Колеги май открих виновника за повишения ми разход, както Riki888 ми обясни измерих и резултатите са, на съпростивление "B" не ми открива нищо мултицета нищо не замерва все едно не е затворена веригата т.е. или има скъсан кабел или е изгорял нагревателя,на съпротивление "А" на изгасена кола не палена ми засече 0.53 кило ома , а след като я запалих и на 1000, 2000 и на 4000 оборота беше около 11.2 килоома.т.е. ламбдата е за смяна да ходя ли на диагностика или направо да вземам нова ламбда , дали като сменя ламбдата и ще се изтрие грешката с махане на акумулатора (лампата за инжекциона светва след като загрее колата)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещите ми са в масло
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:сондата е доста пари 1.997.205Оригинален номер: 46418813Цена на продукта: 170,00 лв.е има и по евтини 120лв.а и после трябва диагностика не става с махане на +или-
Коментар
-
Преди да купиш нова сонда направи една последна проверка. Погледни самата сонда дали си е оригинална. Да не би някой да я е сменил с друга която не е оригинална. Има сонди с 3 извода - масата е обща за нагревателя и за датчика. Ако можеш да качиш колата на канал и да огледаш самата сонда - намира се пред катализатора. Погледни дали от сондата излизат 4 проводника. Ако има възможност може да измериш на самата сонда съпротивленията за да си сигурен че проблемът не е от някой прекъснат кабел.Като решиш да търсиш сонда имаш също вариант за сонда втора употреба. Не знам колко вървят обаче със сигурност ще ти излезе по-евтино. Още по-добре ако можеш да я вземеш с уговорка за връщане ако е повредена. Има колеги във форума които продават коли на части или от морга.Ако решиш да монтираш универсална сонда имай предвид че проводниците на сондата не се запояват !!! Захващат се със клеми + добра електрическа термоустойчива изолация. Защото сондата се нагрява и работи на 300 градуса. При това всяка спойка отива по дяволите - разпоява се и при това е подложена на вибрации. Размекнатият калай от температурата и вибрациите стават причина да се разпои спойката.Ако купуваш сонда добре е да носиш старата с теб и да сравняваш монтажните размери - диаметър и резба и броя на кабелите, носи си и мултицет да мериш съпротивленията.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Развитите :Днес ходих на диагностика колата е шест няма никакъв проблем по двигателя поне според диагностиката , човека стигна до заключението че газовата е настроена кофти , каза ми така общо взето колкото да се настройва компа на газовата следва самонастройване на компа на колата , така че нямало почти никакъв смисал като го попитах какво да направя да смъкна разхода той ми каза да отида да ми настроят компа на газовата ?!?като превключвахме от газ към бенз и обратно ламбда сондата показваше много добре и отчетливо там чертички на горе на доло от 0.1 до 0.9 докато веднага като вкл на газ и почва да играе в по малък диапазон примерно 0.3 до 0.6 после от 0.6 до 0.9 нещо от сорта дано сте ме разбрали и при икономичен режим ми показваше супер богата смес докато при нормален сместа бедна много е объркващо според мен
Коментар
-
Като включиш на газ ламбда сондата не играе. Оптималниата смес бензин/въздух е различна от тази газ/въздух. И изгорелите газове имат различен състав, ламбда сондата работи правилно само на бензин.За газ - настройване на газовата и/или емулатор на ламбда сонда който да работи когато си на газ.На бензин гори ли ти много. Ако на бензин двигателят работи добре, търси причината в газовата.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Пич никакви емулатори не ти трябват. Едно реле върши цялата работа повече от добре. в момента в който минеш на газ да се изключва сигнала от сондата. Тогава компютъра минава в режим без ламбда. Идеята идва да се прекъсне сигнала които подава сондата към компютъра и ти прави беля на теб. както и на всички други. или по друг начин казано, когато си на газ компютъра си мисля че ламбдата е изгоряла и сместа се прави по фабрични настройки ( което теб не те притеснява, понеже си на газ), в момента в който минеш на бензин сондата почва да работи и всичко си е на ред.
Коментар
-
Danchojn написа:А всъщност правилното решение е газова сонда и газов комп, който я разбира като му приказва :D Иначе сместа никога не е правилна и топлинния режим на двг също. Стига се до прегряване на клапанчета, свещи, духнати гарнитури и т.н.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Danchojn написа:А всъщност правилното решение е газова сонда и газов комп, който я разбира като му приказва :D Иначе сместа никога не е правилна и топлинния режим на двг също. Стига се до прегряване на клапанчета, свещи, духнати гарнитури и т.н.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар