Здравейте колеги! Искам да прочистя дюзите на фиатката, та ако някой може да препоръча добра добавка която да е полузвал ще съм много благодарен!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте добавка за прочистване на дюзите
Collapse
X
-
Колега, имаш само една дюза. Свали я и я прочисти във ултразвукова вана. Няма смисъл да даваш пари за добавки- моето наблюдение е , че не вършат работа.Наливах добавки и накрая дюзите ги демонтираха и ги изчистиха във вана. Инвестицията при теб няма да е повече от 30 лв.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
u_bo
-
nedialk00
това с добавките първо, че е крайно неефективно, второ че излиза много по скъпо от това да си почистиш дюзите във ваничка.
Коментар
-
u_bo
SBK написа:u_bo написа:или си провери разпределителния вал
Коментар
-
Проблем при палене на Brava 1.4 12V
Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato
Коментар
-
Пробвай с тази , ако не стане поне ще си доволен от вървенето на колата ти Liqui moly injector cleaner http://www.repcotrade.com.au/images/...%20cleaner.jpgFiat Bravo 1.6 GT
Stilo 1.9JTD - ex
Коментар
-
кола
Колега Пунто 1.2 не е моно провери си пак и е 75 к.с . то е с 4 дуюзи виждат се при всмукатела -задната част на двигатела моно е 1.1 55 к.с и като махнеш филтъра тя е отгоре а отзат са само свешите тука може да провериш ква е колата с VIN № http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...&MAKE=F&SBMK=F
Коментар
-
u_bo
Re: Проблем при палене на Brava 1.4 12V
SBK написа:Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
Коментар
-
Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Re: Проблем при палене на Brava 1.4 12V
u_bo написа:SBK написа:Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato
Коментар
-
lubo_Y10 написа:Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse
Коментар