Здравейте колеги,Колата - fiat bravo 1.6 97’счупи ми се пластмасата, която свързва педала на съединителя и жилото (в купето) във Варна.в магазините ми казаха, че се продава това жило заедно с пластмасата за ~ 23 лв.Проблема е, че майсторите нямат време и нерви да я правят на място (ако е възможно изобщо).С теглене на по-голямо разстояние във Варна не ми се струва оферта (пробвахме се..зор ми беше).А предполагам че да извикам влекач ще струва доста.Та дали някой съфорумец би се нагърбил със смяната на тази част? Може и да дадете координати на някой, ако мислите че би се навил.Също така ако знаете майстор, който е в близост до Пикадили Практикер ... може да го споделите естествено ще си платя за услугатаМерсиПоздравиЗаглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся човек от Варна за смяна на жило на съедин. - Браво 1.6
Collapse
X
-
Само пластмасата няма как да я смениш. Трябва цялото жило.Някой, който разбира може да го направи за по-малко от час.Ако беше в Бъргас щях да помогна. Дано някой молега от Варна да се навие, че няма смисъл да плащаш на майстори. По принцип смяната е елементарна, но ако ти е за първи път може да отнеме време. Ако искаш може да пробваш сам. Сваляш акумулатора и стойката му (държи се на три болта) и после всичко се вижда. Гледай от къде минава старото жило за оиентир.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
-
Два съвета как да се придвижиш до сервиз.1. По ламерски - палиш на 2ра и целиш светофарите от далеч. Ако се наложи да спреш, изключваш от скорост и после пак палиш на 2ра. Малко е дебилно, но от далеч съм се прибирал така 2. Ако се е счупила пречката в края на пластмасата от към педала (която най-често се чупи), намираш винтовер, бургия 3-4мм, и съответния болт и гайка за него. Разпробиваш пласмасата в средата, слагаш болта и гайката - не стагяш много да не стане така че да не може да го закачиш за педала после, закачаш и газ до ламарината. Ако жилото е здраво и не се е закъсало вътре в бронята, а самата пластмаса се е счупила от старост, може и да не сменяш въобще жилото. 2 месеца съм карал така през които имах един основен проблем, чупеше се болта и на края се скъса и самото жило.gamma написа:Само пластмасата няма как да я смениш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар