Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте добавка за прочистване на дюзите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Препоръчайте добавка за прочистване на дюзите

    Здравейте колеги! Искам да прочистя дюзите на фиатката, та ако някой може да препоръча добра добавка която да е полузвал ще съм много благодарен!
    Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato

    #2
    Колега, имаш само една дюза. Свали я и я прочисти във ултразвукова вана. Няма смисъл да даваш пари за добавки- моето наблюдение е , че не вършат работа.Наливах добавки и накрая дюзите ги демонтираха и ги изчистиха във вана. Инвестицията при теб няма да е повече от 30 лв.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      или си провери разпределителния вал

      Коментар


        #4
        това с добавките първо, че е крайно неефективно, второ че излиза много по скъпо от това да си почистиш дюзите във ваничка.

        Коментар


          #5
          u_bo написа:
          или си провери разпределителния вал
          Нов е Проблема е, че като е студена - малко трудно пали на бензин, като загрее си пали нормално! Казаха ми, че най-вероятно е от дюзата!
          Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato

          Коментар


            #6
            SBK написа:
            u_bo написа:
            или си провери разпределителния вал
            Нов е Проблема е, че като е студена - малко трудно пали на бензин, като загрее си пали нормално! Казаха ми, че най-вероятно е от дюзата!
            според мен - по-вероятно е да е от датчик на температурата

            Коментар


              #7
              Проблем при палене на Brava 1.4 12V

              Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
              Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato

              Коментар


                #8
                Пробвай с тази , ако не стане поне ще си доволен от вървенето на колата ти Liqui moly injector cleaner http://www.repcotrade.com.au/images/...%20cleaner.jpg
                Fiat Bravo 1.6 GT
                Stilo 1.9JTD - ex

                Коментар


                  #9
                  каде мога да си занеса дюзата От Варна съм да я прочистят Пунто 1.2 моно
                  Punto 1.2 SX 60 hp

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Колега Пунто 1.2 не е моно провери си пак и е 75 к.с . то е с 4 дуюзи виждат се при всмукатела -задната част на двигатела моно е 1.1 55 к.с и като махнеш филтъра тя е отгоре а отзат са само свешите тука може да провериш ква е колата с VIN № http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...&MAKE=F&SBMK=F
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем при палене на Brava 1.4 12V

                      SBK написа:
                      Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
                      REALLY ?!?!? аз пък казвам че "най-вероятно" е по-правилно да се пише ’майстор’ ,освен ако не е ’майстор на спорта’.Кажи му на майстора да ти демонтира и изчисти дюзата, И ПОСЛЕ ако се оправи му плащаш цената двойно,но ако не се оправи, той да ти даде 20 лв. за почерпка / без да плащаш труда му/най-вероятно , НЕ е от запушена дюза.

                      Коментар


                        #12
                        Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          Re: Проблем при палене на Brava 1.4 12V

                          u_bo написа:
                          SBK написа:
                          Колеги ще опиша точно какъв е проблема:С газово съм и ключето винаги ми седи на автоматичен режим (тоест - да запалвам на бензин и да прехвърля на газ около 2500 оборота)Та влизам в студената кола завъртам ключа и от първия път запалва без проблем, поработва малко на бензин и прехвърля на газ - до тук няма проблем! Но ако я изгася докато все още е студена и след това пробвам отново да запаля - идва проблема! Трябва да повъртя два, че и три пъти по някога (по-около пет секунди най малко) че да запали! Това го прави винаги когато е студена и не е загряла! А когато загрее си пали без проблем от първия път!От какво може да е този проблем? Попитах един майстор и той ми каза че наи-вероятно е от бензиновата дюза Вие какво ще кажете по въпроса? Някои имал ли е такъв проблем?
                          REALLY ?!?!? аз пък казвам че "най-вероятно" е по-правилно да се пише ’майстор’ ,освен ако не е ’майстор на спорта’.Кажи му на майстора да ти демонтира и изчисти дюзата, И ПОСЛЕ ако се оправи му плащаш цената двойно,но ако не се оправи, той да ти даде 20 лв. за почерпка / без да плащаш труда му/най-вероятно , НЕ е от запушена дюза.
                          за "майсторите" съм съгласен - може да те засилят на къде ли не!
                          Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato

                          Коментар


                            #14
                            lubo_Y10 написа:
                            Добавките за цистене на диузи са та6ак рaбота а и 200грама струват колкото 5 кила бензин. По добре си сипи бенз. за 10 лв. и ги издухаи през аспуха. Цистенето с ултра звук са6то е изли6но ако q палис и от време на време q покарвас на бенз. Трудно палене на бенз веднага след каране на газ се полуцава от натрупана и неиз4истена гре6ка в ЕКУ-то или газовата праи некви мизерии (както при мен). Мирисе ли на газ?
                            Не!
                            Fiat Brava 1.4 12v - '97 / АГУ-Lovato

                            Коментар


                              #15
                              може акумулатора да ти е слаб нещо

                              Коментар

                              Working...
                              X