Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с болт на маслената магистрала на 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с болт на маслената магистрала на 1.4 12v

    Колеги извинявайте че ви засипвам с теми тея дни но това са проблеми които са висящи и не съм ги отстранил. Лятото свалях маслената магистрала за ревизия но после при монтажа един от болтовете който я крепи превъртя и го побългарих малко като с бургия 7мм разпробих отвора на болта съвсем леко 1-2 милиметра надолу и с по дълъг болт и няколко шайби успях да го закрепя малко, смисъл че болта си направи резба в мястото което е разпробито надолу...Дайте съвет как да го направя както трябва че да ми е мирна главата....ако знаех колко има надолу в главата още щях да го направя както трябва...за сега според мене единственото решение е резба 8мм и болт 8мм но незнам дали болта от 8мм ще мине през отвора на магистралата
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    не разбрах колега какво точно си направил, но аз имах същият проблем и го реших така:Изкарах болта и отидох на стругар, след което го накарах да направи същият болт 7мм но с един сантим по дълъг. Резбата продължава надолу още поне сантиметър и половина така, че няма проблеми!Интересно е, че болтовете които държат маслената магистрала са 7 мм, а другите които даржат с тях вала са 6 мм. Сага съм направил още 5 болта и като свалям маслената магистрала ще сменя и тях. Като прави стругаря болта да спази пропорциите на стария болт, какво имам предвид:Оригиналният болт има едно утанение горе където стои в маслената магистрала, то е за да може по лесно да циркулира маслото и е хубаво стругарят да го направи така!Дано само не си прецакал останалата резба надолу колега като си разпробивал, иначе ще трябва да правиш резба 8мм в блока.....п.с. ако имаш идване към Варна звънни ми мога да ти дам болт, имам един в повече...
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    Коментар


      #3
      а защо направо не сложиш болт 8 мм? ако им амясто разбира се
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        щото болта минава и през магистралата а там няма да остане мегдан да циркулира маслото тоест мястото ще се запълни от болта
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          mitkosoft написа:
          щото болта минава и през магистралата а там няма да остане мегдан да циркулира маслото тоест мястото ще се запълни от болта
          може би ако му се вземе фаска само там, където минава през магистралата? не съм виждал никога мястото, за което говориш, така че може да предлагам простотии
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Още едно решение: Запълваш резбата с течен метал или поксипол, има такъв сив и става като желязо, и правиш нова резба.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              NikMar написа:
              Още едно решение: Запълваш резбата с течен метал или поксипол, има такъв сив и става като желязо, и правиш нова резба.
              мисля, че няма начин да стане, не е нито достатъчно здраво, нито държи на температурни промени....може друг материал, но поксипола е адски слаб за такова нещо
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                прави се втулка ,която се навива

                Коментар


                  #9
                  nikawr написа:
                  не разбрах колега какво точно си направил, но аз имах същият проблем и го реших така:Изкарах болта и отидох на стругар, след което го накарах да направи същият болт 7мм но с един сантим по дълъг. Резбата продължава надолу още поне сантиметър и половина така, че няма проблеми!Интересно е, че болтовете които държат маслената магистрала са 7 мм, а другите които даржат с тях вала са 6 мм. Сага съм направил още 5 болта и като свалям маслената магистрала ще сменя и тях. Като прави стругаря болта да спази пропорциите на стария болт, какво имам предвид:Оригиналният болт има едно утанение горе където стои в маслената магистрала, то е за да може по лесно да циркулира маслото и е хубаво стругарят да го направи така!Дано само не си прецакал останалата резба надолу колега като си разпробивал, иначе ще трябва да правиш резба 8мм в блока.....п.с. ако имаш идване към Варна звънни ми мога да ти дам болт, имам един в повече...
                  Подкрепям мнението на колегата
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар

                  Working...
                  X