Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Брава 1.6

    Здравейте! Аз съм неопитен шофьор, имам Фиат Брава (1.6, 99год., бензин) и откакто си купих колата имам проблем със запалването. Когато е студена пали от раз и върви добре, но ако поработи малко и я угася, изобщо не пали. Днес си купих нов стартер, тъй като ми казаха, че имам проблем със статора, но се оказа, че все още имам същия проблем. Освен това на ниски обороти се чувства леко предърпване и колата няма ряз. Моля помогнете!!!

    #2
    Колега диагностика му е майката може би имаш проблеми с датчика на коляновият вал но нека някой по запознат да каже.
    преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

    Коментар


      #3
      Здравей Колега,Повечето колеги биха ти казали датчик на колянов вал, но аз имах подобен проблем миналата година, и не че не палеше, като е топла, а по-скоро палеше трудно - от втория третия път. После почна да пали от втори трети път и като е студена.В крайна сметка, викнах човек за диагностика и той провери нещата на място (човекът е BO от форума) и каза, че няма проблем по електрониката.Междудругото, аз нищо не правих по колата, само смених бензиностанцията, примерно ЕКО обикновен 95 и след дългото ходене до морето и обратно почна да си пали нормално топла и студена.Та преди да почнеш да сменяш нещата й направи диагностика и ако е нещо по електрониката, то ще излезе.Иначе вероятни причини - много.
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #4
        Аз колега минах по същия път,когато колата загрееше и я изгася нямаше палене докато не поистине малко.Инак сутрин пали още докато помирише ключа,но загрее ли няма палене.Купих си стартер смених го и нямаше проблеми 2-3 месеца после пак се появи този проблем.После си взех и нов акумулатор и пак изчезна проблема.Така стана че издухах гарнитурата на главата и направих цялостен ремонт по скоро друг ми го направи смених и прослувутия датчик на коляновия вал,и така вече близо 2 г нямам проблеми.

        Коментар


          #5
          Благодаря Ви колеги! За жалост в града никой не иска да ми направи диагностика, всички се хващат за стартера. Предния майстор се съмняваше в статора, а сегашния в ротора на новия стартер. Помолих да ми направят диагностика, но ми казаха - " За какво ти е?! ". За сега ми остава да се надявам, че този майстор ще се справи, за по сигурно пратих баща си, с надеждата, че него ще го вземат на сериозно. Все пак бих искала да помоля да ме насочите към добър диагностик, надявам се да има някой в района на Разград, Шумен или Варна, т.к. ме е страх да тръгна на дълъг път с колата

          Коментар


            #6
            100% е датчика на запалването, но не мога да ти кажа къде се намира на твоя двигател, нека някой от колегите да каже
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Plamena87 написа:
              Благодаря Ви колеги! За жалост в града никой не иска да ми направи диагностика, всички се хващат за стартера. Предния майстор се съмняваше в статора, а сегашния в ротора на новия стартер. Помолих да ми направят диагностика, но ми казаха - " За какво ти е?! ". За сега ми остава да се надявам, че този майстор ще се справи, за по сигурно пратих баща си, с надеждата, че него ще го вземат на сериозно. Все пак бих искала да помоля да ме насочите към добър диагностик, надявам се да има някой в района на Разград, Шумен или Варна, т.к. ме е страх да тръгна на дълъг път с колата
              Колежке това е датчика на коляновия вал,виж във AXM-Auto как са цените но не много скъп.

              Коментар


                #8
                За да ти спестя много четене ето две картинки. Дано ти помогнат.Въздушна междина Gap = 0.5-1.5mm.Съпротивление на бобината 575 - 750 Ома.Като се върти шайбата на коляновия вал зъбченцата по периферията причиняват едни правоъгълни електрически импулси които се показват на изводите на датчика и от там заминават по жицата в компютъра на колата. Да обаче на едно място едното зъбченце трябва да липсва. По него компютърът веднага познава че валът е в начално положение и започва правилно да командва инжекторите и искрата на свещите.Тия неща му ги кажи на майстора да ги провери дали са така. Да не се окаже че въздушната междина е замърсена или пък датчикът се е разхлабил и подава грешни импулси към компютъра. И да провери размера на въздушната междина на датчика.
                Прикачени файлове
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Plamena87 написа:
                  Благодаря Ви колеги! За жалост в града никой не иска да ми направи диагностика, всички се хващат за стартера. Предния майстор се съмняваше в статора, а сегашния в ротора на новия стартер. Помолих да ми направят диагностика, но ми казаха - " За какво ти е?! ". За сега ми остава да се надявам, че този майстор ще се справи, за по сигурно пратих баща си, с надеждата, че него ще го вземат на сериозно. Все пак бих искала да помоля да ме насочите към добър диагностик, надявам се да има някой в района на Разград, Шумен или Варна, т.к. ме е страх да тръгна на дълъг път с колата
                  Хайде малко да уточним. Като загрее какво точно става. 1. Върти на стартер но не пали.2. Не върти изобщо.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Отново Благодаря на всички! Специални благодарности на Рики888, на мен определено ми трябва картинка Още утре ще се заема с този въпрос. Преди загрее ли изобщо не въртеше стартера, а сега по последни данни от два стартера ми направиха един и пали, малко трудно от време на време, но пали. Със сигурност ще я занеса на диагностика, но все още незнам къде, надавям се да намеря някой близо до Варна. Отново благодаря

                    Коментар

                    Working...
                    X