Ето тук има готови фланци:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtop...BD%D1%86%D0%B8Аз съм карал Самара с по 5см фланци и нищо й нямаше на лагерите и на резбите.Зора беше,че така и не дочака дъртата да й се сложат шпилките и при всяко махане и слагане на джанта имаше изнервящи моменти докато хване болта,защото фланците бяха тънки и по много.После стягане и нямаше мърдане.Но наистина трябва да се спазва междуболтовото разстояние.Самарката си беше с 4х98.Ако искаш да изнасяш 4х100 джантите си направи го с преходни фланци,а не нареждай само дистанционни.Пък й в крайна сметка има хубави джантички 4х98.Продай тия,вземи си такива дето пасват на 100% да ти е спокойно.Иначе лагерите се износват най-вече заради родните пътища,липса на смазка и неправилно регулиране.На другата си кола съм качил 15 цола стоманени джанти с ЕТ -5 вместо оригиналните 13 с ЕТ30.Правите си сметка за какво изнасяне навън и колко кг. допълнително на главина иде реч и досега съм сменил само 1 лагер и то защото си изкара службата(130х.км.)Успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и Против фалнци за джанти
Collapse
X
-
white_shark написа:Ето тук има готови фланци:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtop...BD%D1%86%D0%B8Аз съм карал Самара с по 5см фланци и нищо й нямаше на лагерите и на резбите.Зора беше,че така и не дочака дъртата да й се сложат шпилките и при всяко махане и слагане на джанта имаше изнервящи моменти докато хване болта,защото фланците бяха тънки и по много.После стягане и нямаше мърдане.Но наистина трябва да се спазва междуболтовото разстояние.Самарката си беше с 4х98.Ако искаш да изнасяш 4х100 джантите си направи го с преходни фланци,а не нареждай само дистанционни.Пък й в крайна сметка има хубави джантички 4х98.Продай тия,вземи си такива дето пасват на 100% да ти е спокойно.Иначе лагерите се износват най-вече заради родните пътища,липса на смазка и неправилно регулиране.На другата си кола съм качил 15 цола стоманени джанти с ЕТ -5 вместо оригиналните 13 с ЕТ30.Правите си сметка за какво изнасяне навън и колко кг. допълнително на главина иде реч и досега съм сменил само 1 лагер и то защото си изкара службата(130х.км.)Успех
Коментар
-
А ако материала е подходящ и се направят със стоманени втулки набити в алуминия няма да има проблем.Ето тука нагледно се вижда вдясно алуминиев фланец с набити стоманени втулки и вляво изцяло стоманен с нарязана резба направо в него.http://media.snimka.bg/8690/023634770-big.jpgАз лично бих си ги направил от стомана.Едно,че ще ми е по-евтино,а и здравината е гарантирана.А и един фланец 2см. на 11-12см. колко пък толкова ще тежи...А и досега като се замисля от всичките ми приятели и познати имам само 2-ма с алуминиеви фланци и то купешки,а не правени, и поне една дузина с правени стоманени.Та и това лично за мен ми клони везните към стоманата.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
2см. на фланец не е ли прекалено много за ежедневка? Доста голямо натоварване ще има на главините, много бързо ще заминат. Според скромното ми мнение, 1см. е оптималното, повече не бива, си мисля."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар