Направо съм разочарован как може като срежеш два кабела после да ги завъртиш на ръка и изолираш с лента и това е .Става въпрос за следнотот на ГНП на 1,9 ТД 100 има едно като датчик като свалиш кората отгоре се вижда с две кабелчета,че е отваряно отваряно за ремонт,апосле поне да бяха запоили кабелите.Единия кабел се откача светва лампата на дюзите пуши и прекъсва няма мощност и грешка в компютъра.Всичко се размина с 20 лв.Ако знаех само кой е извършил тази операция ще му залепя ръчичките с поксипол да не може да ги ползва.И накрая какво е това чудо с тия два кабела точно вдясно от табелката на помпата.Помпата е лукас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Некадърници при ремонт
Collapse
X
-
Забравих-много добри отзиви за майстора който оправи колата в Карлово малко преди Болницата вдясно.Докато започне работа видях че притежава много добра техника за дианостика и ремонт на дюзи и помпи включително и регулировка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
за майстора от Карлово.
Колега искам да те питам какво точно ти е правил този майстор от Карлово, че и аз имам не традиционен проблем с диз. помпа. Имаш ли нещо като телефон на този човек, аз съм от Плевен а тук нещо не ми се иска да си давам помпата да ми я бъзикат.Моята помпа е също Лукас но е класика няма никаква електроника по нея освен клапана за горивото естествено.Ducato,Tempra 1.8SLX,Croma 2.0 16V,Innocenti 1.7D, Panda 4x4 Sisley-скудерията ми
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар