пада изведнъж рязко,а плавно и не веднага.Посъветваха ме да погледна една оранжева мембранка точно зад дюзата в едно корпусче и да си я сменя.Отворих аз погледнах,видя ми се наред мембранката-не е скъсана.Друг е въпроса,че едва ли мога да си я купя някъде.Преди да почна тази манипулация с прегледа на помпата съм измерил стойностите на всички датчици по автомобила и всичко е наред.Захванах се с тия прегледи на нещата,защото преди време ми мериха компресията и показа 6.После я премерих пак в два независими сервиза и стойностите се оказаха съвсем други-7.5 .Незнам как да разбера дали помпата и моно инжекциона са наред.п.п.пробвах и без горивен филтър-същата работа.п.п.имах под ръка и 2 други дюзи-пак същата работа.Идеи нещо ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бенз. помпа на 1.4i.e.
Collapse
X
-
S.W.A.T. написа:Преди да тръгна да сменям мотора му мерих компресията и беше над 7.5 на най-слабия цилиндърFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=10733;)След консултация от аутодата и 9,2 съотнощение, означава че под 8,8 атмосфери бягаш по тъч линията Каран ли е на гас този мотор ?'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
S.W.A.T. написа:http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=10733След консултация от аутодата и 9,2 съотнощение, означава че под 8,8 атмосфери бягаш по тъч линията Каран ли е на гас този мотор ?Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
тц.Трябва да преценя какво ще правя.Ще ми се да сменя мотора,ама за да стане всичко както му е реда трябва да имам 2000лв.Нямам ги,а и неми се дават толкова много.Все си мисля,че да го оправя този мотор,едва ли ще ми излезне 2000.(въпреки,че не съм гледал цени на лагери,сегменти,гарнитури)Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Лесно ще я разглобя главата,ще я дам да я шлаифнат леко,ама незнам как се напасват клапаните,изисква ли смециализиран инструмент!Хлабини,стойности...!Като я сваля главата ще погледна и блока и ако има елипса нещата отиват на хонинговане,нови бутала и т.н.-ремонт в който няма да се хвърлям.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
трябват ти шлайф пасти и може да имат нужда от райберене леглата на клапаните, но зависи какво е положението, трябва ти инструмент за демонтажа на клапаните и ако не искаш да напасваш на ръка по добре си намери регулеруема от към обороти дрелка Разбира се и динамометричен за стягането на главата.. В бургас това с клапаните и шлайфане + проверка за пукнатини струва от 80-100лв. При разглобяването е добре да не сменящ местата на пуловете и е добре да ти регулират хлабината точно'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар