Смениха ми ангренажния ремък и ролките днес.(punto 1.7td) Като си взех колата спирайки пред нас вдигнах капака да чуя двигатела защото ми направи впечатление не характерното виене...Върнах се в сервиза и... викат ми: ...- "А да пренатетнали сме ремъка"... Оправиха го. Запалих колата и уж всичко си е ОК. Като се прибрах пак се позаслушах на отворен капак. Или си внушавам или май пак се чува лек(едва доловим) звук като предния път. Трябва ли да се притеснявам и да ходя пак в сервиза или..?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пренатегнат ангренажен ремък
Collapse
X
-
Re: ремък
kluchar написа:попаднал на правилния сервиз или /майстор/.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Ако си сменял и ролка може да е от нея - старата ми не виеше ама новата си вие,свирука и т.н. ама не се загрява или да затяга а и двигателя е защитен от скъсване на ремъка и засега живее така.Ремъка ако е натегнат притиска повече ролката и тя "пее" иначе ако е по-хлабав е по-слабо натоварването и си мълчи.Самия ремък сам по себе си няма как да издава шум защото това е просто ремък.Не е като другия да може да приплъзва и оттам да идва шум.....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Самия ремък сам по себе си няма как да издава шум защото това е просто ремък.Не е като другия да може да приплъзва и оттам да идва шум.....Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Re: Пренатегнат ангренажен ремък
bogidar написа:Смениха ми ангренажния ремък и ролките днес.(punto 1.7td) Като си взех колата спирайки пред нас вдигнах капака да чуя двигатела защото ми направи впечатление не характерното виене...Върнах се в сервиза и... викат ми: ...- "А да пренатетнали сме ремъка"... Оправиха го. Запалих колата и уж всичко си е ОК. Като се прибрах пак се позаслушах на отворен капак. Или си внушавам или май пак се чува лек(едва доловим) звук като предния път. Трябва ли да се притеснявам и да ходя пак в сервиза или..?Но винаги с поставянето майсторите малко се презастраховат.. предпочитат да оставят ремъка пренатегнат, отколкото хлабав и при едно минаване от 4-та на 3-та да прескочи зъб.Макар,че пренатегнатият ремък разказва играта на лагерите на ролките.При по-новите мотори като на Пунто-2,дизел, вече ролките са саморегулиращи се и там човешката намеса е изключена.,Не Божидаре, при никой дизел с ангренажен ремък няма защита.. и таз кълка изобщо не си я помисляй.Виж някои по-нови мотори пак ги върнаха на ангренажна верига, като на Тойота някои дизели D-4D.. Ярис...мисля, че и стария 1.3 Мултиджет на Фиат е така, но за конвеционалните забрави.Ако се казва,че ремъка се сменя на 60 хил, аз го сменям на 40, максимум на 45 000!!!!!!!!!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар