Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресе при потегляне а съединителя е нов

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тресе при потегляне а съединителя е нов

    Ето я и моята сага с моята количка.Колата е Браво 1.4 преди 2000 километра смених съединителя с нов. Признавам че не е от най-марковите 150 лева комплекта. Но майсторите ми казаха че поне 40 000 километра трябва да ме изкара. А го смених поради причината че стария тресеше при потегляне. И какво смених го с нов и сега пак претриса.Симптомите са следните:-при студен двигател сутрин като тръгна и няма никакъв проблем обаче като загрее колата и почва да тресе на полусъединител, понякога по силно понякога по слабо а понякога въобще не претриса на топъл двигател-тампона на скоростната кутия е за смяна... възможно ли е той да е причината. Ако е той защо на студен двигател няма проблеми-Когато съм в движение във всеки един диапазон от километража скоростния лост се клати.. Тоест карам със 100км/ч и като си сложа ръката на лоста все едно някой ме здрависва така ми се клати ръката. Възможно ли е пак да е от някой тампон. Това го правеше и със стария съединител-Маслото на скоростната кутия когато е студена колата е гъсто като маргарин едвам едвам го сипахме обратно в кутията. Дали има някаква връзка с претрисането на студен и топъл двигател ?- Възможно ли е проблема да е от вътрешните карета. Зимата забелязах че като въртя леко гуми на снега около 1500 оборота и отдолу се чува чат-чат-чат-чат - при изправен и завит волан
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    кола

    а лагера нали и него си сменил най вече той се разваля
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      да колега всичко е сменено по съединителя....колкото и да е фалшив поне 20-30 хиляди трябваше да изкара...баща ми на фолцвагена слага пред 2 години съединители по 100 лева някви ментаци и без проблем карат по 2 години а колата се кара постоянно
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        mitkosoft написа:
        да колега всичко е сменено по съединителя....колкото и да е фалшив поне 20-30 хиляди трябваше да изкара...баща ми на фолцвагена слага пред 2 години съединители по 100 лева някви ментаци и без проблем карат по 2 години а колата се кара постоянно
        Мекарм ли сложи, колега?

        Коментар


          #5
          не се сещам за марката знам само че беше 140 лева пълния комплект
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            Здравей колега,аз мисля че е трябвало да започнеш от тампоните които са за смяна.Това са симптоми И на скъсани тампони.Вибрации в купето при работа на място имаш ли?
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              има много леки вибрацийки но не ми правят впечатление има силни вибрации в скоростния лост при движение
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                tipo33 написа:
                Здравей колега,аз мисля че е трябвало да започнеш от тампоните които са за смяна.Това са симптоми И на скъсани тампони.Вибрации в купето при работа на място имаш ли?
                мда
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  tipo33 написа:
                  Здравей колега,аз мисля че е трябвало да започнеш от тампоните които са за смяна.Това са симптоми И на скъсани тампони.Вибрации в купето при работа на място имаш ли?
                  мда
                  ами отремонтирай всичко бе човек, то иначе как да си сигурен?? сменяй тампоните които казваш че са износени! А мен силно ме съмнява цял комплект за 140лв, дали има въобще такъв, аз като сменях нямаше... да не си сменил само част от съединителя, ти лично видя ли пълния комплект дискове и лагер?Относно за вибрациите в скоростния лост при движение - да знаеш че всеки фиат има такива, но въпроса е да са в рамките на допустимото, не да се клати като на стар зил
                  FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                  Коментар


                    #10
                    при цялата процедура по смяната бях там даже и до магазина ходих...условието беше че ще ми правят колата ако им стоя на главата и те се съгласиха....а вибрацията в лоста е такава че като си сложа раката и ми се клати цялата ръка
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #11
                      mitkosoft написа:
                      при цялата процедура по смяната бях там даже и до магазина ходих...условието беше че ще ми правят колата ако им стоя на главата и те се съгласиха....а вибрацията в лоста е такава че като си сложа раката и ми се клати цялата ръка
                      като даваш газ и отпускаш усеща ли се яко на лоста?
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        хммм незнам но ще пробвам...но масово чета по форумите че на колегите им тресе като е студен двигателя и като се стопли няма проблем а при мен е обратното при студен е нормално а при загрял двигател тресе
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар


                          #13
                          tipo33 написа:
                          Здравей колега,аз мисля че е трябвало да започнеш от тампоните които са за смяна. ...?
                          +1И аз мисля, че проблема е заради тампон ... Да я качат на подемника и да проверят ...
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            #14
                            В Сливен ли ти сменяха съединителя и кой?
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              ми при един майстор Диян се казва мноо коректен работи добре и евтино аз винаги при него ходя той прави предници по прицнип но сменя и съединители..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X