Здравейте колеги, имам няколко проблема по колата и трябва да ги оправям малко по малко единия който е доста странен е че, докато свалях свещите, преди още да съм ги свалил, тръбният ключ се омасли леко. Това доста ме учуди. Свалих всички свещи, бяха плувнали в масло(без свеща която се пада в най-дясно положение), маслото беше навсякъде, от горе до долу, по самата бяла част на свеща, по резбата, и съответно на електродите. Електродите бяха с черен нагар. изчистих нагара и маслото по свещите и по гнездата им , от къде може да е това масло ? разхода ми е по висок , не съм гледал какъв цвят пушек излиза , но ще го видя ей сега !маслото ми почти не е мръднало за около 6-7000 км колата е същата от подписа нямам време да добавя повече инфо , че съм на работа!предстой ми смяна на масло , но първо трябва да оправя този проблем !предстоящия уикенд ще проверя пак как са свещите и трябва да предприемам нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещите ми са в масло
Collapse
X
-
някой може ли да ми постне снимка нещо да видя какво трябва да гледам какво да развивам, че никакъв опит нямам с това и някой може ли да ми каже тази гарнитура мога ли да я сменя с течна силиконова или трябва там специална да купувам (спуках картер преди време и ми остана от силиконовата гарнитура!)
Коментар
-
кола
сваляш капака после бубинаите , свещите и преглеждаш всичко ако не ти се виждат читави свещите ги смени или като начали ги снимай и ги сложи туктук има повечеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=909
Коментар
-
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=118480 http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=15267 .Последно аз като си взимах бяха по 1,20лв. бройката о-пръстените, нещо от сорта ... Да 4,08лв. би трябвало да са точно те.
Коментар
-
Zlatev написа:някой знае ли как да си замеря ламбда сондата ?Бях чувал , че трябва един от белите кабели на ламбдата с минуса да меря(с мултицет) , вярно ли е или по друг начин се прави замерванетоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Стегнах добре всички свещи и за сега не е пропускало масло, свещите са в много по-добро състояние от първия път когато ги свалях , сякаш и разхода е намален но ще видим (нека направя още няколко засечки) най-странното е , че продължава да ми светва лампата за инжекциона , не съм замервал ламбдата защото не знам кой кабел с минуса трябва да меря и другото което ме учудва е как да взема ток от кабела (мисля да го заголя но не е най-доброто предложение и заради това се отказах да замервам)само да отбележа, че съм с газов инжекцион фобос газаджията ми каза че е намалил инжекторното време с 20-30% не си спомням колко точно беше това е когато съм на икономичен режим другите режими са с по 10% отгоре (общо 3 режима икономичен, нормален и турбо) т.е. когато съм на турбо режим инжекторното време трябва да е на 0%
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар