Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава или Мареа ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не се вглеждай толкова в екстрите. Те са основно електрически, а там не е силната страна на италианките.Важно е колата да е пазена (познава се най-вече по състоянието на салона) и да не е удряна, да е със стегната ходова част и ненарушена геометрия, добри спирачки и работещ АБС, двигател в изправност, работещ климатик/климатроник. Това, според мен, е основното ... Другите екстри са добре дошли, но не са решаващи.
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    Коментар


      #17
      Ако преди това не мерне някоя Лагуна 2 с електрическо предно стъкло...

      Коментар


        #18
        Re: Брава или Мареа ?

        pompi написа:
        Здравейте колеги от форума, от скоро съм тук и съм решил да подкарам фиат, но нещо непретенциозно откъм бюджет и съм сеспрял на два модела фиат - МАРЕА или БРАВА, помагайте?Може ли да ме насочите както към предимствата така и към недостатъците на тези два модела !Благодаря на отзовалите се (към може би наивния ми въпрос, но когато човек не знае е добре да попита - нали така)
        Колега изборът ти трябва да е МАРЕА. От писаното от теб разбирам, че си семеен и предимство винаги ще има големия автомобил в такава ситуация. Другото което е че вози доста по-комфиртно. МАРЕА е с подсилено купе, т.е. по.здраво от това на браво-брава, предполагам заради по-голямата дължина. Това дали бензин-газ или дизел незнам. Всеки прави сам своя избор. Трудно е да намериш запазен дизелов автомобил на 12-13 години. По-скоро вероятно е да се натъкнеш на някой проблемен Разбира се ако го вземаш от частно лице и автомобила е в движение е възможно да случиш на читав дизелак. JTD са новите двигатели на фиат, мисля, че се поставят след 2000г, доста капризен от към гориво и поддръжка, скъпи части, скъпо обслужване. Старите двг на ФИАТ са ТД, които горят квото им сипиш и нямат особени притенции, поддръжката е значително по-евтина, и да отбележа - ужасно здрави са Когато ходиш да гледаш по автосалони - винаги искай да се запали автомобила, слушай внимателно какво става при самото палене - всякакви шумове са нежелателни, важното е да запали безпроблемно от първия път. Всеки изряден дизелов двигател, дори и на минусови температури трябва да пали от раз. Това са митове че дизела неще да пали зимно време.... Наред ли са системите - пали от четвърт. Успех.
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #19
          Re: Брава или Мареа ?

          slavy_ivanov написа:
          Колега изборът ти трябва да е МАРЕА. От писаното от теб разбирам, че си семеен и предимство винаги ще има големия автомобил в такава ситуация. Другото което е че вози доста по-комфиртно. МАРЕА е с подсилено купе, т.е. по.здраво от това на браво-брава, предполагам заради по-голямата дължина. Това дали бензин-газ или дизел незнам. Всеки прави сам своя избор. Трудно е да намериш запазен дизелов автомобил на 12-13 години. По-скоро вероятно е да се натъкнеш на някой проблемен Разбира се ако го вземаш от частно лице и автомобила е в движение е възможно да случиш на читав дизелак. JTD са новите двигатели на фиат, мисля, че се поставят след 2000г, доста капризен от към гориво и поддръжка, скъпи части, скъпо обслужване. Старите двг на ФИАТ са ТД, които горят квото им сипиш и нямат особени притенции, поддръжката е значително по-евтина, и да отбележа - ужасно здрави са Когато ходиш да гледаш по автосалони - винаги искай да се запали автомобила, слушай внимателно какво става при самото палене - всякакви шумове са нежелателни, важното е да запали безпроблемно от първия път. Всеки изряден дизелов двигател, дори и на минусови температури трябва да пали от раз. Това са митове че дизела неще да пали зимно време.... Наред ли са системите - пали от четвърт. Успех.
          От мнението ти разбирам, че никога не си палил Фиат с JTD двигател, което навежда на мисълта, че нямаш и наблюдение върху издръжливостта и поддръжката. Те НИКОГА, ама НИКОГА не палят "от четвърт". Пали от трето-четвърто завъртане на стартера - http://vbox7.com/play:270ec7e3 , защото е необходимо да се достигне работното налягане за впръскване на горивото в рейла (има много изчерпателна тема за принципа на комън рейл моторите). JTD 1,9 - 105к.с. са още от 1999г - моята е такава. По-късно излиза Мареа с JTD 1,9 - 110к.с. Както писаха по-горе колегите, Брава има и с JTD 1,9 - 100 к.с.

          Коментар


            #20
            Мерси за изчерпателните отговорите и определено ще се насоча към мареа 1.9 ТД 100 , според мненията и в други форуми за дизелови двигатели оставам с впечатлението, че ТД въпреки че е по-стари са по-стойностни!Така ли е, кажете и вие мнението си ?

            Коментар


              #21
              Язък за барута... Мареа HLX 1.9 JTD 100 (Не съм сигурен дали HLX има с този двигател.). Не TD 100.

              Коментар


                #22
                Не е ЯЗЪК JTD 100 има ли такъв двигател, мислех че JTD 105 е най-малкия ????

