Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много твърд съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много твърд съединител

    Купих на жена ми пунто 2 1.2 16V ELX.И аз го покарах малко и ми направи впечатление ,че съединителя е изключително твърд.Посъветваха ме да сменя жилото на съединителя.Отидох в аутоиталия и попитах за жило.Мацката в магазина ми поиска талона,гледа половин час в монитора след което ми каза ,че струва 30 лева,ного нямат налично и трябва да се поръча,като ще пристигне след две седмици.Казвам ОК и палащам.Досега никога не съм имал кола с жило на съединителя и нямам представа как е.Докато си чакам жилото реших да проверя каква му е цената по другите магазини.За мое най-голямо учудване се оказа ,че колата е с две помпи (една на педала и една до скоростите).Интересуваме дали някой е имал подобен проблем и на какво ли се дължи.Скоростите включват според мен нормално.Ходих и на сервиз да погледнат ,но ефект нямаше.

    #2
    Че съединителите с помпи имат ли жило и за какво им е?!?Аз съм виждал да са или с помпа или с жило ама не и двете.По принцип ако жилото е добро и притискателния диск е нов съединителя е много мек и удобен.За хидравличните на Фиат нямам идея никога не съм карал такъв.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      Ако колата е с хидравличен съединител няма жило Мацката в сервиза е объркала редовете :D :D Съединителят може да е твърд дори когато е нов Това зависи от самият притискател Аз лично съм слагал нов комплект, който като цяло беше по-твърд от старият, който си беше 100% за смяна.Ако все пак колата е с жило (не съм запознат много с този модел) и то е за смяна ще го разбереш много лесно - все едно престъргваш 2 въжета едно в друго, такова горе-долу е чувството при натискане на педала Моето Пунто е с жило и ми направи впечатление, че педала е доста лек при натиск Което доста ме учуди имайки предвид, че колата е на 6-7г., но явно е сменян с хубав комплект
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Жилото по принцип дава много голяма мекота ако е свестен комплекта и самото жило.Хидравличния ако е като хората (помпите,течността,притискателния) също е много удобен.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          ето ти нещо върху което да разсъждаваш:
          stef написа:
          phoenix написа:
          Един факт, имах едно митсубиши, дето скъса жилото, след като свалихме скоростите, се оказа че вилката е доста клеясала(направо едвам се движеше ) и след като един ден киснах вилката с разни мазгочи и раздвижване(ама яко раздвижване) всичко се оправи, направо като се качих в колата имах чувството че нещо е откачено.....все пак идея е, можеш да провериш
          при мен на уното беше така и след смазване на вилката като си сменях съединителя сега е все едно е хидравличен проблема е че при смяна на съединител никой майстор не почиства и на смазва вилката
          съвсем скоро го коментирахме със Митко и колегата Стеф
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар

          Working...
          X