Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на масления филтър в студено време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Изолиране на масления филтър в студено време

    Danchojn написа:
    alvanovo написа:
    През зимата от стар вълнен чорап направих чокълче на масления филтър и го затегнах за филтъра с една свинска опашка. Той се намира ниско долу пред мотора и е изложен на студения насрещен ватър през зимата.Така постигнах по-лесно заграване на мотора и поддържане на по-висока температура през зимата на целия мотор. Отделно предполагам, че маслото преминаващо през филтъра не е застивало в него и по-лесно е преминавало през филтриращата хартия, като не повишава налягането във филтъра и не създава условия за отваляне на клапана вътре в него.Имам уред за температурата на маслото в мотора. То също загравя по-бързо и поддържа по-висока температура.Моят термостат леко не затваря притока на антифриз при студен мотор и това удължава загряването на мотора.Тази промяна я бях чел още преди 20 години в руското списание "За рулем". Мисля, че ще е от полза и за нашите машини.Като се позатопли пролетта ще махна изолацията.
    Интересна идея. И аз бих пробвал, даже ще пробвам, защото и моята кола е "уличница". Само се чудя, като престои 12 часа навън през ноща, дали има файда? То изолацията добре, ама железата си изстиват, а филтъра е вързан за тях. В движение със сигурност ще се отрази, но на сутрешният старт? Би ли уточнил?
    На старта при студено реме няма как да се отрази. Отразява се при загравяне на мотора и при поддържане на температура при движение в студено време.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #17
      В такъв случай няма смисъл. Откакто смених термостата преди почти 3г мойта като стигне средата и не мърда надолу и на милиметър, а и правя по 2 хиляди км преходи като си ходя до бг. Последния беше при минус 10-15 градуса.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        Добре, но защо на някои коли има подгряване там, с охлаждащата течност? При това не се спира циркулацията. Надали е вредно, просто в някои коли, като моята има спестеничко ми се струва.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар

        Working...
        X