Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата ми прегря за какво да се готвя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата ми прегря за какво да се готвя

    колеги днес убих фиата.Забравил съм да сложа капачката на разширителния съд и докато се усетя колата прегря и взе да пуши отзад.може ли да ми кажете къде в пловдив могят да я оправят и на сносна цена и колко пари трябва да приготвя

    #2
    Re: колата ми прегря за какво да се готвя

    никсън написа:
    колеги днес убих фиата.Забравил съм да сложа капачката на разширителния съд и докато се усетя колата прегря и взе да пуши отзад.може ли да ми кажете къде в пловдив могят да я оправят и на сносна цена и колко пари трябва да приготвя
    Моли се да е само гарнитура, тогава ще минеш по-тънко, но ако е глава вече става гадно...И аз веднъж бях забравил да сложа капачката. От Слънчев Бряг тръгнах така, и чак в Хасково намерих капачка в една от моргите, за моя радост колата не прегря тогава...
    "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
    дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
    Brava 1.4 12V

    Коментар


      #3
      Еми аз от прегряване и сегмент успях да счупя (само да го пукна ама защото веднага разглобих всичко иначе щеше и да се счупи) ама при теб надали е било чак толкова брутално.Най-вероятно само гарнитурата е отишла и главата се е кривнала (за главата не е сигурно).
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        колеги мерси за отговорите хубаво е в нашия форум само готини хора сте

        Коментар


          #5
          С риск да се повторя, вариянтите са два или по точно три, най лесния (евтиния) издухана гарнитура, обаче като свалите главата дай я някъде да я проверят за изкривяване(шлайфат я и си ок), най лошия вариант е и главата да е пукната, така че като я замерват за кривини им кажи да я проверят и за вътрешни пукнатини, и се моли да няма... все пак е добре да го направиш, че да не сглобиш мотора и да се окаже работата нъц. след това сглобяваш всичко и там много внимавай кой ще го прави и занимавал ли се е преди с фиат, че то всяка гарнитура се стяга по точно определен начин, ако видиш някой да стяга с големия лост, вместо с динамометричен ключ....без коментар, ама го накарай да си плати, че на един познат му отвряха 2 пъти бравата щото един "майстор" му казал че трябвало да се донатегне след като си покарал, и те решили ей така да донатягат и май скъсали болт, аве не знам точно, ама беше му побеляла косата от такива майстори. Така че не забравяй като дадеш колата, искай да я правят по книга не наизуст и да имат инструмент....и се моли да са готини и да си разбират Успех, и пиши как вървят нещата
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Ще се опитам да не повтарям писалите по темата преди мен. Главата задължително на фрезоване(изпраявяне на повърхината до равнина). Акое една нова глава се монтира и се кара след това няколко хиляди километри е абсоллютно невъзможно тя да не деформира. Под деформация да не се разбира усукване и огъване. Деформират тънкоте ребра от страната на гарнитурата. Това създава пречка главата с едно и също услилие да смачка гарнитурата и вероятността да "издуха" вече става голяма. Някои от майсторите рискуват като в слагат без да извършат изправянето и в 10% успяват, но това е тото. Фрезоването на главата е 15лв, фрезоване на легло за клапан - 5лв. (съвета ми е щом си свалил глава да направиш поне и това), ще ти проверят и водачите - абе около 90-100лв за 12V кола. Дано се разминеш само с това!
            Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

            Коментар


              #7
              Дано да не си за нова глава ако си-под 150-180лв. няма да намериш
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                Дано да не си за нова глава ако си-под 150-180лв. няма да намериш
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  И при мен изкара гъст бял пушек ( в стил формула 1), без да съм я прегрял, ама последствията бяха спукано бутало, надран цилиндър и основен ремонт... П.С.: Държа да изкажа искрена благодарност на hit-ko, за навременното съдействие и помощ които ми оказа!
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    утре е деня за плащане бях една седмица в командировка да изкарам някоя и друга стотинка проблема бил - издухана гарнитура крива глава за мои голям късмет и трябвало нови сегменти че старите загубили еластичност.майстора ми каза че гарнитурите и сегментите били 170 лева нямал сам време да проверя дали не ме менти нешо ама ми се вижда готинако всичко е наред - дай боже мога да дам адреса на майстора един приятел ме прати при него, ама първо да видя цвната.аиде колеги до утре. дано цената да не надхвърля две минимални заплати иначе лошо - разходи много приходи.............така ми се иска да ида на някоя среща и все не остава време.аиде чао от см 8730 ак

                    Коментар

                    Working...
                    X