Понеже темата е за от всеки раздел по малко/много, пускам я тук. Нещата започнаха от проблем в съединителя, повече не включваше, отколкото да включва, в смисъл след тотален отказ да работи /чуваше се само лек пукот вътре, без да включва/ изведнъж заработи съвсем нормално, естествено не за дълго, след което посещение в един сервиз, в който никога не бях стъпвал дотогава. Човека, който ми поддържа колата е човек с дългогодишен опит, много съвестен, разбираемо много натоварен и без възможност на момента да отстранява проблемите, които възникват. Та поради неотложна нужда от автомобил рискувах да отида за нещо което се прави /почти/ във всеки сервиз - смяна на съединител. Договорихме 320 лв за валео и смяна и хората го смениха. И се почна. Още като я свалиха от криковете при превключване колата подскачаше напред при включване на първа, на останалите си включваше нормално и като с нов съединител. Казах им за този проблем и дали е нормално за нов съединител да е така, казват- няма проблем, ще си улегне и ще си пасне всичко, възможно е да се получи такова нещо. Тогава, понеже един от момчетата в сервиза беше в колата и изтегляше колата и пробваше скоростите, ми направи впечатление, че двигателя се накланя напред при включване и потегляне на първа скорост. Не съм гледал никога какво прави двигателя като потеглям на първа и макар да ми се стори, че не е редно си казах, че може и да е тампон, макар, че при смяна на носачи няколко дни преди това огледахме и сменихме и тампон, тоя, най-задния в колата. Та, няколко дни каране, после коледни, новогодишни празници, студове и зима и понякога некаране, а при всяко каране на колата подскачане на първа скорост и... Чакане да пасне... Но след десет-петнадесет дни пак при тях- казвам, не ще да заработи нормално съединителя, редно ли е толкова време? Ще пасне или нещо от тоя род, наистина нямах повече от 200-300 км, знам ли за колко пасват тия съединители, дето не пасват оше като ги смениш
При описани подобни симптоми от момче във Варна на лични си изясних, че ... Никога не пасва, след като не е зацепен правилно съединителя. При него, след същото и кажи-речи отписан като дефектен съединител, нещата се оправили чак при монтаж на друга кола на същия съединител. ..................... В резултат - Скоростната кутия хърка яко при включване на първа и втора, издава звуци, които не са райска музика в ушите на пилота на фиат браво 1.6 16в. Понеже по време на всичко това и е изтичало маслото, не знам от кога точно, забелязах го вчера, след като се появиха звуците, нещата ми станаха ясни, че ще се сваля кутия поне за смяна семеринг/ ама най-вероятно за смяна с друга/ та долях масло, да видя дали ще престане да хрущи и там всичкото... Нанайси, като гледах дебита на изкапване не си представях, че ще изтече всичкото масло само за някакви си 300-400 м! Докато доливах, къде литър и нещо, не течеше, та си мечтаех, че ще си капе кротко, докато се позатопли, та да търся вариант. Ама не, като я подкарах, изтече за по-малко време от нужното на Усаин Болт да пробага 100 м. Защо го пиша ли, ами знам ли, по стар навик най-напред реших в мощен спринт да си платя една скоростна кутия от съфорумник и друг наш юнак да я смени, но понеже нещата ще се забавят, викам я да опиша една малко тъжна история за едно форумско браво, може да е обица освен за мен и за друг от форума. За мен поука- никога колата при непознати хора. Момчетата са нормални и приятни хора, като много от нас, допускам, че може и да не е в тях причината, но в разговор с човек, на когото досега не съм имал причина да не вярвам, веднага ми каза - неправилно зацепена скоростна кутия- напъване при завиването на болтовете, в резултат подскачане на първа и ииии... Скапана скоростна кутия. Ъхъ. Още нам колко си пари за нещо, което си работеше перфектно. С извинение за дългия ферман.Грешен раздел -> Преместена.ogi28b

Коментар