Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с оборотите след форсиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с оборотите след форсиране

    от известно време, след като съм ускорил колата по-рязко и отнема газта,оборотите за момент падат толкова, че премигва лампичката с акумулатора на таблотовсе едно колата е изгаснала. някой имал ли е подобен проблем?

    #2
    А ако кажеш и каква е колата и с какъв двигател е .................
    125s/1600ccm/100ps

    Коментар


      #3
      мдаа... :D :D старост-нерадост колата е фиат крома 2.0 CHT, 1989 г.бензин, карбуратор, на 181 000 км

      Коментар


        #4
        Днес забелязах абосютно същия проблем и при мен на Бравото. След рязко форсиране оборотите падат бързо под 800, след което отново се възстановяват на 800, като премигва и лампата на акумулатора. При палене трябва да се помогне леко с педала на газта.Проблема го има и при бензин, и при газ. При плавно форсиране и отпускане на педала оборотите не падат под 800.Предполагам че е проблема не е идентичен с колегата, защото той е с карбуратор. Вчера видях един изваден вакуумен маркуч и го оправих, но проблема си остана. Насочил съм се към степ-моторчето, но за съжаление е с някаква гадна еврейска звезда и развинтването му ще е трудно...намира се отзад... някакви идеи?
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          zgabrovski написа:
          Днес забелязах абосютно същия проблем и при мен на Бравото. След рязко форсиране оборотите падат бързо под 800, след което отново се възстановяват на 800, като премигва и лампата на акумулатора. При палене трябва да се помогне леко с педала на газта.Проблема го има и при бензин, и при газ. При плавно форсиране и отпускане на педала оборотите не падат под 800.Предполагам че е проблема не е идентичен с колегата, защото той е с карбуратор. Вчера видях един изваден вакуумен маркуч и го оправих, но проблема си остана. Насочил съм се към степ-моторчето, но за съжаление е с някаква гадна еврейска звезда и развинтването му ще е трудно...намира се отзад... някакви идеи?
          При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецака Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #6
            Dodo 155 написа:
            Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
            Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Dodo 155 написа:
              При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецака
              И аз към него съм се ориентирал... Ебати драмата нещо немско да имам в колата (Bosh monomotronic) и то да се прецака...Някой беше писал че с почистване ще се оправи - ще трябва да си поиграя да го демонтирам и изчистя. Интересна подробност е че преди около месец и половина мих мотора на колата, сигурно от там съм си докарал тая беля.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                zgabrovski написа:
                Dodo 155 написа:
                При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецака
                И аз към него съм се ориентирал... Ебати драмата нещо немско да имам в колата (Bosh monomotronic) и то да се прецака...Някой беше писал че с почистване ще се оправи - ще трябва да си поиграя да го демонтирам и изчистя. Интересна подробност е че преди около месец и половина мих мотора на колата, сигурно от там съм си докарал тая беля.
                Както аз нееднократно съм писал, пък и други колеги, че всички проблеми в един автомобил идват от вградените немски системи,независимо дали те са механически или електрически....виж поста ми за рейката!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  kiro_of_the_day написа:
                  Dodo 155 написа:
                  Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
                  Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.
                  Това е датчика, който поддържа празният ход като пропуска определено количество гориво.Незнам с кой карбуратор си, но ще се ориентираш за него по единият кабел. Прилича малко на подгревателна свещ за дизел. Отвива се с ключе 10 (доколкото си спомням ). Взимаш компресор и надуваш в дупката от където си го извадил.Аз това, което правя когато съм имал проблем с карбураторна кола е:1. Взимам ремонтен комплект (варират около 20 лв.) и спрей за почистване.2. Свалям карбуратора и го качвам в къщи на масата.3. Разглобявам го и го накисвам в една тенджера с малко бензин като преди това съм го разкиснал със спрея.4. След 1-2 часа почвам сглобяването като използвам новите части от ремонтният комплект.5. Слагам го на колата и отивам на диагностика и реглаж (в тази част съм бил много зле винаги )После няма да можеш да си познаеш колата Трябва обаче много внимателно да боравиш да не изкривиш или прецакаш нещо по карбуратора, че после може и да не запали.
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Dodo 155 написа:
                    kiro_of_the_day написа:
                    Dodo 155 написа:
                    Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
                    Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.
                    Това е датчика, който поддържа празният ход като пропуска определено количество гориво.Незнам с кой карбуратор си, но ще се ориентираш за него по единият кабел. Прилича малко на подгревателна свещ за дизел. Отвива се с ключе 10 (доколкото си спомням ). Взимаш компресор и надуваш в дупката от където си го извадил.Аз това, което правя когато съм имал проблем с карбураторна кола е:1. Взимам ремонтен комплект (варират около 20 лв.) и спрей за почистване.2. Свалям карбуратора и го качвам в къщи на масата.3. Разглобявам го и го накисвам в една тенджера с малко бензин като преди това съм го разкиснал със спрея.4. След 1-2 часа почвам сглобяването като използвам новите части от ремонтният комплект.5. Слагам го на колата и отивам на диагностика и реглаж (в тази част съм бил много зле винаги )После няма да можеш да си познаеш колата Трябва обаче много внимателно да боравиш да не изкривиш или прецакаш нещо по карбуратора, че после може и да не запали.
                    аз така и направих - купих ремонтен кит за карбуратор и майстора смени всички възможни неща.проблема си остана. Може ли да обясниш по-подробно къде се намира този датчик?

                    Коментар


                      #11
                      Намира се някъде по карбуратора Не съм виждал карбуратор на CHT Завит е и е на резба
                      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                      FIAT Punto 99' 1.7 TD

                      Коментар


                        #12
                        Мисля че говорите за елемент #21.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          jamie написа:
                          Мисля че говорите за елемент #21.
                          Точно за него колега :D :D Много полезна снимка
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар

                          Working...
                          X