                Коментар


                  #23
                  Прочети внимателно първото ми мнение в темата. Може да не е станало ясно, но в него говоря само за JTD-двигатели. Не споменавам ТД-двигателите.Ще го познаеш по това, че на табеката на предната греда кодът на двигателя е отбелязан като 182B9.000. JTD 105 e 182B4000. Иначе имат други разлики, по които няма как да го сбъркаш единия с другия.

                  Коментар


                    #24
                    Аз това за ТД двигателите неказвам че е твое мнение, просто болшинството така мислят 60 на 40 някъде Кажи JTD 1.9 с колко кончета се предлага?

                    Коментар


                      #25
                      pompi написа:
                      Аз това за ТД двигателите неказвам че е твое мнение, просто болшинството така мислят 60 на 40 някъде ...
                      Мда ... купувай си ТД ... това е доказала се от много десетилятия технология ... /jokeAко твърдиш, че от двигатели в еднаква кондиция 100ТД е по-добрия избор от 105JTD или още повече от 100JTD - мнооого си в грешка. Аз явно съм от 40-те процента (малцинството) ...A това за болшинството 60/40 - сам ли го измисли или пак нещо не си разбрал ...
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #26
                        JTD 100 ли да си купя Аз такъв двигател не знам да има за МАРЕА, но ако намериш ми го покажи ако обичаш

                        Коментар


                          #27
                          Re: Брава или Мареа ?

                          =Rudi= написа:
                          slavy_ivanov написа:
                          Колега изборът ти трябва да е МАРЕА. От писаното от теб разбирам, че си семеен и предимство винаги ще има големия автомобил в такава ситуация. Другото което е че вози доста по-комфиртно. МАРЕА е с подсилено купе, т.е. по.здраво от това на браво-брава, предполагам заради по-голямата дължина. Това дали бензин-газ или дизел незнам. Всеки прави сам своя избор. Трудно е да намериш запазен дизелов автомобил на 12-13 години. По-скоро вероятно е да се натъкнеш на някой проблемен Разбира се ако го вземаш от частно лице и автомобила е в движение е възможно да случиш на читав дизелак. JTD са новите двигатели на фиат, мисля, че се поставят след 2000г, доста капризен от към гориво и поддръжка, скъпи части, скъпо обслужване. Старите двг на ФИАТ са ТД, които горят квото им сипиш и нямат особени притенции, поддръжката е значително по-евтина, и да отбележа - ужасно здрави са Когато ходиш да гледаш по автосалони - винаги искай да се запали автомобила, слушай внимателно какво става при самото палене - всякакви шумове са нежелателни, важното е да запали безпроблемно от първия път. Всеки изряден дизелов двигател, дори и на минусови температури трябва да пали от раз. Това са митове че дизела неще да пали зимно време.... Наред ли са системите - пали от четвърт. Успех.
                          От мнението ти разбирам, че никога не си палил Фиат с JTD двигател, което навежда на мисълта, че нямаш и наблюдение върху издръжливостта и поддръжката. Те НИКОГА, ама НИКОГА не палят "от четвърт". Пали от трето-четвърто завъртане на стартера - http://vbox7.com/play:270ec7e3 , защото е необходимо да се достигне работното налягане за впръскване на горивото в рейла (има много изчерпателна тема за принципа на комън рейл моторите). JTD 1,9 - 105к.с. са още от 1999г - моята е такава. По-късно излиза Мареа с JTD 1,9 - 110к.с. Както писаха по-горе колегите, Брава има и с JTD 1,9 - 100 к.с.
                          Абсолютно си прав, дизелови автомобили съм карал служебни дълги години, но не бяха фиат.. да не говорим за JTD... фиатката която карам е ТД и да си призная учудващо издръжлив е
                          pompi написа:
                          JTD 100 ли да си купя Аз такъв двигател не знам да има за МАРЕА, но ако намериш ми го покажи ако обичаш
                          Колега pompi, щом купуваш дизелов автомобил на около 10 или повече години трябва да имаш и малко късмет, за изрядност на горивната система при мен важат 2 неща - да пали безпроблемно в големите студове -5 и повече, и да трака като дизел, хубаво и шумно, без излишни звуци от двигателния отсег. когато е в движение, което от автокъща няма как да разбереш... слушай да не вие турбината във високите обороти, виенето е все едно надува вятъра някъде в лоша дограма... хаха хубаво го казах. . другото бужа работа по автомобила, трябва да си голям спец, аз не съм чак такъв успех с покупката
                          FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                          Коментар


                            #28
                            pompi - как искаш да го видиш ЖТД 100 на Мареа - по ВИН, на живо (снимки), или да накарам собственика да се регистрира и да пише в тази тема?Всъщност ако се поровиш из старите теми, не е като да не е коментиран този въпрос...

                            Коментар


                              #29
                              Абе човек не се заяждам с теб, просто питам защото по обявоте никъде несъм срещал JTD 100, ето това е!!!Просто питам какъв дизел да си взема - макар че с тази цена на дизела май целят да се откажем от дизелите и изобщо от колите си

                              Коментар


                                #30
                                JTD100 на Мареа ако намериш е като да удариш 5-ица от 6 от 49. Та дори и JTD110 са крайно редки. Насочи се към JTD105 и забрави за TD - по-сложна и чуплива техника е - по-сложни помпи, искат регулиране, авансатори и прочее... ама ти си знаеш де.

                                Коментар

                                Working...
                                X