Колега аз карам вече трета година с такива болтове и нямам никакви ядове главата на самия болт е 19 и е доста доре направенапреди когато бях с 14 джанти оригинални за модела ELX,си спомням че болтовете бяха 17 и с малки глави и неставаха на джантитес които сам сега
Моите на железните джанти бяха за 19 ключ Колега по-скоро ти трябват болтове за лети джанти те са с голям конус ... а тези които е посочил колегата (ладовите) ще ти свършат работа, ама най си е добре с ексцентричните
Много е важен централния отвор при джантите, защото по принцип напрежението в завой най-вече там пада. Виж ако караш джанта, на която отвора и не влиза плътно в главината на самото колело тогава напрежението пада върху болтовете и не се знае какво може да стане при завой. И то най-опасно е това за предните колела, които завиват. Мен така ми е хвърчало предно колело, ама на задните още карам с джанти, които не влизат в главините на колата и дори със 150 км в по-остри завои пак не са мръднали, но най-добре всичките ти джанти да си влизат плътно в главините на колата и тия 2 мм разлика няма какво да те бъркат. Един познат преди години беше взел един голф със скъсан болт на предна дясна гума и така и го продаде, а го кара около 5 години и никви проблеми не е имал, като е бил с 3 болта на гумата. И щом и почти всички така карат и всичко е наред, значи няма проблеми. Пък и всеки сам си решава де в крайна сметка
Ако някои се съмнява в качеството на ексцентричните болтове, то може би трябва да се използват само втулките от комплекта и оригиналните болтове на колата.Така няма да има проблем с болтовете, а ще има и достатъчно хлабина от 1мм. за ексцентрика 98 към 100мм.Хубаво е централният отвор да е точен за правилно лягане на джантата .
Коментар