Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и Против фалнци за джанти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За и Против фалнци за джанти

    Здравейте на всички.От две години карам с джанти 4х100, досега не съм имал проблеми, но съм намисли това лято да сложа фланци за промяна на междуболтовото разтояние.Дайте мнения дали е по удачно с фланци. Така болтовете няма да са под напрежение (както е сега), но повечето казват че така се натоварва повече главината и така ще сменям по често лагери и ще имам по често проблеми.Друг е въпроса ако е по добре с фланци, каква дебелена да са те.

    #2
    Ако искаш само заради междуболтовото да слагаш фланци по-добре си вземи така наречените ексцентрични болтове ... А такива фланци ако се правят трябва да са поне 2 сантиметра или 3 не знам колко точно ама не са под 2 със сигурност ... Аз също карам типото със джанти 4x100 и не съм имал никакви проблеми Решил съм да слагам ладови фланци само за изнасяне малко, че гумите ми стоят много навътре :P
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      Да кажем джанта 4х100 + фланец 20 мм - какъв трябва да е размера на ексцентричните болтове и изобщо има ли толкова дълги?
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #4
        колега карай си колата и си гледай кефа след като нямаш ядове.Аз имах ядове от джанти 4х100, защото постоянно сменях гуми, и от постоянното развиване и навиване на болтовете ми се прецакаьа резбите на задна дясна главина, ама с метчик и нови болтове от стругар се оправиха нещата.Но а болтовете с изместен център няма да имаш ядове.Виж ако искаш да изнасяш джантата навън , тогава само с фланци.

        Коментар


          #5
          svetli4a написа:
          Да кажем джанта 4х100 + фланец 20 мм - какъв трябва да е размера на ексцентричните болтове и изобщо има ли толкова дълги?
          Колега ако ще слага ексцентрични болтове не му трябват фланци Това са преходни фланци именно от междуболтово 4x98 към 4x100 (фланеца се стяга с 4 болта към главината и на фланеца има още 4 отвора с междуболтово 4x100 на които се стяга джантата) Колега уточни какво по-точно искаш да правиш Само искаш джантата да е здраво стегната или искаш да изнасяш или и двете
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Re: За и Против фалнци за джанти

            marto_gp написа:
            Здравейте на всички.От две години карам с джанти 4х100, досега не съм имал проблеми, но съм намисли това лято да сложа фланци за промяна на междуболтовото разтояние.Дайте мнения дали е по удачно с фланци. Така болтовете няма да са под напрежение (както е сега), но повечето казват че така се натоварва повече главината и така ще сменям по често лагери и ще имам по често проблеми.Друг е въпроса ако е по добре с фланци, каква дебелена да са те.
            Вземи си екцентрични болтове и няма нужда от фланци.Болтовете са под напрежение когато централния отвор на джантата е по голям от централния на главината.От стругар знам че преходни фланци по малки от 30мм не могат да се направят заради самите глави на болтовете с които ще се захваща фланеца към главината.
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #7
              Колега централния отвор няма как да е по-голям иначе тая джанта ще бие страшно много :D Всичко се прави точно ... ако е по-голям се слага втулка, ако е по малък се минава на струг, за да дойде всичко ок Под напрежение са болтовете защото джантата е 4x100, а главината 4x98 ... И моите джанти са 4x100 както казах и централния отвор си е ок, ама има разминаване на самите отвори за болтовете и болта е под напрежение
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Принципно причината за да сложа фланци е както каза колегата по-горе: самата джантата да е здраво стегната и да я изнеса навън, като мерака ми клони повече за изнасянето навън, за всички е ясно, че така ще е по красив автомобила, а и ще е по устойчив по завоите. Другата причина, за която искам да сложа фланци е, че самите легла на дупките на джантите ми взеха да се остъргват при всяко навиване на болтовете, защото главите на болтовете ми са по-малки от главите на оригиналните болтове с които трябва да се затягат джантите. Мисля при възможност, ако сложа фланци, болтовете с които ще стягам джантите към фланците да са от vw, защото те пасват идеално на дупките.

                Коментар


                  #9
                  Valiosport написа:
                  svetli4a написа:
                  Да кажем джанта 4х100 + фланец 20 мм - какъв трябва да е размера на ексцентричните болтове и изобщо има ли толкова дълги?
                  Колега ако ще слага ексцентрични болтове не му трябват фланци Това са преходни фланци именно от междуболтово 4x98 към 4x100 (фланеца се стяга с 4 болта към главината и на фланеца има още 4 отвора с междуболтово 4x100 на които се стяга джантата) Колега уточни какво по-точно искаш да правиш Само искаш джантата да е здраво стегната или искаш да изнасяш или и двете
                  С думи прости ... джанти 16 .. 4x100 + фланци 20мм , да искам да ги изнеса ... варянта е само ексцентрични болтове или има и др начин .... ? Проблема е в Et-то .... то е 50
                  Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                  Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                  Коментар


                    #10
                    svetli4a, а къде ще ти легне централния отвор на джантата Ако джантите бяха 4x98 може да мине и без да стъпват на централния понеже болтовете идват точно и джантата няма да бие, ама с това междублтово е опасно така Ако изнасяш с преходен фланец от 4x98 към 4x100 не са ти нужни ексцентрични болтове
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Valiosport написа:
                      svetli4a, а къде ще ти легне централния отвор на джантата Ако джантите бяха 4x98 може да мине и без да стъпват на централния понеже болтовете идват точно и джантата няма да бие, ама с това междублтово е опасно така Ако изнасяш с преходен фланец от 4x98 към 4x100 не са ти нужни ексцентрични болтове
                      дори и джантите да 4x98 сложени с фланци без центриращ кант пак е опасно защото така цялото натоварване е върху болтовете...търсиш фланци които имат такъв кант на които ще легне самата джанта.аз съм с такива момо и с дълги болтове.
                      Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                      KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                      Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                      Коментар


                        #12
                        Racer GT написа:
                        Valiosport написа:
                        svetli4a, а къде ще ти легне централния отвор на джантата Ако джантите бяха 4x98 може да мине и без да стъпват на централния понеже болтовете идват точно и джантата няма да бие, ама с това междублтово е опасно така Ако изнасяш с преходен фланец от 4x98 към 4x100 не са ти нужни ексцентрични болтове
                        дори и джантите да 4x98 сложени с фланци без центриращ кант пак е опасно защото така цялото натоварване е върху болтовете...търсиш фланци които имат такъв кант на които ще легне самата джанта.аз съм с такива момо и с дълги болтове.
                        Друго решение са втулки. На мен един стругар ми направи стоманени втулки, които обират това натоварване.

                        Коментар


                          #13
                          Ако сложа стоманени дистанциращи фланци, които са предполагам около 2-3 всеки, какъв ще е минуса за окачването на автомобила.

                          Коментар


                            #14
                            Минусите ще са за главината и калниците
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              купи си джанти 4х98 и не застрашавай живота на останалите участници в движението, щом за твоя собствен не ти пука, поне не застрашавай околните

                              Коментар

                              Working...
                              X