Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото тропа като е не е карано по дълго

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото тропа като е не е карано по дълго

    Като е стояла колата повече от един ден без да я карам и след това първите стотина метра имам усещането че цялата предница тропа. Звучи като глухо тропане на нещо средно между пластмаса и метал.След това колата изобщо не тропа, окачването е си е стегнато, дори през големи неравности да минавам никак не тропа.Какво може да е?Сутрин по кварталната уличка по дупките тропа като пред разпадане.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    само през неравности ли тропа?
    BRAVO 1.8 GT

    Коментар


      #3
      Предни амортисьори сменяни ли са?
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Еми тя кварталната уличка е доста неравна, и тропа и от най малката дупка.Амортисиорите незнам дали са сменяни, но колата е стабилна не се люшка, и като се покара малко спира да тропа.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Амортисьорите са аз смених с Елстар и от тогава се появи това тропане в първите 200-300 метра.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            дали не е замръзнал някой амортисьор.... незнам до колко е взъможно, но сега бая студове имаше
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Амортисьорите са аз смених с Елстар и от тогава се появи това тропане в първите 200-300 метра.
              Според теб това нормално ли е?Предното браво не правеше така.И какво аджеба тропа в тия амортисиори?Като карам след това не дават признаци да са за смяна, но това тропане сутрин е влудяващо.Не е от замръзване, прави го и при температури около и над 0
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                И при мене е така само че отзад мисля потропва,реших че е триъгълника над резервната гума,но не е.Обикновенно е след ден или повече некаране но се оправя след няколкостотин метра,според мен не е проблем!
                FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                Коментар


                  #9
                  как са биалетите? , много е вероятно да е от тях.
                  BRAVO 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    ilian borislavov georgiev написа:
                    как са биалетите? , много е вероятно да е от тях.
                    Защо си мисля за проблем със слягане на гуми или хлабави в началото бутала в амортесорите .
                    Човекът е човек когато е на път.

                    Коментар


                      #11
                      lionov_1965 написа:
                      ilian borislavov georgiev написа:
                      как са биалетите? , много е вероятно да е от тях.
                      Защо си мисля за проблем със слягане на гуми или хлабави в началото бутала в амортесорите .
                      Не са биатели като карам не тропа.А амортисиьорите май са ми оригиналните- имат си онази триъгълната емблема на фиат. Не са се омаслили, маншоните са им здрави. Днес клатих и люшках нищо не тропна. Има ли вариант да ми тропат тасовете или подкалниците? Какво ще рече слягане на гуми?
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        infineon написа:
                        lionov_1965 написа:
                        ilian borislavov georgiev написа:
                        как са биалетите? , много е вероятно да е от тях.
                        Защо си мисля за проблем със слягане на гуми или хлабави в началото бутала в амортесорите .
                        Не са биатели като карам не тропа.А амортисиьорите май са ми оригиналните- имат си онази триъгълната емблема на фиат. Не са се омаслили, маншоните са им здрави. Днес клатих и люшках нищо не тропна. Има ли вариант да ми тропат тасовете или подкалниците? Какво ще рече слягане на гуми?
                        Колега,за да ти тропат тазовете трябва да са хлабави и ще паднат.Железния пръстен ги държи здрави за това няма е от тях.Подкалниците са хванати с види поне при мен не мръдват.Слягане на гуми се получава макар и много рядко при твърди и стари гуми.Когато е стояла гумата долната и страна остава леко смачкана и тогава гумата не е окръжност и се изправя в последствие на движението.Моите оригинални амортисьори имаха първоначален луфт нагоре , надолу и след като заклатя колата няколко пъти просто те стягаха,но като мине малко време да седи на място проблема се повтаряше и последва смяна. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                        Човекът е човек когато е на път.

                        Коментар


                          #13
                          Да не е кал, която засъхва по гумите и след това се троши 100-200м?

                          Коментар


                            #14
                            При мен тропат задните амортисьори по описаният от теб начин.Тропането се появява при температури по-ниски от 5 градуса.Има го само в първите 2-300 метра.За информация,амортисьорите са ми нови (5-7000км) марка Каяба газови.Започнаха да тропат при първото застудяване,когато бяха на 2 месеца.При по-високи температори няма подобно потропване.
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              На служебната ми кола ( деу матиз) сутрин също тропа първите 300-400 метра а после не тропа... мерси че ме успокойхте с възможността за замръзването че си викам пак се строши тъпата кола....

                              Коментар

                              Working...
                              X