как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
перка на радиатора на ХГТ
Collapse
X
-
Re: перка на радиатора на ХГТ
krum_ktk написа:как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
-
Nino написа:Обикновено втората скорост на вентилатора е на отделен бушон.Поне при Пунтото сега и при Бравата която имах преди, беше така.В книжката на колата има описание и схема на разположението на силовите бушони /не тези в купето/, които са в двигателния отсек.
Коментар
-
Re: перка на радиатора на ХГТ
krum_ktk написа:как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
sev написа:Nino написа:Обикновено втората скорост на вентилатора е на отделен бушон.Поне при Пунтото сега и при Бравата която имах преди, беше така.В книжката на колата има описание и схема на разположението на силовите бушони /не тези в купето/, които са в двигателния отсек.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:sev,не мога да ти помогна с някаква насока.Причината е,че сега Пунтото е на лампа, сиреч няма уред за измерване на температурата... за съжаление, а Бравата ми имаше такъв, но не беше разграфен та да мога да кажа на толкова и толкова градуса се пуска перката.Помня,че на Бравата един единствен път съм и чувал второта скорост, като я бях набримчил със 140 да качва Вакарел в адска жега /беше и тя дизел/.И съсвсем скоро на Пунтото пак на магистралата през горещите дни.Даже се бях притеснил, че не съм я чувал никога, та мислех като се върна от пътуването да погледна бушоните за които писах.
Коментар
-
Re: перка на радиатора на ХГТ
krum_ktk написа:как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Re: перка на радиатора на ХГТ
toko написа:krum_ktk написа:как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар