Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свещите ми са в масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свещите ми са в масло

    Здравейте колеги, имам няколко проблема по колата и трябва да ги оправям малко по малко единия който е доста странен е че, докато свалях свещите, преди още да съм ги свалил, тръбният ключ се омасли леко. Това доста ме учуди. Свалих всички свещи, бяха плувнали в масло(без свеща която се пада в най-дясно положение), маслото беше навсякъде, от горе до долу, по самата бяла част на свеща, по резбата, и съответно на електродите. Електродите бяха с черен нагар. изчистих нагара и маслото по свещите и по гнездата им , от къде може да е това масло ? разхода ми е по висок , не съм гледал какъв цвят пушек излиза , но ще го видя ей сега !маслото ми почти не е мръднало за около 6-7000 км колата е същата от подписа нямам време да добавя повече инфо , че съм на работа!предстой ми смяна на масло , но първо трябва да оправя този проблем !предстоящия уикенд ще проверя пак как са свещите и трябва да предприемам нещо
    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

    #2
    кола

    почисти хубаво свещите и провери кабелите като начало а като работи колата черен пушек ли излиза
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      На 1.8 няма кабели. Щом се е омаслил ключа, значи се е омаслила и бобините. Погледни ги след като ги свалиш. 99% гарнитурата на капака на клапаните.

      Коментар


        #4
        По скоро о-пръстените на капака които уплътняват отворите за свещите и се продават отделно от гарнитурата.

        Коментар


          #5
          Каквото и да да излезне колега по-бързо го оправи че да не изгори някоя бОбИна.Най-вероятно е от гарнитурата.
          Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

          Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

          Коментар


            #6
            някой може ли да ми постне снимка нещо да видя какво трябва да гледам какво да развивам, че никакъв опит нямам с това и някой може ли да ми каже тази гарнитура мога ли да я сменя с течна силиконова или трябва там специална да купувам (спуках картер преди време и ми остана от силиконовата гарнитура!)
            Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

            http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

            Коментар


              #7
              кола

              сваляш капака после бубинаите , свещите и преглеждаш всичко ако не ти се виждат читави свещите ги смени или като начали ги снимай и ги сложи туктук има повечеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=909
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                свещите ще ги сменя, но първо трябва да спра омасляването им !можете ли да ми пратите точен линк примерно на еуро07 с гарнитурата ,че не мога да я намеря къде е
                Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                Коментар


                  #9
                  Купиш ли си гарнитура от еврото и ако вземе случайно да си пасне в каналите след един месец ще тече повече от старата.

                  Коментар


                    #10
                    http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=118480 http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=15267 .Последно аз като си взимах бяха по 1,20лв. бройката о-пръстените, нещо от сорта ... Да 4,08лв. би трябвало да са точно те.

                    Коментар


                      #11
                      някой знае ли как да си замеря ламбда сондата ?Бях чувал , че трябва един от белите кабели на ламбдата с минуса да меря(с мултицет) , вярно ли е или по друг начин се прави замерването
                      Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                      http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                      Коментар


                        #12
                        Zlatev написа:
                        някой знае ли как да си замеря ламбда сондата ?Бях чувал , че трябва един от белите кабели на ламбдата с минуса да меря(с мултицет) , вярно ли е или по друг начин се прави замерването
                        на всичките ти въпроси отговори има тук, ама трябва да пуснеш търсачката
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Стегнах добре всички свещи и за сега не е пропускало масло, свещите са в много по-добро състояние от първия път когато ги свалях , сякаш и разхода е намален но ще видим (нека направя още няколко засечки) най-странното е , че продължава да ми светва лампата за инжекциона , не съм замервал ламбдата защото не знам кой кабел с минуса трябва да меря и другото което ме учудва е как да взема ток от кабела (мисля да го заголя но не е най-доброто предложение и заради това се отказах да замервам)само да отбележа, че съм с газов инжекцион фобос газаджията ми каза че е намалил инжекторното време с 20-30% не си спомням колко точно беше това е когато съм на икономичен режим другите режими са с по 10% отгоре (общо 3 режима икономичен, нормален и турбо) т.е. когато съм на турбо режим инжекторното време трябва да е на 0%
                          Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                          http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, моля помогнете не знам как да я замеря пустата ламбда сонда не намерих темата в която някой я е замервал и е описал как става
                            Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                            http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                            Коментар


                              #15
                              В сервизното описание е показано как се мери с мултицет.Обаче правилният начин е да се гледат правоъгълните импулси на осцилоскоп.
                              Прикачени файлове
                              Bravo 1.6 / 16

                              Коментар

                              Working...
                              X