Колеги извинявайте че ви засипвам с теми тея дни но това са проблеми които са висящи и не съм ги отстранил. Лятото свалях маслената магистрала за ревизия но после при монтажа един от болтовете който я крепи превъртя и го побългарих малко като с бургия 7мм разпробих отвора на болта съвсем леко 1-2 милиметра надолу и с по дълъг болт и няколко шайби успях да го закрепя малко, смисъл че болта си направи резба в мястото което е разпробито надолу...Дайте съвет как да го направя както трябва че да ми е мирна главата....ако знаех колко има надолу в главата още щях да го направя както трябва...за сега според мене единственото решение е резба 8мм и болт 8мм но незнам дали болта от 8мм ще мине през отвора на магистралата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с болт на маслената магистрала на 1.4 12v
Collapse
X
-
не разбрах колега какво точно си направил, но аз имах същият проблем и го реших така:Изкарах болта и отидох на стругар, след което го накарах да направи същият болт 7мм но с един сантим по дълъг. Резбата продължава надолу още поне сантиметър и половина така, че няма проблеми!Интересно е, че болтовете които държат маслената магистрала са 7 мм, а другите които даржат с тях вала са 6 мм. Сага съм направил още 5 болта и като свалям маслената магистрала ще сменя и тях. Като прави стругаря болта да спази пропорциите на стария болт, какво имам предвид:Оригиналният болт има едно утанение горе където стои в маслената магистрала, то е за да може по лесно да циркулира маслото и е хубаво стругарят да го направи така!Дано само не си прецакал останалата резба надолу колега като си разпробивал, иначе ще трябва да правиш резба 8мм в блока.....п.с. ако имаш идване към Варна звънни ми мога да ти дам болт, имам един в повече...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
-
mitkosoft написа:щото болта минава и през магистралата а там няма да остане мегдан да циркулира маслото тоест мястото ще се запълни от болтаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
NikMar написа:Още едно решение: Запълваш резбата с течен метал или поксипол, има такъв сив и става като желязо, и правиш нова резба.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nikawr написа:не разбрах колега какво точно си направил, но аз имах същият проблем и го реших така:Изкарах болта и отидох на стругар, след което го накарах да направи същият болт 7мм но с един сантим по дълъг. Резбата продължава надолу още поне сантиметър и половина така, че няма проблеми!Интересно е, че болтовете които държат маслената магистрала са 7 мм, а другите които даржат с тях вала са 6 мм. Сага съм направил още 5 болта и като свалям маслената магистрала ще сменя и тях. Като прави стругаря болта да спази пропорциите на стария болт, какво имам предвид:Оригиналният болт има едно утанение горе където стои в маслената магистрала, то е за да може по лесно да циркулира маслото и е хубаво стругарят да го направи така!Дано само не си прецакал останалата резба надолу колега като си разпробивал, иначе ще трябва да правиш резба 8мм в блока.....п.с. ако имаш идване към Варна звънни ми мога да ти дам болт, имам един в повече...Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар