Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресе при потегляне а съединителя е нов

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    mitkosoft написа:
    ... при студен е нормално а при загрял двигател тресе
    сложи го това в заглавието - доста променя ситуацията.

    Коментар


      #17
      Re: Тресе при потегляне а съединителя е нов

      mitkosoft написа:
      Ето я и моята сага с моята количка.Колата е Браво 1.4 преди 2000 километра смених съединителя с нов. Признавам че не е от най-марковите 150 лева комплекта. Но майсторите ми казаха че поне 40 000 километра трябва да ме изкара. А го смених поради причината че стария тресеше при потегляне. И какво смених го с нов и сега пак претриса.Симптомите са следните:-при студен двигател сутрин като тръгна и няма никакъв проблем обаче като загрее колата и почва да тресе на полусъединител, понякога по силно понякога по слабо а понякога въобще не претриса на топъл двигател-тампона на скоростната кутия е за смяна... възможно ли е той да е причината. Ако е той защо на студен двигател няма проблеми-Когато съм в движение във всеки един диапазон от километража скоростния лост се клати.. Тоест карам със 100км/ч и като си сложа ръката на лоста все едно някой ме здрависва така ми се клати ръката. Възможно ли е пак да е от някой тампон. Това го правеше и със стария съединител-Маслото на скоростната кутия когато е студена колата е гъсто като маргарин едвам едвам го сипахме обратно в кутията. Дали има някаква връзка с претрисането на студен и топъл двигател ?- Възможно ли е проблема да е от вътрешните карета. Зимата забелязах че като въртя леко гуми на снега около 1500 оборота и отдолу се чува чат-чат-чат-чат - при изправен и завит волан
      - Тампона е редно да се смени. Може би ще изчезнат вибрациите в скоростния лост.- Толкова гъсто масло не е на добре. Повечето на пазара издържат до -40гр , -45гр. Някои и по-надолу. Смятай до тези гр. трябва да са течливи. - Вътрешните карета. Най-добрата проверка за тях според мен е - От спокойна скорост на движение почти без газ, рязко ускоряваш. Ако автомобила почне да "придърпва" и чуеш характерните шумове, работата е ясна. В противен случай, дори и износени, най-вероятно няма да са причина за проблема.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Добре защо на колегите масово им тресе при студен двигател а при мене тресе на топъл ?
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #19
          mitkosoft написа:
          Добре защо на колегите масово им тресе при студен двигател а при мене тресе на топъл ?
          Защото обикновенно на студена кола тресе заради съединителя, а при теб вероятно е тампон, който се разтриса като се стопли и омекне.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            чул те господ колега дано да е това че не ми се сваля пак кутия....давайте колеги давайте мнения...всяко мнение е добре дошло
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              mitkosoft написа:
              Добре защо на колегите масово им тресе при студен двигател а при мене тресе на топъл ?
              Защото обикновенно на студена кола тресе заради съединителя, а при теб вероятно е тампон, който се разтриса като се стопли и омекне.
              това е най-логичното мнение до сега.

              Коментар

              Working...
              X