Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и Против фалнци за джанти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето тук има готови фланци:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtop...BD%D1%86%D0%B8Аз съм карал Самара с по 5см фланци и нищо й нямаше на лагерите и на резбите.Зора беше,че така и не дочака дъртата да й се сложат шпилките и при всяко махане и слагане на джанта имаше изнервящи моменти докато хване болта,защото фланците бяха тънки и по много.После стягане и нямаше мърдане.Но наистина трябва да се спазва междуболтовото разстояние.Самарката си беше с 4х98.Ако искаш да изнасяш 4х100 джантите си направи го с преходни фланци,а не нареждай само дистанционни.Пък й в крайна сметка има хубави джантички 4х98.Продай тия,вземи си такива дето пасват на 100% да ти е спокойно.Иначе лагерите се износват най-вече заради родните пътища,липса на смазка и неправилно регулиране.На другата си кола съм качил 15 цола стоманени джанти с ЕТ -5 вместо оригиналните 13 с ЕТ30.Правите си сметка за какво изнасяне навън и колко кг. допълнително на главина иде реч и досега съм сменил само 1 лагер и то защото си изкара службата(130х.км.)Успех
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #32
      white_shark написа:
      Ето тук има готови фланци:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtop...BD%D1%86%D0%B8Аз съм карал Самара с по 5см фланци и нищо й нямаше на лагерите и на резбите.Зора беше,че така и не дочака дъртата да й се сложат шпилките и при всяко махане и слагане на джанта имаше изнервящи моменти докато хване болта,защото фланците бяха тънки и по много.После стягане и нямаше мърдане.Но наистина трябва да се спазва междуболтовото разстояние.Самарката си беше с 4х98.Ако искаш да изнасяш 4х100 джантите си направи го с преходни фланци,а не нареждай само дистанционни.Пък й в крайна сметка има хубави джантички 4х98.Продай тия,вземи си такива дето пасват на 100% да ти е спокойно.Иначе лагерите се износват най-вече заради родните пътища,липса на смазка и неправилно регулиране.На другата си кола съм качил 15 цола стоманени джанти с ЕТ -5 вместо оригиналните 13 с ЕТ30.Правите си сметка за какво изнасяне навън и колко кг. допълнително на главина иде реч и досега съм сменил само 1 лагер и то защото си изкара службата(130х.км.)Успех
      На мен идеята ми беше за преходни фланци, а не за дистанциращи Между другото какъв е по удачния вариант за преходни фланци, алуминиеви или стоманени. Стоманените са по здрави, но пък са по тежки, а алуминиевите са по леки но не знам дали не са по слаби на натоварване.

      Коментар


        #33
        А ако материала е подходящ и се направят със стоманени втулки набити в алуминия няма да има проблем.Ето тука нагледно се вижда вдясно алуминиев фланец с набити стоманени втулки и вляво изцяло стоманен с нарязана резба направо в него.http://media.snimka.bg/8690/023634770-big.jpgАз лично бих си ги направил от стомана.Едно,че ще ми е по-евтино,а и здравината е гарантирана.А и един фланец 2см. на 11-12см. колко пък толкова ще тежи...А и досега като се замисля от всичките ми приятели и познати имам само 2-ма с алуминиеви фланци и то купешки,а не правени, и поне една дузина с правени стоманени.Та и това лично за мен ми клони везните към стоманата.
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #34
          2см. на фланец не е ли прекалено много за ежедневка? Доста голямо натоварване ще има на главините, много бързо ще заминат. Според скромното ми мнение, 1см. е оптималното, повече не бива, си мисля.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар

          Working...
          X