Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

перка на радиатора на ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    перка на радиатора на ХГТ

    как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
    SASTEZATEL

    #2
    Re: перка на радиатора на ХГТ

    krum_ktk написа:
    как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
    много вероятно е да е от товапри мен е обратното - като работи климатика температурата е добре - работят и двете степени, но само при включен АСиначе при спрян, работи само първата степен и температурата стои между средата на скалата и червената зона
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      мерси, но как да проверя дали е така, как да разбера дали бързата скорост се включва и ако не - как се поправя?
      SASTEZATEL

      Коментар


        #4
        на късоно тъй като е с две степени не знам точно :D и аз бях питал, но никой не отговори
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Обикновено втората скорост на вентилатора е на отделен бушон.Поне при Пунтото сега и при Бравата която имах преди, беше така.В книжката на колата има описание и схема на разположението на силовите бушони /не тези в купето/, които са в двигателния отсек.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Nino написа:
            Обикновено втората скорост на вентилатора е на отделен бушон.Поне при Пунтото сега и при Бравата която имах преди, беше така.В книжката на колата има описание и схема на разположението на силовите бушони /не тези в купето/, които са в двигателния отсек.
            я да те питам нещо :D как да разбера, защо първата ми степен се включва само при пуснат климатиквключва се точно когато трябва, малко след 90 градуса - разбирам, че датчика и мери вярноа при спрян климатик, колата си загрява доста повече и перката се включва при температура висока като за втора степен
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Re: перка на радиатора на ХГТ

              krum_ktk написа:
              как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
              при теб не знам как е но при мен на темпрата има идна черна кутийка до перката на радиатора влизат две кабелчета в нея ,като направих мост между тези кабелчета перката ми взе да се включва направо на втора степен и вече нямам проблеми
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                sev написа:
                Nino написа:
                Обикновено втората скорост на вентилатора е на отделен бушон.Поне при Пунтото сега и при Бравата която имах преди, беше така.В книжката на колата има описание и схема на разположението на силовите бушони /не тези в купето/, които са в двигателния отсек.
                я да те питам нещо :D как да разбера, защо първата ми степен се включва само при пуснат климатиквключва се точно когато трябва, малко след 90 градуса - разбирам, че датчика и мери вярноа при спрян климатик, колата си загрява доста повече и перката се включва при температура висока като за втора степен
                sev,не мога да ти помогна с някаква насока.Причината е,че сега Пунтото е на лампа, сиреч няма уред за измерване на температурата... за съжаление, а Бравата ми имаше такъв, но не беше разграфен та да мога да кажа на толкова и толкова градуса се пуска перката.Помня,че на Бравата един единствен път съм и чувал второта скорост, като я бях набримчил със 140 да качва Вакарел в адска жега /беше и тя дизел/.И съсвсем скоро на Пунтото пак на магистралата през горещите дни.Даже се бях притеснил, че не съм я чувал никога, та мислех като се върна от пътуването да погледна бушоните за които писах.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Nino написа:
                  sev,не мога да ти помогна с някаква насока.Причината е,че сега Пунтото е на лампа, сиреч няма уред за измерване на температурата... за съжаление, а Бравата ми имаше такъв, но не беше разграфен та да мога да кажа на толкова и толкова градуса се пуска перката.Помня,че на Бравата един единствен път съм и чувал второта скорост, като я бях набримчил със 140 да качва Вакарел в адска жега /беше и тя дизел/.И съсвсем скоро на Пунтото пак на магистралата през горещите дни.Даже се бях притеснил, че не съм я чувал никога, та мислех като се върна от пътуването да погледна бушоните за които писах.
                  мерси все пак :D ще намеря причината аз
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Re: перка на радиатора на ХГТ

                    krum_ktk написа:
                    как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
                    iсамо да уточним... тея две черти преди цървеното не са ли три черти над половината? ако е така то мисля всичко си е в нормите, поне мойто е така, на един съсед също...
                    "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                    Коментар


                      #11
                      Re: перка на радиатора на ХГТ

                      toko написа:
                      krum_ktk написа:
                      как да разбера дали се включва втората степен на перката на охлаждането - браво ХГТ?термостата отваря когато трябва, перката се включва когато трябва, но явно бързата степен не работи - защото при продалжително каране в задръствани е яка жега и включен климатик почва бавно - но славно да върви темп. на горе/перката почти не спира/. това се случва много рядко - като стане 30 градуса, и стига но 2 чертички преди червената зона.моля някой патил да споделимного благодаря :D
                      iсамо да уточним... тея две черти преди цървеното не са ли три черти над половината? ако е така то мисля всичко си е в нормите, поне мойто е така, на един съсед също...
                      и при мен е така, само че съм 1,6но при спрян климатикпри пуснат съм малко над средата или точно на средата
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар

                      Working...
                      X