Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто 1.9 JTD

    Здравейте на всички.Малко по-лоша причина открих форума.Значи от известно време воланът на колата ми започна да тресе на празен ход.Ако по изфорсирам двигателя до около 2000 2500 оборота това тресене изчезва.Та според вас на какво оже да се дължи това?Забелязах,че май има и някакъв малък теч на масло.Само незнам как да разбера дали това е от двигателя или от хидравликата?Значи забелязвам,че е капало от страната на шофьора.Такова тресене се получава и ако примерно съм на 5 скорост и оборотите ми са около 1300-1500.Иначе колата си завива нормално,воланът не е тежък.Просто ме притесняват тия вибрации на празен ход,които са и силнички направо воланът си се тресе докато не подам малко газ.Притеснява ме и от къде може да е това прокапване на масло.Дали има проблем в рейката?И ако е проблем в нея опасно ли е да се кара така?Какво бихте ме посъветвали да направя.Какво ви е мнението за оторизираните сервизи на Фиат?Ще се радвам много ако ми отговорите.БЛагодаря ви много.

    #2
    Причини за вибрации на празен ход:- маховик - чува се едно чаткане- тампони на двигателя- изпускателна система - мека връзка, тампони на изпуск. система.- инжектори (дюзи)А пък за хидравликата, я виж дали не иска малко масло да долееш p.s. не търси такова, пунтото е с електроусилвател
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      А какво ще е това прокапване на масло?От къде ще е?И какво искаш да кажеш с това,че не можах да те разбера.s. не търси такова, пунтото е с електроусилвател Искаш да кажеш,че няма да е от рейката така ли?А това капене на масло от къде може да е?

      Коментар


        #4
        Ами отвори капака и виж, че нямаш хидравлична течност.А откъде капе сам трябва да откриеш.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          lubomir37 написа:
          А това капене на масло от къде може да е?
          Гарнитура на картера,скоростна кутия,семеринг на някоя от полуските,семеринг на колянов вал.Може да е и спирачна течност.От тук нататък си ти да гледаш.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Много се излагам,но винаги когато съм имал проблем с колата директно в сервиз и все ми режат главата и затова реших този път да попитам тук.Значи колата въобще няма хидравлична течност така ли?Само този електроусилвател е така ли.Впрочем преди и него оправях.ЗНчи това,което е капнало въобще не е хидравлична течност,защото няма такава?Ами аз сам едва ли мога да разбера от къде капе,защото не разбирам ще иде до сервиза да кажат хората.Другото,което е опасноп ли е това капене?Да не стане нещо?

            Коментар


              #7
              Опасно е разбира се, може да е масло, спирачна течност или антифриз.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Благодаря ви много за съдействието.

                Коментар

                Working...
                X